Hmm waaron zegt dat weer voldoende en ik ben ook half nederlands alleen komt die kant niet zo vaak naar bovenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nuno een Portugees (dat zegt voldoende)
en Keukenkast is een cutiepie
de rest vul je zelf maar aan.
[Edit: Ja jongens, ik ben nu niet meer de jongste en ga daarom wraak nemen]
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een gezellige poster. Trouwens mensen rate my fobo! zie ik er niet lekker uit?
Jammer dat je over mijn leeftijd begint, ik ben erg ervaren wat dat betreftquote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, alleen te jong.
Maar wel fijn. En gezellig.
Meestalquote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het fijn, maar vooral ook gezellig.
Marshmellows, laten we het light houden ja!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem jij de gitaar mee?
Stroek zorgt wel voor de marshmellows.
En Dirk gaat zorgen dat het fijn is
Singstar ABBA.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt de singstar*
Ik doe het wel weer....
*zucht*
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Jammer dat je over mijn leeftijd begint, ik ben erg ervaren wat dat betreften gedraag me zeer volwassen.
zondigen mag altijdquote:Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Marshmellows, laten we het light houden ja!![]()
We zijn wel homo's.
Ik word altijd zo misselijk van marshmellows.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Marshmellows, laten we het light houden ja!![]()
We zijn wel homo's.
Ben jij zo iemand "aan wie ze het niet kunnen zien"?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een gezellige poster. Trouwens mensen rate my fobo! zie ik er niet lekker uit?
wanneer ga je nou naar Itlaly?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hmm waaron zegt dat weer voldoende en ik ben ook half nederlands alleen komt die kant niet zo vaak naar boven
Je moet ze ook niet eten als ze in de fik hebben gestaanquote:Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik word altijd zo misselijk van marshmellows.
geeft niet, ik ben van ALLE markten thuisquote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
we hebben het deze keer niet over face down ass up, wilmalief
Ik ken jou.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, nieuw vlees! Hebben jullie dit boek al gelezen?
Ik dacht dat we ze rustig en langzaam zouden corrumperenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef wonderer het volgende:
Wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand "aan wie ze het niet kunnen zien"?
Over boeken gesproken... het weekend is voorbijquote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geeft niet, ik ben van ALLE markten thuis
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef wonderer het volgende:
Uh-oh...quote:
ik háát die reclamequote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geeft niet, ik ben van ALLE markten thuis
Oké sorry, dat is overdreven.quote:
Dat als je zegt dat je homo bent, dat ze dan zeggen "echt? Had ik niet gemerkt", zeg maar. Iemand die voor hetero door kan gaan. Geen handtas *quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |