Ben je nou dikker geworden?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:38 schreef Vlarp het volgende:
In de categorie "walgelijke foto's":
[ afbeelding ]
is dat van 5 dagen?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:38 schreef Vlarp het volgende:
In de categorie "walgelijke foto's":
[ afbeelding ]
Inmiddels al weer wat slankerquote:Op maandag 22 juni 2009 20:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben je nou dikker geworden?
Nah, de keuze wordt al voor je gemaakt.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef Keukenkast het volgende:
Volgens vriendin heeft die gast van dat kaartje niet écht interesse of zo.
Hij's met een andere jongen bezig, zegt ze.
Maaaaaaaaaaaaaar. Wie stuurt er nou een kaartje met een uitnodiging om eens iets te gaan doen naar een volledige vreemde?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, de keuze wordt al voor je gemaakt.
Hup, naar lief over 2 weken.
Vriendschap op het eerste gezicht?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaar. Wie stuurt er nou een kaartje met een uitnodiging om eens iets te gaan doen naar een volledige vreemde?
Het heeft zo'n hoog Amélie-gehalte
ik krijg dagelijks van die kaartjes maar die zijn meestal gescreven op de back van een flyer met zoiets van "call me"quote:Op maandag 22 juni 2009 20:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaar. Wie stuurt er nou een kaartje met een uitnodiging om eens iets te gaan doen naar een volledige vreemde?
Het heeft zo'n hoog Amélie-gehalte
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik krijg dagelijks van die kaartjes maar die zijn meestal gescreven op de back van een flyer met zoiets van "call me"
dat bestaat niet.quote:
Ik geloof er eerder in dan in liefde op het eerste gezicht hoorquote:
Op de envelop staat: to the wonderfull, amazing, one-and-only, fabulous mr...quote:Op maandag 22 juni 2009 21:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik krijg dagelijks van die kaartjes maar die zijn meestal gescreven op de back van een flyer met zoiets van "call me"
Jij hebt nooit gehad dat het bij de eerste ontmoeting al leek alsof je elkaar al jaren kende enzo?quote:
Da's wel een beetje overdrevenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Op de envelop staat: to the wonderfull, amazing, one-and-only, fabulous mr...
Ik moet het goed inschatten, anders verpruts ik het
neuken op het eerste gezicht welquote:
liefde op het eerste gezicht vind ik ook bullshitquote:Op maandag 22 juni 2009 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof er eerder in dan in liefde op het eerste gezicht hoor
quote:
Nee, wel dat we over sommige ideeen/muziek/life/art etc..dezelfde meningen/smaak hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt nooit gehad dat het bij de eerste ontmoeting al leek alsof je elkaar al jaren kende enzo?
hoezo eng?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef Eustace. het volgende:
Hoi! ;D Jullie kennen mij niet. Ik jullie ook niet dus dat scheelt
Ik denk 'kom, doe eens gek en registreer je'. Tjakka!Dus. Hoi. Dit is eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |