de wutquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daarom ben ik naar Fiber Power gegaan
Dat is beter dan met een ruzie uit elkaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet gedumpt, gewoon in goed overleg uit elkaar gegaan. Voor de rest nog goede vrienden enzo, ze zien elkaar nog met enige regelmaat
Wie zegt dat er überhaupt wat gaat gebeuren?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus je pakt het meteen maar goed aan
okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet gedumpt, gewoon in goed overleg uit elkaar gegaan. Voor de rest nog goede vrienden enzo, ze zien elkaar nog met enige regelmaat
glasvezelquote:
Nienke gaat nu net alles afbellenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie zegt dat er überhaupt wat gaat gebeuren?
Hopelijk kan ik binnen kort over op glasvezelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daarom ben ik naar Fiber Power gegaan
draadloos *zit nu op laptop* en die kan maar een beetje hendelen van de 1,5 mb die het eigenlijk moet zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
wat voor een verbinding heb je dan(niet dat die van mij super is)
Jijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie zegt dat er überhaupt wat gaat gebeuren?
Inderdaadquote:
Jawelquote:
ik heb sinds gister glasvezel hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik binnen kort over op glasvezel(ongeveer in de middle of nowhere en dan toch glasvezel
)
Jep. Oprekken die handelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met z'n allen in dat ene gaatje?
Mazzelaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb sinds gister glasvezel hier
ik dacht dat het een of ander spel wasquote:
Huh omdat je ouders kwamen en ik zei dan gaat je Ma toch met je meid de stad in zodat jij Ajax kon zienquote:
Wereld 14 moet het zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan je niet vinden op twstats
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je wel geloven dat ik nét van mijn werk kom, belachelijk! Heb geweldige presentatiesaan moeten horen en ondertussen dit gewelde SC moeten missen.
Dan nu eindelijk een bakje yoghurt(al zag dat gebakken ei er ook wel lekker uit) en nog even op de bank met een boek
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is beter dan met een ruzie uit elkaar
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht dat het een of ander spel was![]()
Maar mijn ouders willen geen geld investeren in een snelle verbinding aangezien ze vinden dat we gemiddeld hebbenfilmpje downen in anderhalf uur vinden zij snel genoeg
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Belly76 het volgende:
Goedeavond allen!![]()
Al zie ik dat ik een hoop heb gemist (Marijke indirect... waarom heb IK geen SMS'je?! Ik heb nog naakt met haar in bad gezeten buiten, en dan geeneens een SMS'je?!)
je hebt echt kwaliteitsSC gemist jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je wel geloven dat ik nét van mijn werk kom, belachelijk! Heb geweldige presentatiesaan moeten horen en ondertussen dit gewelde SC moeten missen.
Dan nu eindelijk een bakje yoghurt(al zag dat gebakken ei er ook wel lekker uit) en nog even op de bank met een boek
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Goedeavond allen!![]()
Al zie ik dat ik een hoop heb gemist (Marijke indirect... waarom heb IK geen SMS'je?! Ik heb nog naakt met haar in bad gezeten buiten, en dan geeneens een SMS'je?!)
jullie waren er vroeg bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedeavond allen!![]()
Drukke dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Dan ga ik wel met Erwin een biertje doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nienke gaat nu net alles afbellen
Als Ladi er dan ook is trek ik mij stalen onderbroek aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de volgende keer is een fisting bijeenkomst?
dat wil ik ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Belly76 het volgende:
Goedeavond allen!![]()
Al zie ik dat ik een hoop heb gemist (Marijke indirect... waarom heb IK geen SMS'je?! Ik heb nog naakt met haar in bad gezeten buiten, en dan geeneens een SMS'je?!)![]()
bij wie/watquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik betaal de helft minder nu voor 25mbit verbinding
Nee, had op dat moment geen zin in vragen enzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Huh omdat je ouders kwamen en ik zei dan gaat je Ma toch met je meid de stad in zodat jij Ajax kon zienZeg je stad is dicht, maar niks over je ex
Goedeavond allen!![]()
Vervelend zoon werk dat je de SC moet missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben altijd verlegen, schat!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry als ik je verlegen heb gemaakt![]()
Doe je dan ook mee? Als lijdend voorwerp uiteraardquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de volgende keer is een fisting bijeenkomst?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben altijd verlegen, schat!
Goedeavond allen!![]()
Wil je ook met hun mee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
ja en neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe je dan ook mee? Als lijdend voorwerp uiteraard
Oh dan, ik was al bangquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben altijd verlegen, schat!
1 cijferquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als Ladi er is ben ik bang dat ik dan wel een lijdend voorwerp benquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PageDown ftwquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zo de tering, de scroll stond ingesteld op 3 regels per draai, nu heb ik em ff verhoogd naar 10... gaat toch wat beter
Neem je niks kwalijk hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, had op dat moment geen zin in vragen enzo
joah, en een hoop zoekenquote:
zo'n scrollwieltje die door kan rollenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |