Hoi Bas, mijn naam is Dirk.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef Eustace. het volgende:
Ik volg het een beetje half en zo. Maar ik heb redelijk wat ervaring in internetdates / relaties. Ik zit inmiddels aan me 3e en en en.. Of is het socialer als ik me eerst voorstel?Eustace, zeg maar Bas, 16 jaren oud.
Dit komt over als een erg select gezelschap of zo.quote:
wie van ons ken je dan, en ach we bijten niet .... alleenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef Eustace. het volgende:
Hoi! ;D Jullie kennen mij niet. Ik jullie ook niet dus dat scheelt
Ik denk 'kom, doe eens gek en registreer je'. Tjakka!Dus. Hoi. Dit is eng.
Mike is de ouwe manhoerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef Eustace. het volgende:
Ik volg het een beetje half en zo. Maar ik heb redelijk wat ervaring in internetdates / relaties. Ik zit inmiddels aan me 3e en en en.. Of is het socialer als ik me eerst voorstel?Eustace, zeg maar Bas, 16 jaren oud.
Behoorlijk accuraatquote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dit komt over als een erg select gezelschap of zo.Maar het leek me wel gezellig en alles. Hoi!
Bas, Dirk, volgens mij best standaard namen in Nederland hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Hoi Bas, mijn naam is Dirk.
Ik ken ook iemand die heet toevallig ook Bas.
select? hahah nee hoor!!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dit komt over als een erg select gezelschap of zo.Maar het leek me wel gezellig en alles. Hoi!
Wild!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mike is de ouwe manhoer
wonderer is onze lieve schrijver
Stroekie de Akela
Ang3l onze gevallen engel
Nuno een Portugees (dat zegt voldoende)
en Keukenkast is een cutiepie
de rest vul je zelf maar aan.
quote:
manhoer?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mike is de ouwe manhoer
wonderer is onze lieve schrijver
Stroekie de Akela
Ang3l onze gevallen engel
Nuno een Portugees (dat zegt voldoende)
en Keukenkast is een cutiepie
de rest vul je zelf maar aan.
[Edit: Ja jongens, ik ben nu niet meer de jongste en ga daarom wraak nemen]
Dank je wel, wel fijn dat het meteen klikt in deze topic. Verder is het inderdaad wel een standaard naam maar ik vind hem erg fijn. Ken ook nog meer mensen die Dirk heten dus dat is wel fijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bas, Dirk, volgens mij best standaard namen in Nederland hoor
But anyway, welkom, beide.
Euy, ik ben 30.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Alleen de veren van je vleugels, liefje![]()
![]()
Bij Wilma moet je vooral de nadruk op oud leggen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
manhoer?i haven't reached my potential yet.
Klinkt leuk.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
select? hahah nee hoor!!
alhoewel sommigen echt bitches zijn, maar die moet je gewoon op hun plaats zetten.
Ik vind het fijn, maar vooral ook gezellig.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:38 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Dank je wel, wel fijn dat het meteen klikt in deze topic. Verder is het inderdaad wel een standaard naam maar ik vind hem erg fijn. Ken ook nog meer mensen die Dirk heten dus dat is wel fijn.
Dat lijkt me best een schok, een kale Ang3lquote:Op maandag 22 juni 2009 21:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euy, ik ben 30.
Ik word vanzelf wel kaal, daar hoef je niet bij te helpen
Neem jij de gitaar mee?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:38 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Klinkt leuk.Nja, bedankt iedereen en zo. *Heeft al direct een soort van 'met warme chocolademelk rond het kampvuur zitten'-gevoel*
Mij ookquote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een schok, een kale Ang3l
Daarom ben ik ook een gezellige poster. Trouwens mensen rate my fobo! zie ik er niet lekker uit?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het fijn, maar vooral ook gezellig.
maar iedereen is oud vergeleken met jou. Hoe oud was je ook alweer? 15? en je hebt al meer kilometers dan de stadsbus.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bij Wilma moet je vooral de nadruk op oud leggen.
Jawel, alleen te jong.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:40 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een gezellige poster. Trouwens mensen rate my fobo! zie ik er niet lekker uit?
Ik ben echt amuzikaal. De enige binding die ik met muziek heb is dat ik het kan waarderen en dat het me kan ontroeren. xDquote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem jij de gitaar mee?
Stroek zorgt wel voor de marshmellows.
En Dirk gaat zorgen dat het fijn is
*pakt de singstar*quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben echt amuzikaal. De enige binding die ik met muziek heb is dat ik het kan waarderen en dat het me kan ontroeren. xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |