Hmm waaron zegt dat weer voldoende en ik ben ook half nederlands alleen komt die kant niet zo vaak naar bovenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nuno een Portugees (dat zegt voldoende)
en Keukenkast is een cutiepie
de rest vul je zelf maar aan.
[Edit: Ja jongens, ik ben nu niet meer de jongste en ga daarom wraak nemen]
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een gezellige poster. Trouwens mensen rate my fobo! zie ik er niet lekker uit?
Jammer dat je over mijn leeftijd begint, ik ben erg ervaren wat dat betreftquote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, alleen te jong.
Maar wel fijn. En gezellig.
Meestalquote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het fijn, maar vooral ook gezellig.
Marshmellows, laten we het light houden ja!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem jij de gitaar mee?
Stroek zorgt wel voor de marshmellows.
En Dirk gaat zorgen dat het fijn is
Singstar ABBA.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt de singstar*
Ik doe het wel weer....
*zucht*
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Jammer dat je over mijn leeftijd begint, ik ben erg ervaren wat dat betreften gedraag me zeer volwassen.
zondigen mag altijdquote:Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Marshmellows, laten we het light houden ja!![]()
We zijn wel homo's.
Ik word altijd zo misselijk van marshmellows.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Marshmellows, laten we het light houden ja!![]()
We zijn wel homo's.
Ben jij zo iemand "aan wie ze het niet kunnen zien"?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een gezellige poster. Trouwens mensen rate my fobo! zie ik er niet lekker uit?
wanneer ga je nou naar Itlaly?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hmm waaron zegt dat weer voldoende en ik ben ook half nederlands alleen komt die kant niet zo vaak naar boven
Je moet ze ook niet eten als ze in de fik hebben gestaanquote:Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik word altijd zo misselijk van marshmellows.
geeft niet, ik ben van ALLE markten thuisquote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
we hebben het deze keer niet over face down ass up, wilmalief
Ik ken jou.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, nieuw vlees! Hebben jullie dit boek al gelezen?
Ik dacht dat we ze rustig en langzaam zouden corrumperenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef wonderer het volgende:
Wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand "aan wie ze het niet kunnen zien"?
Over boeken gesproken... het weekend is voorbijquote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geeft niet, ik ben van ALLE markten thuis
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef wonderer het volgende:
Uh-oh...quote:
ik háát die reclamequote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geeft niet, ik ben van ALLE markten thuis
Oké sorry, dat is overdreven.quote:
Dat als je zegt dat je homo bent, dat ze dan zeggen "echt? Had ik niet gemerkt", zeg maar. Iemand die voor hetero door kan gaan. Geen handtas *quote:
Nou ik ben bi dus ik hou ook van de dames, ik moet nog wel een beetje expirimenteren met wat ik nu het lekkerste vind maar hoe het nu gaat gaat het goed en ben er tevreden mee. Ik ken iemand die ook bi is maar heel ongelukkig is.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat als je zegt dat je homo bent, dat ze dan zeggen "echt? Had ik niet gemerkt", zeg maar. Iemand die voor hetero door kan gaan. Geen handtas *
* (c) Mike_Hunt
euuuuuuuuuhhhhhhhhhhquote:Op maandag 22 juni 2009 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Over boeken gesproken... het weekend is voorbij
je gaat wel heel ver om te klagenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:48 schreef Cairon het volgende:
w00t meer mensen in het gebouw hebben last van mijn buurman![]()
![]()
ik heb denk ik een date met het meisje dat schuin boven mij woont... om te klagen over mijn buurman.
Deze houdt van vagina'squote:Op maandag 22 juni 2009 21:50 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Nou ik ben bi dus ik hou ook van de dames, ik moet nog wel een beetje expirimenteren met wat ik nu het lekkerste vind maar hoe het nu gaat gaat het goed en ben er tevreden mee. Ik ken iemand die ook bi is maar heel ongelukkig is.
ik ken die reclame niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik háát die reclame![]()
en over 2,5 week ben ik 18
de vriend van een vriendin van mij woonde naast een cokeverslaafde die midden in de nacht met een hamer op de muren ging slaan omdat ze dacht dat ze geld verstopt had in de spouwmuurquote:Op maandag 22 juni 2009 21:48 schreef Cairon het volgende:
w00t meer mensen in het gebouw hebben last van mijn buurman![]()
![]()
ik heb denk ik een date met het meisje dat schuin boven mij woont... om te klagen over mijn buurman.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat als je zegt dat je homo bent, dat ze dan zeggen "echt? Had ik niet gemerkt", zeg maar. Iemand die voor hetero door kan gaan. Geen handtas *
* (c) Mike_Hunt
weet nog niet zeker wanneer, eerst holiday darlingquote:
Vroeger hadden we daar een speciaal lijstje voor, met allemaal intieme vragen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik dacht dat we ze rustig en langzaam zouden corrumperen![]()
dus je hebt wel sex met jongens gehad?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:50 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Nou ik ben bi dus ik hou ook van de dames, ik moet nog wel een beetje expirimenteren met wat ik nu het lekkerste vind maar hoe het nu gaat gaat het goed en ben er tevreden mee. Ik ken iemand die ook bi is maar heel ongelukkig is.
heb ik in het begin ook genoeg van gehad.quote:
Ik zeg; zoeken herenliefhebbers! ZOEKT DIE LIJSTquote:Op maandag 22 juni 2009 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vroeger hadden we daar een speciaal lijstje voor, met allemaal intieme vragen..
Kom ik aanzetten met mijn Replay schoudertas uit Parijs.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
* (c) Mike_Hunt
maar het ruikt zo naar visquote:Op maandag 22 juni 2009 21:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb ik in het begin ook genoeg van gehad.
ja maar die staan nergens centraal, dus iedereen weet nog Jack Shit.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Expreszo toevallig?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Oké sorry, dat is overdreven.Heb je ooit op een forum elders op het wereldwijde web gezien, daar spamde je ook steeds met dat boek.
Klopt nog vrij aardig.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:43 schreef G_E het volgende:
Wat is je voornaam? Bas
Wat is de betekenis van je nickname? Het is een kloon van Great Expectations, wat een boek is van Charles Dickens.
En die van je user-icoon? Dat is een klein zelf-portretje..
En van je signature? Heb ik niet..
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Ik post hier vanaf het allereerste deel..
Hoe oud ben je? 28..
Wat voor studie/werk doe je? Ik werk bij een adviesbureau, waar ik me met dingen bemoei tegen een Heel Hoog Uurtarief.
Waar woon je (ongeveer)? In E.
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? Ja..
Heb je een vriendje? Ja, mijn Grote Liefde.
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Tekenen, lezen, films kijken, tijd doorbrengen met mijn G_L en games spelen op gameboy of PS2. Ik haat sport, irritante kinderen en kijk nauwelijks tv.
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Ach....
Replay kan wel! Maar als je met Fendi of Balenciaga aan komt dan ben je een flamer!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Kom ik aanzetten met mijn Replay schoudertas uit Parijs.Verder ben ik vet stoer en ruig hoor!
Nee, wilder. Je had geloof ik ook bepaalde passages gepost in een subforum voor dergelijke verhalen. Nu weet je wel waar, denk ik.quote:
Muil dicht Wilma, laat die jongen zichzelf zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Replay kan wel! Maar als je met Fendi of Balenciaga aan komt dan ben je een flamer!
http://www.xs4all.nl/~shyvven/fok/lijstjes.htmlquote:Op maandag 22 juni 2009 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja dat kloptquote:Op maandag 22 juni 2009 21:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus je hebt wel sex met jongens gehad?
Ah! Jaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nee, wilder. Je had geloof ik ook bepaalde passages gepost in een subforum voor dergelijke verhalen. Nu weet je wel waar, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |