Ik werk in ieder geval op Zondagen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kwam iets van 10 keer langs de Dungeon deze week en ik moest elke keer aan jou denken. Volgende keer ga ik naar binnen. Wanneer werk je ook alweer?
maar die afternoon is alweer uren voorbij, anders had dat wel in TT gestaan jaquote:Op zondag 27 november 2005 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
Laaaaazy sunday afternoon...
Ik vind Dennis een leuke naamquote:Op zondag 27 november 2005 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Ik kan er maar niet aan wennen.
Moniseur Beaverquote:Op zondag 27 november 2005 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi. Ik denk ik post hier ook eens iets.
Ah, erkenningquote:
Omdat IK daar al op zat!quote:Op zondag 27 november 2005 21:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Waarom stapte je dan in mijn auto, ipv bij hem achterop de fiets?
die regenboog, hoe toepasselijkquote:Op zondag 27 november 2005 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.ednetuk.com/pommedeterre/.
jullie zijn allebei niet al te breed, dat had best gepastquote:Op zondag 27 november 2005 23:09 schreef Ang3l het volgende:
Omdat IK daar al op zat!
Had ik moeten lopen dan?!
Hoi Beav, leuk om jou ook te zienquote:Op zondag 27 november 2005 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaj Beav!!!quote:Op zondag 27 november 2005 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
En ik sliep in dezelfde kamer. Had ik de hele tijd dat afgrijselijke gehijg en gekreun aan moeten horen!!! En daarna, als dan de cd van mariah Carey afgelopen was, zeker ook nog sexgeluiden!!quote:Op zondag 27 november 2005 23:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jullie zijn allebei niet al te breed, dat had best gepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |