Vertel meidquote:Op maandag 22 juni 2009 18:00 schreef Keukenkast het volgende:
Ik word depressief van de TT
Mij is toch net wat overkomen...
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja had je maar eerder moeten zijn, had je gelijk automatisch kunnen meeverhuizen
Ik heb met veel kids om me heen zitten midgetgolfenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen het weekend overleeft?
*LOL* Nahjaa zeg, ze moet het als compliment zien, en hij ookquote:Ik had gisteren een BBQ op het dak. Bijna alle bewoners + aanhang waren er. Ik wilde niet alleen gaan dus ik nam David mee. (yes, i know its hard to accept, maar zelfs ik ben wat verlegen). Stond ik wat te praten ondertussen iemand uit te checken. Komt een vrouw naar mij toe, zegt ze: Wil je niet zo naar mijn man staren, hij wordt er ongemakkelijk van. GENANT
![]()
PWND!!
Ook zo'n beest laten landen op je hand die in een lederen handschoen stak ?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb met veel kids om me heen zitten midgetgolfen
En buizerds, gieren en uilen laten vliegen. Dat was dan wel weer cool
[..]
*LOL* Nahjaa zeg, ze moet het als compliment zien, en hij ookZolang je je tong nog niet in z'n oor had
Enne... als hij er ongemakkelijk van werd had hij wat moeten zeggen.
Volgens mij was zij gewoon zelf ongemakkelijk... dat ze d'r vent zou verliezen aan dick!
Ik was vrijdag met een vriendin naar de stad gegaan. Na wat te hebben gewinkeld wordt ze gebeld en eraan herinnerd dat ze nog een tas had laten staan bij een vriend. Die vriend had die tas meegenomen naar zijn werk en wij moesten die maar even gaan halen. Ik dacht; hè aids, moet ik weer ver fietsen.quote:
was het zo'n lekker ventje, en sloeg de gaydar er wel flink op uit ?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
Ik had gisteren een BBQ op het dak. Bijna alle bewoners + aanhang waren er. Ik wilde niet alleen gaan dus ik nam David mee. (yes, i know its hard to accept, maar zelfs ik ben wat verlegen). Stond ik wat te praten ondertussen iemand uit te checken. Komt een vrouw naar mij toe, zegt ze: Wil je niet zo naar mijn man staren, hij wordt er ongemakkelijk van. GENANT
![]()
PWND!!
je vindt kinderen vreselijk?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[quote]Ik heb met veel kids om me heen zitten midgetgolfen
huh? kinderboerderij o.i.d.quote:En buizerds, gieren en uilen laten vliegen. Dat was dan wel weer cool
Ik stond perplex!quote:*LOL* Nahjaa zeg, ze moet het als compliment zien, en hij ookZolang je je tong nog niet in z'n oor had
Enne... als hij er ongemakkelijk van werd had hij wat moeten zeggen.
Volgens mij was zij gewoon zelf ongemakkelijk... dat ze d'r vent zou verliezen aan dick!
Echt nietquote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef Stroekie het volgende:
heb je al ingeschreven Ang3l ?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_SYTYCD__.html?p=5,1
Kind toch, jij maakt ook wat mee he?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:09 schreef Keukenkast het volgende:
Ik was vrijdag met een vriendin naar de stad gegaan. Na wat te hebben gewinkeld wordt ze gebeld en eraan herinnerd dat ze nog een tas had laten staan bij een vriend. Die vriend had die tas meegenomen naar zijn werk en wij moesten die maar even gaan halen. Ik dacht; hè aids, moet ik weer ver fietsen.
Wij komen bij dat werk en die vriend komt naar buiten. Ik dacht;![]()
Maar hij negeert me volkomen, geeft vriendin die tas en hij gaat weer aan het werk. Ik zeg tegen vriendin; ook niet erg netjes hè, zich niet eens even voorstellen
Wat vind ik in mijn brievenbus vandaag? Een 'Geslaaaaagd'-kaart van die gast, waarin hij uitlegde waarom hij zich niet voorstelde (hij moest hard werken), dat het hem speet en dat we maar eens iets moesten gaan doen![]()
![]()
Hoe bizar is dat. Oh. En het bizarste. Hij heet hetzelfde als Lief.
Nee, maar jengelende kinderen wel.quote:
Nee een kasteel met zo'n roofvogel show.quote:[..]
huh? kinderboerderij o.i.d.
Ja die vent was chickenshit to begin with.quote:[..]
Ik stond perplex!schaamde me dood. David zei precies hetzelfde, als hij er problemen mee had, dan had hij moeten komen. Ik heb ze de hele avond ontweken.
hoezo chickenshit?
quote:
Wilma gaat iemand verleiden tot overspelquote:Op maandag 22 juni 2009 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
Ik had gisteren een BBQ op het dak. Bijna alle bewoners + aanhang waren er. Ik wilde niet alleen gaan dus ik nam David mee. (yes, i know its hard to accept, maar zelfs ik ben wat verlegen). Stond ik wat te praten ondertussen iemand uit te checken. Komt een vrouw naar mij toe, zegt ze: Wil je niet zo naar mijn man staren, hij wordt er ongemakkelijk van. GENANT
![]()
PWND!!
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik was vrijdag met een vriendin naar de stad gegaan. Na wat te hebben gewinkeld wordt ze gebeld en eraan herinnerd dat ze nog een tas had laten staan bij een vriend. Die vriend had die tas meegenomen naar zijn werk en wij moesten die maar even gaan halen. Ik dacht; hè aids, moet ik weer ver fietsen.
Wij komen bij dat werk en die vriend komt naar buiten. Ik dacht;![]()
Maar hij negeert me volkomen, geeft vriendin die tas en hij gaat weer aan het werk. Ik zeg tegen vriendin; ook niet erg netjes hè, zich niet eens even voorstellen
Wat vind ik in mijn brievenbus vandaag? Een 'Geslaaaaagd'-kaart van die gast, waarin hij uitlegde waarom hij zich niet voorstelde (hij moest hard werken), dat het hem speet en dat we maar eens iets moesten gaan doen![]()
![]()
Hoe bizar is dat. Oh. En het bizarste. Hij heet hetzelfde als Lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |