Ladi wil waarschijnlijk wat anders uitproberen. Kijk de plaatjes in De do's en dont's van naaktfotografie. maar, meer zeg ik niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als Ladi er is ben ik bang dat ik dan wel een lijdend voorwerp ben
Dat heb ik hier ook en op zich nergens last vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, wij zitten bij KPNwat voorn abbo, alleen internet of internet + bellen *hebben wij*
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ladi wil waarschijnlijk wat anders uitproberen. Kijk de plaatjes in De do's en dont's van naaktfotografie. maar, meer zeg ik niet.
dan moet je je andere hand uit de broek halenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet ik steeds op een knoppie drukken terwijl ik met de muis bezig ben
Mooi zoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Neem je niks kwalijk hoor![]()
/ex
Ze heeft al een gangbang op mij in de planning dus uit dat topic blijf ik maar helemaal weg. Alleen de TT van die topic zegt al genoenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ladi wil waarschijnlijk wat anders uitproberen. Kijk de plaatjes in De do's en dont's van naaktfotografie. maar, meer zeg ik niet.
gewoon internet 25 mbit. Mn ouders hebben radio/tv dat moest er wel bij maar omdat het al op dit adres zit hoef ik het niet. Hun hebben btw gewoon adsl kpnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, wij zitten bij KPNwat voorn abbo, alleen internet of internet + bellen *hebben wij*
ook de 1,5 mbquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook en op zich nergens last van
Dat bedoel ik dus maar ik denk dat het bij jou aan het totaal plaatje ligtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ook de 1,5 mb*tminste we zitten bij hetnet en dat wordt gewoon kpn
*
Waarom staat Ajax nog 0-0 tegen Dordrechtquote:
Last van PMS?quote:
sorry stoepquote:
Niet waarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze wil een hot date met mij en Erwin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
laat ze voor de gein eens verliezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom staat Ajax nog 0-0 tegen Dordrecht
Heb je geen rode buurt dicht bij?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef minkuukel het volgende:
Ik heb nu na mijn 3 broodjes met spiegelei eigenlijk wel zin om te oefenen om en kindje te maken.![]()
En ma Kuuk komt pas om 01.30 thuis.![]()
Lieve Viva/ Fokgenoten wat is jullie advies?
zie editquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus maar ik denk dat het bij jou aan het totaal plaatje ligt
Volgende keer ben jij de bitch als je zo doorgaat hèquote:
Dordrecht had allang met 5-0 voor moeten staanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fappenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef minkuukel het volgende:
Ik heb nu na mijn 3 broodjes met spiegelei eigenlijk wel zin om te oefenen om en kindje te maken.![]()
flashlight?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef minkuukel het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je geen rode buurt dicht bij?
Dan hoef je de muis niet vast te houdenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet ik steeds op een knoppie drukken terwijl ik met de muis bezig ben
wel zachtjes beginnen hè, anders loop ik weer een week kreupel en dan krijg je van die rare vragenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Volgende keer ben jij de bitch als je zo doorgaat hè
Die er niet komtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef PeZu het volgende:
niet bij te houden
ik lees de samenvatting wel_!
Zou wel heel triest zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laat ze voor de gein eens verliezen
jewel want ik moet nog steeds op het quick quote knopje drukkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan hoef je de muis niet vast te houden
Nee, daar heb ik nooit last vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Last van PMS?
Op alle dingen die niet geheel duidelijk of correct Nederlands zijn reageren?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef PeZu het volgende:
niet bij te houden
Denk aan je schoonmoederquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef minkuukel het volgende:
Omdat die wedstrijd pas morgen gespeeld wordquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Homo praktijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef PeZu het volgende:
niet bij te houden
Wachten, of even door het vuistje jagenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef minkuukel het volgende:
ik denk dat ik zou lachenquote:
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Omdat die wedstrijd pas morgen gespeeld word
Geen idee, zit niet te kijken. Misschien omdat Suarez niet meedoet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja logisch schat, dat mens is al 5 jaar dood.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Denk aan je schoonmoeder... dat dempt de boel wel een beetje
en voort is hij een van de weinigen met een goede schoonmoederquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Denk aan je schoonmoeder... dat dempt de boel wel een beetje
Oh wacht, ze hebben net gescoord zie ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee, zit niet te kijken. Misschien omdat Suarez niet meedoet?
Als je nog van plan was stomme grapjes te maken gebruik ik niet eens glijmiddel voor die strakke ster van jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel zachtjes beginnen hè, anders loop ik weer een week kreupel en dan krijg je van die rare vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |