Ik ga soms met de auto naar de AH 500 meter verderopquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
daarom is het ook zo vervelend dat je met de auto moet
En zij hebben daar dan zoiets van wie? die kennen we niet/ die werkt hier nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
'Ja goedemiddag, ik ben op zoek naar Minkuukel'.
nee, want ik heb geen laptopquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ken jij dat probleem dan niet? is soms best wel vervelend
Sommige dingen zijn gewoon noodzakelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga soms met de auto naar de AH 500 meter verderop
Ja, die ene met die beer als UI!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zij hebben daar dan zoiets van wie? die kennen we niet/ die werkt hier niet
doe haar de groetenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
IK HEB MARIJKE AAN DE LIJN!!!!!!!!!!!!!
Is ze al uit leiden?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
Kutjepoep Eze, deze ziet er wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker uitquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, die ene met die beer als UI!
Boh, vuige telefoonsexquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
zo'n groene beer..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, die ene met die beer als UI!
wat heb jij dan toch weer een gelukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, want ik heb geen laptop
Doe dr de groetenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
Klopt. Nu heb ik ook trek in gebakken ei, maar ik moet nog eieren halenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kutjepoep Eze, deze ziet er wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker uit![]()
lekker in de treinquote:
kan jij ze ook zo lekker bakken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kutjepoep Eze, deze ziet er wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker uit![]()
Zeg dat ik van haar hou!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
Inderdaad, die werkt hier niet maar staat wel op de loonlijst.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zij hebben daar dan zoiets van wie? die kennen we niet/ die werkt hier niet
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
wat heb jij dan toch weer een geluk
Ah, ik kan de afdeling ook nog roepen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo'n groene beer..
wat? meekomen? inrichting? ik?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:11 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Inderdaad, die werkt hier niet maar staat wel op de loonlijst.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
kan jij ze ook zo lekker bakken?
stoepje, laat je niet afleidenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:11 schreef minkuukel het volgende:
[..]
ik stel een FOK! ONZ SC test voorquote:
Je bedoelt zo'n eentje wie zijn aanwezigheids premie komt opstrijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:11 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Hou nou opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
stoepje, laat je niet afleiden
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, ik kan de afdeling ook nog roepen.
Oeiiiii, klinkt kinkyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
Kuukel bakt ze en wij proeven ze?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik stel een FOK! ONZ SC test voor
Ja ga niet met 2 kratten bier sjouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon noodzakelijk
heel even nog, tot m'n sapjes jouw lichaam verlaten hebbenquote:
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ze is onderweg vanuit Amersfoort...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef Ezechielk het volgende:
Ik krijg net een SMSje van Marijke
Hm, volgens mij begrijp je hem verkeerd. Ik weet welke afdeling Kuuk werktquote:
Ze zei al dat ze dat ging doen jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef Ezechielk het volgende:
Dan moet ik Marijke mijn nummer ook maar eens doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef Ezechielk het volgende:
Maar zo is het wel grappigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, volgens mij begrijp je hem verkeerd. Ik weet welke afdeling Kuuk werkt
Hallo, pikkemans, ik buffel elke dag hard voor mijn centjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n eentje wie zijn aanwezigheids premie komt opstrijken
Ik heb er een aantal op msnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:15 schreef PeZu het volgende:
hebben jullie elkaar allemaal op de msn en gsm ofzo
Ze wil een hot date met mij en Erwinquote:
Hell noquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:15 schreef PeZu het volgende:
Die is Fakequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zie net op de crew ftp iets voorbij komen:
marijke_blowjob_r1.wmv
???
Ze heeft mijn nummer van de meetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:15 schreef PeZu het volgende:
Yep, Eze weet het.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
nee hoor...ik heb die van Bart en Trev niet...gsm that isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:15 schreef PeZu het volgende:
Ten eerste waar komt dat dan vandaan en ik ben een student dus hier geld wel een aanwezigheids premiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:15 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Hallo, pikkemans, ik buffel elke dag hard voor mijn centjes.
MSN een stapel, nummer alleen Chantal en Marijke.quote:
maar msn welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee hoor...ik heb die van Bart en Trev niet...gsm that is
MSN heb je ook niet van mijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er maar 1 op zowel msn en gsm![]()
maar dat is meteen wel de leukste
quote:
Pic'squote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet nee...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar met dit tempo niet echt tijd voor msn![]()
Met dit tempo loop ik achter in de SC, msn gaat voorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar met dit tempo niet echt tijd voor msn![]()
Mocht je hem willen, vraag maar aan Trev of Marijkequote:
De gene met wie ik nu zou msn zitten ook hier dus dat maakt niks uitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met dit tempo loop ik achter in de SC, msn gaat voor
Zeg...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze wil een hot date met mij en Erwin
Niet eerder terug komen dan dat je een bord vol hebt met bolletje met eiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat nu de keuken in, oat moarn of straks.
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet eerder terug komen dan dat je een bord vol hebt met bolletje met ei
Vertel...quote:
Auf wiedersnikkelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat nu de keuken in, oat moarn of straks.
ja, dan denk ik dat ik 'm verkeerd begrijpquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh wacht, typo, sorryquote:
FOK! deed net raar en toen ging ik aan m'n TW verslaving werkenquote:
Kidoki!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mocht je hem willen, vraag maar aan Trev of Marijke
TW verslaving?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
FOK! deed net raar en toen ging ik aan m'n TW verslaving werken
Ik blijf wel thuis...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh wacht, typo, sorry
Moet meervoud zijn, ze willen
pass eens doorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zie net op de crew ftp iets voorbij komen:
marijke_blowjob_r1.wmv
???
Tribalwars?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
FOK! deed net raar en toen ging ik aan m'n TW verslaving werken
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:27 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom waan ik met toch altijd in het buitenland als ik in Volendam ben
TribalWarsquote:
moest je je paspoort laten zien?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:27 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom waan ik met toch altijd in het buitenland als ik in Volendam ben
quote:
quote:
browserspelletje a la travianquote:
zeg dan gewoon dat d'r gebatst moet wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nogmaals dan, nu uitgebreid:
Marijke en Nienke willen een hot date met Erwin en mij.
Nu snap ik het een beetjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
browserspelletje a la travian
Heb je ze wel eens horen praten?quote:
Dat speel ik ookquote:
Jij bent ook lekker to the pointquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat d'r gebatst moet worden
quote:
Ze slapen bij mijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat d'r gebatst moet worden
Ik verstaat de meeste dialecten die in Nederland worden gesprokenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens horen praten?
Je verstaat het wel, maar je moet moeite doen om het te vertalen naar normaal Nederlands
daar heb ik ook wel eens last van met die friezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens horen praten?
Je verstaat het wel, maar je moet moeite doen om het te vertalen naar normaal Nederlands
tjah, moet toch iemandquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker to the point
Alleen 15 momenteel, heb er niet veel tijd meer voor dankzij m'n nieuwe jobquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
welke wereld(en) en welke naam?
Daar bak ik dus ook niks vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar heb ik ook wel eens last van met die friezen
en batsen gaan jullie bij Erwin doen?quote:
Inderdaad. Kut friesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar heb ik ook wel eens last van met die friezen
Ik ook wel, maar je eigen dialect is toch het beste te verstaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik verstaat de meeste dialecten die in Nederland worden gesproken
Nee, nu is het al te laat...als je me eerst vergeet dan krijg je mooi geen hot date meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nogmaals dan, nu uitgebreid:
Marijke en Nienke willen een hot date met Erwin en mij.
al lang bezig daar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alleen 15 momenteel, heb er niet veel tijd meer voor dankzij m'n nieuwe job
Naam Ezechiel
quote:
Inderdaad, deporteren die friezenquote:
Zullen wij dan saampjes gaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, nu is het al te laat...als je me eerst vergeet dan krijg je mooi geen hot date meer.
Ben sinds kort weer vrijgezelquote:
Jep, we gaan met z'n allen Erwin batsenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en batsen gaan jullie bij Erwin doen?![]()
quote:
Praat het zelf niet vandaarquote:
Schiften op hoe trots ze zijn op Friesland. Trots = wegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, deporteren die friezen
Nee, heb nog maar 1 dorp. Edelman kan ik wel bijna maken, dus gaat de goede kant opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
al lang bezig daar?
ik zit momenteel alleen op W11
Dan nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, nu is het al te laat...als je me eerst vergeet dan krijg je mooi geen hot date meer.
met z'n allen in dat ene gaatje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep, we gaan met z'n allen Erwin batsen
Waar is ladi als ze nodig isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep, we gaan met z'n allen Erwin batsen
Daarom ben ik naar Fiber Power gegaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
jullie gaan echt te snel voor mijn internetverbinding
Niet gedumpt, gewoon in goed overleg uit elkaar gegaan. Voor de rest nog goede vrienden enzo, ze zien elkaar nog met enige regelmaatquote:
wat voor een verbinding heb je dan(niet dat die van mij super is)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
jullie gaan echt te snel voor mijn internetverbinding
Nee. Ik sms Marijke wel even. *grom*quote:
ik kan je niet vinden op twstatsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, heb nog maar 1 dorp. Edelman kan ik wel bijna maken, dus gaat de goede kant op
de wutquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daarom ben ik naar Fiber Power gegaan
Dat is beter dan met een ruzie uit elkaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet gedumpt, gewoon in goed overleg uit elkaar gegaan. Voor de rest nog goede vrienden enzo, ze zien elkaar nog met enige regelmaat
Wie zegt dat er überhaupt wat gaat gebeuren?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus je pakt het meteen maar goed aan
okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet gedumpt, gewoon in goed overleg uit elkaar gegaan. Voor de rest nog goede vrienden enzo, ze zien elkaar nog met enige regelmaat
glasvezelquote:
Nienke gaat nu net alles afbellenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie zegt dat er überhaupt wat gaat gebeuren?
Hopelijk kan ik binnen kort over op glasvezelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daarom ben ik naar Fiber Power gegaan
draadloos *zit nu op laptop* en die kan maar een beetje hendelen van de 1,5 mb die het eigenlijk moet zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
wat voor een verbinding heb je dan(niet dat die van mij super is)
Jijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie zegt dat er überhaupt wat gaat gebeuren?
Inderdaadquote:
Jawelquote:
ik heb sinds gister glasvezel hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik binnen kort over op glasvezel(ongeveer in de middle of nowhere en dan toch glasvezel
)
Jep. Oprekken die handelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met z'n allen in dat ene gaatje?
Mazzelaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb sinds gister glasvezel hier
ik dacht dat het een of ander spel wasquote:
Huh omdat je ouders kwamen en ik zei dan gaat je Ma toch met je meid de stad in zodat jij Ajax kon zienquote:
Wereld 14 moet het zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan je niet vinden op twstats
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je wel geloven dat ik nét van mijn werk kom, belachelijk! Heb geweldige presentatiesaan moeten horen en ondertussen dit gewelde SC moeten missen.
Dan nu eindelijk een bakje yoghurt(al zag dat gebakken ei er ook wel lekker uit) en nog even op de bank met een boek
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is beter dan met een ruzie uit elkaar
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht dat het een of ander spel was![]()
Maar mijn ouders willen geen geld investeren in een snelle verbinding aangezien ze vinden dat we gemiddeld hebbenfilmpje downen in anderhalf uur vinden zij snel genoeg
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Belly76 het volgende:
Goedeavond allen!![]()
Al zie ik dat ik een hoop heb gemist (Marijke indirect... waarom heb IK geen SMS'je?! Ik heb nog naakt met haar in bad gezeten buiten, en dan geeneens een SMS'je?!)
je hebt echt kwaliteitsSC gemist jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je wel geloven dat ik nét van mijn werk kom, belachelijk! Heb geweldige presentatiesaan moeten horen en ondertussen dit gewelde SC moeten missen.
Dan nu eindelijk een bakje yoghurt(al zag dat gebakken ei er ook wel lekker uit) en nog even op de bank met een boek
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Goedeavond allen!![]()
Al zie ik dat ik een hoop heb gemist (Marijke indirect... waarom heb IK geen SMS'je?! Ik heb nog naakt met haar in bad gezeten buiten, en dan geeneens een SMS'je?!)
jullie waren er vroeg bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedeavond allen!![]()
Drukke dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Dan ga ik wel met Erwin een biertje doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nienke gaat nu net alles afbellen
Als Ladi er dan ook is trek ik mij stalen onderbroek aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de volgende keer is een fisting bijeenkomst?
dat wil ik ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Belly76 het volgende:
Goedeavond allen!![]()
Al zie ik dat ik een hoop heb gemist (Marijke indirect... waarom heb IK geen SMS'je?! Ik heb nog naakt met haar in bad gezeten buiten, en dan geeneens een SMS'je?!)![]()
bij wie/watquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik betaal de helft minder nu voor 25mbit verbinding
Nee, had op dat moment geen zin in vragen enzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Huh omdat je ouders kwamen en ik zei dan gaat je Ma toch met je meid de stad in zodat jij Ajax kon zienZeg je stad is dicht, maar niks over je ex
Goedeavond allen!![]()
Vervelend zoon werk dat je de SC moet missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben altijd verlegen, schat!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry als ik je verlegen heb gemaakt![]()
Doe je dan ook mee? Als lijdend voorwerp uiteraardquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de volgende keer is een fisting bijeenkomst?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben altijd verlegen, schat!
Goedeavond allen!![]()
Wil je ook met hun mee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
ja en neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe je dan ook mee? Als lijdend voorwerp uiteraard
Oh dan, ik was al bangquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben altijd verlegen, schat!
1 cijferquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als Ladi er is ben ik bang dat ik dan wel een lijdend voorwerp benquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PageDown ftwquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zo de tering, de scroll stond ingesteld op 3 regels per draai, nu heb ik em ff verhoogd naar 10... gaat toch wat beter
Neem je niks kwalijk hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, had op dat moment geen zin in vragen enzo
joah, en een hoop zoekenquote:
zo'n scrollwieltje die door kan rollenquote:
Ladi wil waarschijnlijk wat anders uitproberen. Kijk de plaatjes in De do's en dont's van naaktfotografie. maar, meer zeg ik niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als Ladi er is ben ik bang dat ik dan wel een lijdend voorwerp ben
Dat heb ik hier ook en op zich nergens last vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, wij zitten bij KPNwat voorn abbo, alleen internet of internet + bellen *hebben wij*
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ladi wil waarschijnlijk wat anders uitproberen. Kijk de plaatjes in De do's en dont's van naaktfotografie. maar, meer zeg ik niet.
dan moet je je andere hand uit de broek halenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet ik steeds op een knoppie drukken terwijl ik met de muis bezig ben
Mooi zoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Neem je niks kwalijk hoor![]()
/ex
Ze heeft al een gangbang op mij in de planning dus uit dat topic blijf ik maar helemaal weg. Alleen de TT van die topic zegt al genoenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ladi wil waarschijnlijk wat anders uitproberen. Kijk de plaatjes in De do's en dont's van naaktfotografie. maar, meer zeg ik niet.
gewoon internet 25 mbit. Mn ouders hebben radio/tv dat moest er wel bij maar omdat het al op dit adres zit hoef ik het niet. Hun hebben btw gewoon adsl kpnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, wij zitten bij KPNwat voorn abbo, alleen internet of internet + bellen *hebben wij*
ook de 1,5 mbquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook en op zich nergens last van
Dat bedoel ik dus maar ik denk dat het bij jou aan het totaal plaatje ligtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ook de 1,5 mb*tminste we zitten bij hetnet en dat wordt gewoon kpn
*
Waarom staat Ajax nog 0-0 tegen Dordrechtquote:
Last van PMS?quote:
sorry stoepquote:
Niet waarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze wil een hot date met mij en Erwin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
laat ze voor de gein eens verliezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom staat Ajax nog 0-0 tegen Dordrecht
Heb je geen rode buurt dicht bij?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef minkuukel het volgende:
Ik heb nu na mijn 3 broodjes met spiegelei eigenlijk wel zin om te oefenen om en kindje te maken.![]()
En ma Kuuk komt pas om 01.30 thuis.![]()
Lieve Viva/ Fokgenoten wat is jullie advies?
zie editquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus maar ik denk dat het bij jou aan het totaal plaatje ligt
Volgende keer ben jij de bitch als je zo doorgaat hèquote:
Dordrecht had allang met 5-0 voor moeten staanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fappenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef minkuukel het volgende:
Ik heb nu na mijn 3 broodjes met spiegelei eigenlijk wel zin om te oefenen om en kindje te maken.![]()
flashlight?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef minkuukel het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je geen rode buurt dicht bij?
Dan hoef je de muis niet vast te houdenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet ik steeds op een knoppie drukken terwijl ik met de muis bezig ben
wel zachtjes beginnen hè, anders loop ik weer een week kreupel en dan krijg je van die rare vragenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Volgende keer ben jij de bitch als je zo doorgaat hè
Die er niet komtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef PeZu het volgende:
niet bij te houden
ik lees de samenvatting wel_!
Zou wel heel triest zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laat ze voor de gein eens verliezen
jewel want ik moet nog steeds op het quick quote knopje drukkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan hoef je de muis niet vast te houden
Nee, daar heb ik nooit last vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Last van PMS?
Op alle dingen die niet geheel duidelijk of correct Nederlands zijn reageren?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef PeZu het volgende:
niet bij te houden
Denk aan je schoonmoederquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef minkuukel het volgende:
Omdat die wedstrijd pas morgen gespeeld wordquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Homo praktijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef PeZu het volgende:
niet bij te houden
Wachten, of even door het vuistje jagenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef minkuukel het volgende:
ik denk dat ik zou lachenquote:
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Omdat die wedstrijd pas morgen gespeeld word
Geen idee, zit niet te kijken. Misschien omdat Suarez niet meedoet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja logisch schat, dat mens is al 5 jaar dood.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Denk aan je schoonmoeder... dat dempt de boel wel een beetje
en voort is hij een van de weinigen met een goede schoonmoederquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Denk aan je schoonmoeder... dat dempt de boel wel een beetje
Oh wacht, ze hebben net gescoord zie ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee, zit niet te kijken. Misschien omdat Suarez niet meedoet?
Als je nog van plan was stomme grapjes te maken gebruik ik niet eens glijmiddel voor die strakke ster van jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel zachtjes beginnen hè, anders loop ik weer een week kreupel en dan krijg je van die rare vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij zitter er hier veel voetbal fans
Ik lach me dood om Heerenveen momenteelquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en voort is hij een van de weinigen met een goede schoonmoeder
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en voort is hij een van de weinigen met een goede schoonmoeder
Op zoon manier wel jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ja logisch schat, dat mens is al 5 jaar dood.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je nog van plan was stomme grapjes te maken gebruik ik niet eens glijmiddel voor die strakke ster van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wachten, of even door het vuistje jagen![]()
Of, je kan natuurlijk ook een romantisch schouwspel in je woonkamer maken, zodat mevrouw Kuuk je gelijk bespringt als ze thuiskomt
Kuukel en z'n necrofiele gevoelensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Nou neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier zit al net zoon grote(zegt het woord sarcastisch jouw iets?)
Voetbal..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij zitter er hier veel voetbal fans
Ach, mocht je je bedenken, je bent welkomquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nooit last van![]()
Maar ik ga dus niet meer mee he, dat snap je wel...
Hoezo dan en wanneer kunnen wij jouw overlijdens advertentie dan lezen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik lach me dood om Heerenveen momenteel![]()
Welterustenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:54 schreef Belly76 het volgende:
Que Suikertaartje... heb je hem gezien? Nou ja, beetje flauw (beroepsdeformatie).
Tot morgenochten lui![]()
I bid thee goodnight![]()
een anti-fan is ook een fanquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:54 schreef Belly76 het volgende:
Que Suikertaartje... heb je hem gezien? Nou ja, beetje flauw (beroepsdeformatie).
Doet me denken aan een keer in de tram, wilden er een paar terror-turkjes in zonder te stempelen. Worden ze er uitgeflikkerd, roept er een nog 'Ik neuk je moeder!' naar een conducteur. Roept hij zo heel droog terug 'Moet je doen, die is dood'quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
probeer jij dat karin ook aan te leren?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Typelectie betekent niet dat je zo een naar zoon mag verbuigen trev, doe dan zo'n
Ik ga steeds meer van je houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ik mag allesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Typelectie betekent niet dat je zo een naar zoon mag verbuigen trev, doe dan zo'n
ja hoor schatjequote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer van je houden![]()
![]()
![]()
![]()
die spoiler maakt het wel weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mis ik iets?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:54 schreef Belly76 het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef Belly76 het volgende:
[..]
![]()
Luv joe toe - maar ik gaan me nu vermaken met belly-man (gewoon puur om je te fokkenhihi)
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer van je houden![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die spoiler
Heerlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doet me denken aan een keer in de tram, wilden er een paar terror-turkjes in zonder te stempelen. Worden ze er uitgeflikkerd, roept er een nog 'Ik neuk je moeder!' naar een conducteur. Roept hij zo heel droog terug 'Moet je doen, die is dood'
Okéquote:
Welke van de 3 opties?quote:
Omdat appelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wie doe je na, wat is het doel van deze actie
heb je een nieuw speeltje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké![]()
Kom we gaan naar boven, die nieuwe ball-gag uitproberen
Fok!ken doe je hier dat weet je toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:56 schreef Belly76 het volgende:
[..]
![]()
Luv joe toe - maar ik gaan me nu vermaken met belly-man (gewoon puur om je te fokkenhihi)
quote:
Als je wil mag je deze keer wel mijn latex-pakje aanquote:
Zeker op dat moment, die tram was half gevuld met rockers en ander langharig tuigquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeker op dat moment, die tram was half gevuld met rockers en ander langharig tuig
Dus iedereen lag zeker dubbelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeker op dat moment, die tram was half gevuld met rockers en ander langharig tuig
Wat nou als jij groter dan Ruler bent?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je wil mag je deze keer wel mijn latex-pakje aan![]()
Het is mijn maat, dus dat is voor jou lekker strak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |