Die spoofs die erbij staan zijn ook echt te ergquote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe vind je dit soort filmpjes in vredesnaam?
Ken het, ben er ook vaak te lui voor.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:18 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet me echt hoognodig scheren, maar ik heb echt geen zin!
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ken het, ben er ook vaak te lui voor.
Gewoon laten staan, een 1 dagsbaardje (of twee dagen) ziet er altijd goed uit!
(We hebben het toch wel over je gezicht, he? )
das wel lang.. dan gaat het bij mij jeuken.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm ja, m'n gezicht
Oh, 't is al een 5-daags baardje ofzo nu
En dat is waar?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh wat hou ik van dit gebouw
Rarwquote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm ja, m'n gezicht
Oh, 't is al een 5-daags baardje ofzo nu
Eindhoven (lichtstad), naast de kerk bij Stratum.quote:
het eerste wat me te binnen schiet is. OP EEN ONBEWOOND EILAND.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Keukenkast het volgende:
Mijn nichtje was de hele tijd kinderen voor kinderen liedjes aan het zingen gisteren en nu zitten ze in mijn hoofd
Zo ver is het nog niet bij mijquote:Op maandag 22 juni 2009 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das wel lang.. dan gaat het bij mij jeuken.
ZIet er mooi uit.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh wat hou ik van dit gebouw
Alleen 's nachts.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ZIet er mooi uit.
Brandt dat 's nachts ook?
zij zingt liedjes genaamd; jij bent goed zoals je bent en meisje in het middenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
het eerste wat me te binnen schiet is. OP EEN ONBEWOOND EILAND.![]()
O ja, ik kom wel een keer kijkenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindhoven (lichtstad), naast de kerk bij Stratum.
Ik moet steeds wachten tot woensdag om het te kijken omdat ik beloofd heb aan een vriend het samen te kijken. Dus dan is ie op maandag al binnen en dan moet ik hem 2 dagen brandend in de download map hebben staanquote:
Ohh fuck me senseless babyquote:Op maandag 22 juni 2009 20:38 schreef Vlarp het volgende:
In de categorie "walgelijke foto's":
[ afbeelding ]
Nee morgen moet ik trainen, woensdag speel ik Vampire, donderdag ga ik uit eten met Serge, vrijdag moet ik trainen en daarna Friso, zaterdag heeeel misschien Giga Pann.quote:
Ik heb een kaartje voor Giga Pann maar ik heb de volgende dag kei vroeg opnamesquote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee morgen moet ik trainen, woensdag speel ik Vampire, donderdag ga ik uit eten met Serge, vrijdag moet ik trainen en daarna Friso, zaterdag heeeel misschien Giga Pann.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |