Ai will prrrrroem mai lips forrrr joe ent kis joe laik joe hef nevurrrr kist bieforrrr.... rrrroooaaaarrrr....quote:Op donderdag 18 november 2004 21:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oegh, ai toot joe nevurrrr aaskt mie det! kis mie wiet joor hot smoet fisjlips ent tietsj mie soom hut luvvvv *sing me sing me a sjasoooon*
oeh oeh oeh!quote:Op donderdag 18 november 2004 21:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ai will prrrrroem mai lips forrrr joe ent kis joe laik joe hef nevurrrr kist bieforrrr.... rrrroooaaaarrrr....
Neuhquote:Op donderdag 18 november 2004 21:27 schreef Waxxer het volgende:
Nou, Vlarp, je had het net over schieten en geweren alsof je er zelf al eentje op zak hebt
Eerst opleiding van 4 jaar...quote:Op donderdag 18 november 2004 21:30 schreef Manias het volgende:
vlarp k zou maar effe w88 tot na irak enz dan :/ straks word je ineens gedeporteerd daarheen
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:33 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb nog altijd wat met de verkeerspolitie... Heeerrlijk lijkt me dat, bekeuren op de snelweg enzo
quote:
Zien we er zo oud uit?quote:Op donderdag 18 november 2004 21:52 schreef Manias het volgende:
wattes? tis nog even vaag hier als eeuwen geleden
Je bent toch hetero?quote:Op donderdag 18 november 2004 21:54 schreef Andyvie het volgende:
weinig gezegd vandaag. Maar het komt vandaag toch niet meer goed, zit hopeloos met mezelf in de knoop, dus ga maar slapen. Truste iedereen
Luv.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
Hey hello, so you're the greatest lover...
shalalalalala.
.
Heel leukquote:Op donderdag 18 november 2004 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent toch hetero?
hmmm, minder...quote:Op donderdag 18 november 2004 21:57 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Heel leukNee, ik ben het gewoon even allemaal kwijt op het moment. Niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |