Nathan had nog enig succesquote:
Jij denkt volgens mij dat iedereen een kloon isquote:
Dat denk ik omdat ik hier een hoop meemaakquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jij denkt volgens mij dat iedereen een kloon is
Maar ik loop al even iets langer mee hier op FOK!, alleen niet in dit topic, maar dat komt meer door iets anders!
Anyway kvind het wel gezellig voor de vrije avond
Hij's nu op de leeftijd dat ie later naar bed mag dan opa'squote:
Je kan niet eens voor jezelf zorgen, laat staan voor een ander.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
tja dilemma, hoewel Ang3l het me afraadt, de blowkids hebben een dakloos vogeltje gevonden, de daklozen opvang is vol, hij is 19 en nu staan ze er mee bij mij voor de deur.
Billenkoek danquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:37 schreef Cahir het volgende:
Alleen 'hoi' smsen is ook zo afgezaagd zeg
En boerenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij's nu op de leeftijd dat ie later naar bed mag dan opa's.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nathan had nog enig succes![]()
Mike ken je dit nummer
![]()
![]()
Misschien wordt het watquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan niet eens voor jezelf zorgen, laat staan voor een ander.
En nog meer harde kritiek: je weet dat je er weer verliefd op gaat worden.
WEG ERMEE!!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef Cahir het volgende:
En we zitten nota bene op FOK!, 99% kloon 1% active users
Oh je gaat slapen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij's nu op de leeftijd dat ie later naar bed mag dan opa's.
Baggeren en de kasthomo spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]wat moet je nou weer met een kloon? Tot een paar weken geleden dacht ik enkel nog aan de film Bladerunner bij dat woord!
Kom je weer terug?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:37 schreef Cahir het volgende:
Alleen 'hoi' smsen is ook zo afgezaagd zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |