Zeg Erik, ben jij bi-schierig of homofiel?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Openminded ofzo, dat is een iets mindere middelbarevrouwenvlotroodkorthaarwoord dan bi-curious of het nog ergere bi-schierig
.
Denk het ook, i'm looking for love in all the wrong places.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, je verwart sex ook nog eens met liefde!
Je kan toch ook wel op mannen vallen zonder er iets mee te doen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
hoe kan ik het anders omschrijven? ik heb nog nooit wat met een jongen gedaan dus om me nou bi te noemen
Haha nee daar vind ik meisjes veel te leuk voor!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik veroordeel je ook niet! (ofzo)... maar ik vind het altijd zo'n vage term
De meeste mensen die ik bi-curious heb zien/horen zijn zijn toch allemaal homo na een paar jaar
Kijk maar uit.. straks wil je niks anders meerquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Haha nee daar vind ik meisjes veel te leuk voor!
Maar ik heb al een leuke jongen op het oog om een x wat mee te proberen hoor
Heerlijk en lenteïg!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn taart was lekker. En de jouwe, Erik?
mijn voorkeur gaat zwaar uit naar vrouwen, ik heb zelden van "hey daar loopt een leuke jongenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kan toch ook wel op mannen vallen zonder er iets mee te doen?
Straks heb je ervaring met een jongen. Noem je jezelf dan wel bi? Want je weet nog niet of je het met andere mannen OOK lekker vindt.
Je weet toch wel waar je je tot aangetrokken voelt? Waar je interesse naar uitgaat?
Of wil je gewoon es weten hoe een lul in je lichaam voelt (van boven of van onder)? Want dan ben je gewoon hetero, als de man die eraan vast zit er verder niet toe doet.
Is dit een strikvraag?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg Erik, ben jij bi-schierig of homofiel?
daar gaat mijn massagequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:48 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
mijn voorkeur gaat zwaar uit naar vrouwen, ik heb zelden van "hey daar loopt een leuke jongen" maar heel soms..
als ik een percentage zou moeten geven dan denk ik 80%meisjes / 20%jongens
quote:
Mike zou alles doen zei iequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij denkt gelijk weer aan die hertjes?![]()
lenteïg? Hoe laat je iets lenteïg smaken?quote:
Bah!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mike zou alles doen zei ieik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |