Zijn er geen celebrities in Nederland vandaag om te stalken?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kverveel me:(
meid!quote:in het vorige topic schreef ang3l :
There's things I haven't told you, I go out late at night
Niet echt..morgen weer de boys van Popstars zienquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Zijn er geen celebrities in Nederland vandaag om te stalken?![]()
Damn ik ben echt jaloers op je....die popstars zijn echt supercool,vooral die enequote:Op vrijdag 19 november 2004 21:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet echt..morgen weer de boys van Popstars zien
Er zitten wel een paar lekkertjes tussenquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet echt..morgen weer de boys van Popstars zien
OOOH diequote:Op vrijdag 19 november 2004 21:06 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Damn ik ben echt jaloers op je....die popstars zijn echt supercool,vooral die ene
Zoals?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar lekkertjes tussen
JIj msn't met popstarsquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Nils
Mark
whaha Nils vroeg op MSN aan me of ik m leuk vond...
Roman was erg jummie jaquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals?
Ik vond Roman op zich wel ok, maar die's er uit.
De rest vind ik ... uh... niks.Nee.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Nils
Mark
whaha Nils vroeg op MSN aan me of ik m leuk vond...
Gewoon platmeppen met je handtasje.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:11 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Er zit een ENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORME spin op de muur!
Haal 'm weg haal 'm weg haal 'm weg!
Plet 'm stomp 'm laat hem vrij eet 'm op I don't care!
Maar dat vond ik van de 10 uitverkorenen dan ook echt de enige eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Roman was erg jummie ja
A. Dat geeft vlekken op de muurquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gewoon platmeppen met je handtasje..
beafje!quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:11 schreef beaverhausen het volgende:
You had me
You lost me
You're wasted
You cost me
I don't want you here messing with my mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |