You better be wearing a white cowboy hatquote:Op maandag 22 juni 2009 22:01 schreef Eustace. het volgende:
Ahw, wat aardig. ^^
Mabel, ken je mij nog? Ik jou wel.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~shyvven/fok/lijstjes.html
ja ik was de laatste, daarna afgeschaft.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:04 schreef Keukenkast het volgende:
Laten we het nieuwe vlees nou zo'n lijstje invullen?
Nee, geweldig. kan ik een inhaalslag doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nou eng of mooi moet vinden.
Dat ik het bewaard heb? Voor zover ik weet, ging dit in overlegquote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nou eng of mooi moet vinden.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En verdwijnen ook met in de bosjes..
Vroeger was het standaard, stond er een linkje in de OP. Kweenie of het iemand heeft afgeschrikt.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:09 schreef Keukenkast het volgende:
ik heb nooit zo'n lijstje hoeven doen.
denk je niet dat dat het nieuwe vlees een beetje afschrikt?
Zo'n lijstje schrikt toch niet af? Als we nou een DN-profiel zouden eisen, okee. Bovendien, niemand dwingt je om het in te vullen, vandaar de laatste vraag.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:09 schreef Keukenkast het volgende:
hoezo? de vragen zijn onschuldig. We vragen niet of ze van vuisten houden o.i.d.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:09 schreef Keukenkast het volgende:
en wie ben jij?quote:
dat ze het niet aan jou vroegen mag logisch hetenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo? de vragen zijn onschuldig. We vragen niet of ze van vuisten houden o.i.d.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Eustace. het volgende:
Ach, als het echt nodig is en er gillende gaywonden vallen als ik het niet doe wil ik best een lijstje invullen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |