Zeg Erik, ben jij bi-schierig of homofiel?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Openminded ofzo, dat is een iets mindere middelbarevrouwenvlotroodkorthaarwoord dan bi-curious of het nog ergere bi-schierig
.
Denk het ook, i'm looking for love in all the wrong places.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, je verwart sex ook nog eens met liefde!
Je kan toch ook wel op mannen vallen zonder er iets mee te doen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
hoe kan ik het anders omschrijven? ik heb nog nooit wat met een jongen gedaan dus om me nou bi te noemen
Haha nee daar vind ik meisjes veel te leuk voor!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik veroordeel je ook niet! (ofzo)... maar ik vind het altijd zo'n vage term
De meeste mensen die ik bi-curious heb zien/horen zijn zijn toch allemaal homo na een paar jaar
Kijk maar uit.. straks wil je niks anders meerquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Haha nee daar vind ik meisjes veel te leuk voor!
Maar ik heb al een leuke jongen op het oog om een x wat mee te proberen hoor
Heerlijk en lenteïg!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn taart was lekker. En de jouwe, Erik?
mijn voorkeur gaat zwaar uit naar vrouwen, ik heb zelden van "hey daar loopt een leuke jongenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kan toch ook wel op mannen vallen zonder er iets mee te doen?
Straks heb je ervaring met een jongen. Noem je jezelf dan wel bi? Want je weet nog niet of je het met andere mannen OOK lekker vindt.
Je weet toch wel waar je je tot aangetrokken voelt? Waar je interesse naar uitgaat?
Of wil je gewoon es weten hoe een lul in je lichaam voelt (van boven of van onder)? Want dan ben je gewoon hetero, als de man die eraan vast zit er verder niet toe doet.
Is dit een strikvraag?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg Erik, ben jij bi-schierig of homofiel?
daar gaat mijn massagequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:48 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
mijn voorkeur gaat zwaar uit naar vrouwen, ik heb zelden van "hey daar loopt een leuke jongen" maar heel soms..
als ik een percentage zou moeten geven dan denk ik 80%meisjes / 20%jongens
quote:
Mike zou alles doen zei iequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij denkt gelijk weer aan die hertjes?![]()
lenteïg? Hoe laat je iets lenteïg smaken?quote:
Bah!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mike zou alles doen zei ieik niet
ik wil nog steeds een massage hoorquote:
Een mannelijke ware of een vrouwelijke ware?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee, ik ga mezelf nu bewaren voor de ware.
Kijk, dat is dat curious deelquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ik wil nog steeds een massage hoor
die kans lijkt me zeer klein en zou ook niet goed zijn want die jongen met wie ik mss wat ga proberen heeft een vriendinquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijk maar uit.. straks wil je niks anders meer
Dat kon tijdens dat serious request gedoe van 3FMquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Peter!
Wat is dat opeens voor trent dat je je naam hebt veranderd, zoals een paar anderen ook? Ik wil van de Tha_ af!
Nou, het was gewoon fris en koud (want koelkast) en ik had er aarbeien overheen gegooidquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
lenteïg? Hoe laat je iets lenteïg smaken?
Had je niet iets kunnen maken van iets kartons ofzo?Met een beetje knutselen moet je toch wel een vorm kunnen maken. Hoeft het niet eens rond te zijn.quote:Ik wou ook zo'n taart maken... maar toen bedacht ik me dat ik heul geen springvorm heb
mannelijke ware. Ik weet niet over er een vrouwelijke ware voor mij rondloopt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een mannelijke ware of een vrouwelijke ware?
Euh... een "schijn-hetero" gaat wat uitproberen met een andere "schijn-hetero" met een vriendin?!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
die kans lijkt me zeer klein en zou ook niet goed zijn want die jongen met wie ik mss wat ga proberen heeft een vriendin
Misschien moet ie gewoon bijde nemen, hoeft hij niet moeilijk te doen met familie maar toch de plezierquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een mannelijke ware of een vrouwelijke ware?
Oh! Maar dat mag dan helemaal nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
die kans lijkt me zeer klein en zou ook niet goed zijn want die jongen met wie ik mss wat ga proberen heeft een vriendin
Ik hoorde ooit op Southpark dat als twee hetero mannen gaan neuken dan is het niet gay.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ik zou liever willen zeggen dat 2 open-minded jongens iets gaan uitproberen, iets op tegen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh... een "schijn-hetero" gaat wat uitproberen met een andere "schijn-hetero" met een vriendin?!
Hm, dat was zeker in de tijd dat ik niet aanwezig was en als ik wel aanwezig was was het vast langs me heengegaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat kon tijdens dat serious request gedoe van 3FM
Jawel mag van de vriendin, ze wil wel toekijkenquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit op Southpark dat als twee hetero mannen gaan neuken dan is het niet gay.
Srsly, bijde?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien moet ie gewoon bijde nemen, hoeft hij niet moeilijk te doen met familie maar toch de plezier
Gewoon verse aardbeien? op de verpakking stond iets over vlaaivulling, maar waar staat dat in de winkelquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, het was gewoon fris en koud (want koelkast) en ik had er aarbeien overheen gegooid. En de zon scheen.
Euh daar heb ik niet eens aan gedachtquote:[..]
Had je niet iets kunnen maken van iets kartons ofzo?Met een beetje knutselen moet je toch wel een vorm kunnen maken. Hoeft het niet eens rond te zijn.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jawel mag van de vriendin, ze wil wel toekijken
oeh of een vrouwlijke travo!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien moet ie gewoon bijde nemen, hoeft hij niet moeilijk te doen met familie maar toch de plezier
quote:
Ja die vlaaivulling had ik geen zin in om dat uit te zoeken en te maken, dus ik dacht, ik koop een bakje aardbeien en snij die in stukjes en gooi die er op. Aardbeien staan bij het groente en fruitquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gewoon verse aardbeien? op de verpakking stond iets over vlaaivulling, maar waar staat dat in de winkel
oow nee hoor... probeer maar raak zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ik zou liever willen zeggen dat 2 open-minded jongens iets gaan uitproberen, iets op tegen?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jawel mag van de vriendin, ze wil wel toekijken
Nou ja, als die vriendin er geil van wordt om er naar te kijken, dan is het probleem een stuk kleinerquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
oow nee hoor... probeer maar raak zou ik zeggen.
Alleen heeft de ander een vriendin en dat vind ik dan weer net niet kloppen...
Gohquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aardbeien staan bij het groente en fruit.
quote:
yup, ze geilt erop om 2 blonde jongens met elkaar bezig te zien zegt zequote:
Ja dat las ik later ook...quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als die vriendin er geil van wordt om er naar te kijken, dan is het probleem een stuk kleiner. Totdat blijkt dat de twee jongens besluiten om haar te ditchen en samen door het leven te gaan.
ja, maar zij gaat toch allemaal kijken als jullie liggen te batsen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
yup, ze geilt erop om 2 blonde jongens met elkaar bezig te zien zegt ze
maar die vriend weet nog niet zeker of hij haar erbij wil hebben, hij wil haar exclusief voor zichzelf houden zegtie, maar zelfs dan vind die vriendin het goed! zij is echt tof
opaquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat las ik later ook...![]()
Zij wordt er blij (lees: geil?) van als haar vriend wat dingen gaat uitproberen met een andere kerel?!
Ik snap niks van de huidige generatie pubers
Dat zei je in het vorige topic ook alquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:02 schreef mike_hunt het volgende:
Nou, Salt Seafood
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
om jouw woorden te gebruiken; mijn ex heeft een x gezoend met een ander heel leuk meisje met uitgaan (ze vroeg eerst of het mocht) en om dat te zien daar werd ik blij vanquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zij wordt er blij (lees: geil?) van als haar vriend wat dingen gaat uitproberen met een andere kerel?!
Haha oke... Het was maar een idee hoorquote:
wegens succes geprolongeerd!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat zei je in het vorige topic ook al
Ja als ze erbij is dan blijft het - als het aan mij ligt - niet alleen bij toekijken voor haar, dat had ik ook al wel duidelijk gemaakt en haar lijkt het super, maar we moeten hem nog even over de streep trekken!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar zij gaat toch allemaal kijken als jullie liggen te batsen?
Of wil je ook over haar heen?
(kan het nog plastischer? hahaha)
Bah bejaarden die denken dat ze breezer zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wegens succes geprolongeerd!
trouwens, vind pica leuk.![]()
o god, ik praat al als een breezah
Dawas voor de 3fm serious request actie, eenmaligquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Peter!
Wat is dat opeens voor trent dat je je naam hebt veranderd, zoals een paar anderen ook? Ik wil van de Tha_ af!
Nah dat geil was meer een vraag.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
om jouw woorden te gebruiken; mijn ex heeft een x gezoend met een ander heel leuk meisje met uitgaan (ze vroeg eerst of het mocht) en om dat te zien daar werd ik blij van
is dat generatie gebonden?
ja, maar das weer gewoon een trio. Tenzij een voorbinddildo omdoet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja als ze erbij is dan blijft het - als het aan mij ligt - niet alleen bij toekijken voor haar, dat had ik ook al wel duidelijk gemaakt en haar lijkt het super, maar we moeten hem nog even over de streep trekken!
gewoon een trio als ik met die jongen evenveel doe als met het meisje?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar das weer gewoon een trio. Tenzij een voorbinddildo omdoet.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bah bejaarden die denken dat ze breezer zijn
Nah, dat is meer een trio deluxe hahahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
gewoon een trio als ik met die jongen evenveel doe als met het meisje?
dat bedoel ik, en daarbij zijn ze allebei ook nog eens super leuk (zowel karakter als uiterlijk)quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nah, dat is meer een trio deluxe hahaha
Dat kunnen we pas beoordelen na een fotoreportage. Waar de chick niet op staat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
gewoon een trio als ik met die jongen evenveel doe als met het meisje?
Jong grut met een oude zielquote:
Vind dat nr minderquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:17 schreef mike_hunt het volgende:
Angel
Nog ff en het hele album staat op internet
Another new song from Tori Amos' upcoming Abnormally Attracted To Sin album has hit the Internets and…
We haven't been this excited about a Tori record in a while!!!!
Fire On Your Plain is the name of this latest song to surface and, like the other tune that surfaced this week on the Web, it's sonically very different than the last few albums. Once again, we're reminded of Choirgirl - and that's a good thing!
Check out Fire (below).
We LOVE it!
Tori is back - and on point!!!!
Tuurlijk is dat niet generatiegebonden. Door de eeuwen heen is er geexperimenteerd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
dat bedoel ik, en daarbij zijn ze allebei ook nog eens super leuk (zowel karakter als uiterlijk)
en ik denk niet dat zoiets generatie gebonden is, kan het me niet voorstellen iig!
Japanse yaoi is ook hoofdzakelijk gericht op een vrouwelijk publiek.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah dat geil was meer een vraag.
En dat hetero mannen geil worden van kussende vrouwen is al langer bekend. Maar vrouwen die geil worden van neukende kerels heb ik nog niet eerder gehoord
Euh dat weet ik niet. Maar dat gevoel heb ik wel. Niet eens perse wat dit gebeuren betreft, maar meer in het algemeen
Bring it on popsquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
pas op! anders rijd ik je over met mijn rollator.
Ik heb echt een saaie oude ziel hequote:Op donderdag 19 maart 2009 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jong grut met een oude ziel
Ik noem je maar maud!
Ik wel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah dat geil was meer een vraag.
En dat hetero mannen geil worden van kussende vrouwen is al langer bekend. Maar vrouwen die geil worden van neukende kerels heb ik nog niet eerder gehoord
tuurlijk, het is geen Erotica but this has got to grown on you. (Dat had ik met Yes, Anastacia... Ik kan er niet genoeg van krijgen.)quote:
hahaha dat zie ik nog niet snel gebeuren, een fotoreportagequote:Op donderdag 19 maart 2009 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kunnen we pas beoordelen na een fotoreportage. Waar de chick niet op staat.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet generatiegebonden. Door de eeuwen heen is er geexperimenteerd.
ja, maar ik kan niet hard rennen because i'm still paying for my new hip.quote:
Tuurlijk wel, beginnen met een reportage in 2(x)ist onderbroeken. Jij en die jongen. Bitch mag aan de zijkant staan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
hahaha dat zie ik nog niet snel gebeuren, een fotoreportage
Hahaha, nou daar raak je wel een gevoelig punt, de locatie!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, beginnen met een reportage in 2(x)ist onderbroeken. Jij en die jongen. Bitch mag aan de zijkant staan.
Ik weet nog wel een leuke locatie![]()
Ik heb het met de hele To Venus and Back.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk, het is geen Erotica but this has got to grown on you. (Dat had ik met Yes, Anastacia... Ik kan er niet genoeg van krijgen.)
De eerste keer zal wel gestuntel zijn. Dus een follow-up date moet er natuurlijk komen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Ik ben wel benieuwd hoe het is
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hahaha, nou daar raak je wel een gevoelig punt, de locatie!
Ik woon nog thuis en zij ook.. ze willen naar mij toekomen wat opzich wel fijn is, alleen zijn mn ouders (of iig 1 van beide) bijna altijd thuis..
Ik heb natuurlijk wel een eigen kamer, maar om naar nou met zn 3'tjes bezig te gaan ..
Geef je ouders een musicalkaartje kadoquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hahaha, nou daar raak je wel een gevoelig punt, de locatie!
Ik woon nog thuis en zij ook.. ze willen naar mij toekomen wat opzich wel fijn is, alleen zijn mn ouders (of iig 1 van beide) bijna altijd thuis..
Ik heb natuurlijk wel een eigen kamer, maar om naar nou met zn 3'tjes bezig te gaan ..
Ja, nu met die actie van de AH is dat best te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Geef je ouders een musicalkaartje kado
To Venus and Back: daar moest ik een jaar over doen voordat ik het geweldig vond. (lag soms ook een paar maanden stof te happen. haha)quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het met de hele To Venus and Back.
Dat vond ik eerst NIIIIIIKS, enu vind ik Concertina, Blis, Glory of the 80's en Datyra erg mooi
Maar Welcome to England vond ik meteen mooi. Fire to your plane niet.
Ken je Apollo's Frock? B-kant van Scarlet's Walk.
Staat op het CD-tje wat bij de Welcome to Sunny Florida DVD zit.
Ciske de Rat, nu 2e kaartje gratis met 5 AH musicalpuntenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Geef je ouders een musicalkaartje kado
Zit je al in je nieuwe huis?quote:
Is dat je beste advies?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De eerste keer zal wel gestuntel zijn. Dus een follow-up date moet er natuurlijk komen.
O ja, en wel uitspoelen. Anders wordt het zo messy.
GMTA!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ciske de Rat, nu 2e kaartje gratis met 5 AH musicalpunten
Da's niet de huidige generatie alleen hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
M'n moeder werkt voor die tokoquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:02 schreef mike_hunt het volgende:
Nou, Salt Seafood
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Same here.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
To Venus and Back: daar moest ik een jaar over doen voordat ik het geweldig vond. (lag soms ook een paar maanden stof te happen. haha)
D/l dan!quote:Apollo's Frock? nee, die ken ik niet.![]()
Enorm. Daarna zijn al 2 nieuwe DVD's uitgekomen:quote:Ik heb welcome to Sunny Florida nog niet.
God, ik loop achter noooooooooooo
OMGquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:30 schreef Ang3l het volgende:
En Yes Anastacia....
Mooiste stuk is, vind ik:
Thought I'd been through this in 1919
Counting the tears
Of ten thousand men
And gathered them all
But my feet are slipping
There's something we left on the windowsill
There's something we left yes
We'll see how brave you are
We'll see how fast you'll be running
We'll see how brave you are
Yes, Anastasia
And all your dollies have friends
En natuurlijk de regel:
If you know me so well then
Tell me which hand I use
Bijna net zo heerlijk als:
So you can make me cum
That doesn't make you Jesus
Het klinkt als een nieuwe Dan Brown of zoquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kunnen we pas beoordelen na een fotoreportage. Waar de chick niet op staat.
Nee hoor, ik heb nog meer!quote:
Winterquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
Vind ook dat piano stukje mooi bij Yes, Anastacia. (make them go....)
Wat ik ook enigzins zielig begin vind is: Snow can wait, i forgot my mittens...
Fade to Red is een DVD met al haar clipsquote:Die clip van Spark. Echt geweldig! Ze maakt te weinig clips
En kijk beide kanten op tijdens het overstekenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nog meer!
Veel glijmiddel bv.
En wacht vooral tot de roden lichten gedoofd zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En kijk beide kanten op tijdens het oversteken
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En kijk beide kanten op tijdens het oversteken
ik ken Apollo's Frock niet en die Erik niet hahahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Apollo's Frock trouwens ook wel een Erik-nummer eigenlijk
Ik heb echt een term daarvan gemaakt: het is een Erik-nummer
Welke Erikquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Apollo's Frock trouwens ook wel een Erik-nummer eigenlijk
Ik heb echt een term daarvan gemaakt: het is een Erik-nummer
die komt wel terug.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Inmiddels is die gozer vertrokken.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die komt wel terug.
They always do.
Je zat toch middenin een verhuizing?quote:
Ja, naar mijn ouders toe (tijdelijk)... Hàd ik maar een nieuw huisje, maar I'll keep on trying...quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:59 schreef mike_hunt het volgende:
Je zat toch middenin een verhuizing?
Jij. Muts.quote:
Omg, een echte termquote:
o ja, je kamergenoten gingen toch 1 voor 1 weg waardoor het niet meer op te brengen was?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:01 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja, naar mijn ouders toe (tijdelijk)... Hàd ik maar een nieuw huisje, maar I'll keep on trying...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, een echte term! Voor mij! Over mij!
Mja, wilde er ook 1 posten maar zijn allemaal versies van concerten idd, en erg brakquote:Ik heb het nummer net geluisterd (youtube kent alleen brakke liveversies!)
quote:en het klopt wel.
Lekker nr ja. Maar de lente moet zelfs nog beginnenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GODVERDOMME DIT IS MIJN ZOMERHIT!
Sorry, maar ik sta al te springen op een strand met dit nummer hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker nr ja. Maar de lente moet zelfs nog beginnen
klinkt lekker!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GODVERDOMME DIT IS MIJN ZOMERHIT!
Haha, nee ik ben er nog wel, ik heb mij alleen verplaatst van beneden naar mijn bed!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Inmiddels is die gozer vertrokken.
Ik zou best met een jongen samen willen kroelen op de bank terwijl we een filmpje kijkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:38 schreef wonderer het volgende:
Hey S_S, zou je dan ook wel met een jongen lekker samen op de bank willen kroelen en een filmpje kijken, of samen op vakantie, een huishouden voeren...? Of is je nieuwsgierigheid echt puur seks?
Het irritante is alleen dat je dat lang kan volhoudenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:12 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik zou best met een jongen samen willen kroelen op de bank terwijl we een filmpje kijken
Maar een echte relatie (als in huishouden etc) no way, dat wil ik enkel met een meisje
Je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het irritante is alleen dat je dat lang kan volhouden
* Tha_Erik darkness ahead and behind van Milow nog eens aanzet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:08 schreef Ang3l het volgende:
Mijn idee was idd ook om alleen wat met jongens te rommelenquote:
Hihi, dat dacht ik in het begin ook!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:12 schreef Salt_Seafood het volgende:
Maar een echte relatie (als in huishouden etc) no way, dat wil ik enkel met een meisje
Dat is iets uit de hand gelopen danquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn idee was idd ook om alleen wat met jongens te rommelen
Hup, romantisch hotelletje erbij voor je ouders.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
maar als hij (of ze allebei) komen willen ze blijven slapen, dus dat moet wel een lange musical worden dan
met die tips die we hier hebben gegeven moet het lukkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn idee was idd ook om alleen wat met jongens te rommelen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
maar als hij (of ze allebei) komen willen ze blijven slapen, dus dat moet wel een lange musical worden dan
We zouden inderdaad wel een hotelkamer kunnen nemen, maar kijken ze niet een beetje raar als je met zn 3en één kamer (dus 1 bed) neemt?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zijn er geen 1-hour motels in Nederland?
Dan ben je gewoon een kinky heteroquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:17 schreef Salt_Seafood het volgende:
Haha de aantrekkingskracht van meisjes is veel groter, dus ik zie mij later niet een huishouden runnen samen met een man
Niet dat ik daar wat op tegen hem, just not my thing!
Ik was te laat met kaartjes bestellen voor de Effenaar!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik darkness ahead and behind van Milow nog eens aanzet.
Nee ik ben gewoon een open-minded hetero, dacht dat we het daar over eens waren!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een kinky hetero
Ik zie dat toch echt nog wel als bi. Zodra je sex met ene man lekker vind, vind ik je bi.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een kinky hetero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |