moest je je paspoort laten zien?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:27 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom waan ik met toch altijd in het buitenland als ik in Volendam ben
quote:
quote:
browserspelletje a la travianquote:
zeg dan gewoon dat d'r gebatst moet wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nogmaals dan, nu uitgebreid:
Marijke en Nienke willen een hot date met Erwin en mij.
Nu snap ik het een beetjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
browserspelletje a la travian
Heb je ze wel eens horen praten?quote:
Dat speel ik ookquote:
Jij bent ook lekker to the pointquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat d'r gebatst moet worden
quote:
Ze slapen bij mijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat d'r gebatst moet worden
Ik verstaat de meeste dialecten die in Nederland worden gesprokenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens horen praten?
Je verstaat het wel, maar je moet moeite doen om het te vertalen naar normaal Nederlands
daar heb ik ook wel eens last van met die friezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens horen praten?
Je verstaat het wel, maar je moet moeite doen om het te vertalen naar normaal Nederlands
tjah, moet toch iemandquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker to the point
Alleen 15 momenteel, heb er niet veel tijd meer voor dankzij m'n nieuwe jobquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
welke wereld(en) en welke naam?
Daar bak ik dus ook niks vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar heb ik ook wel eens last van met die friezen
en batsen gaan jullie bij Erwin doen?quote:
Inderdaad. Kut friesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar heb ik ook wel eens last van met die friezen
Ik ook wel, maar je eigen dialect is toch het beste te verstaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik verstaat de meeste dialecten die in Nederland worden gesproken
Nee, nu is het al te laat...als je me eerst vergeet dan krijg je mooi geen hot date meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nogmaals dan, nu uitgebreid:
Marijke en Nienke willen een hot date met Erwin en mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |