Ja, maar zelfs een mooie vind ik nou niet echt.... mooi.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het verschilt ook per exemplaar..
MJ?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:57 schreef Cybart het volgende:
* Over precies 30 dagen sta ik bij de O2 Arena *
Het zou wat minder zeer mogen zijn als er tegen het onderstel aangekickt wordquote:Op maandag 22 juni 2009 18:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat valt er nou aan te verbeteren?
gaat ook wat je er mee kanquote:
in scene gezet? ! ? !!!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:01 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Mexje had iets te veel gedronken op het eindexamenfeest
[ afbeelding ]
Met zo'n groot log apparaat kun je ook niet zoveel. Meenemen wordt problematisch, zwaar op je schoot enzo.quote:
Wel leuk! (ik had er ook wel heen gewild. Er gingen geruchten dat ie ook in Amerika zou optreden, maar daar heb ik niets meer van gehoord.)quote:
jeps, ik verwacht ook nog steeds wel ergens dat het afgelast gaat worden..quote:Op maandag 22 juni 2009 19:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wel leuk! (ik had er ook wel heen gewild. Er gingen geruchten dat ie ook in Amerika zou optreden, maar daar heb ik niets meer van gehoord.)
Ik moet nog zien of dit doorgaat.
Hij had al wat dagen verplaatst had ik gelezen.
*gaat maar eens zonnen en dan douchen*quote:
Zonnen wordt hier lastigquote:
Nep-zon bedoel ik hequote:
En nu wordt er ook al gezegd dat ie er maar 12 had willen doen in plaats van die 50 die er uitverkocht zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 19:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wel leuk! (ik had er ook wel heen gewild. Er gingen geruchten dat ie ook in Amerika zou optreden, maar daar heb ik niets meer van gehoord.)
Ik moet nog zien of dit doorgaat.
Hij had al wat dagen verplaatst had ik gelezen.
Hij rook (and i use this term looseley) het geld natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En nu wordt er ook al gezegd dat ie er maar 12 had willen doen in plaats van die 50 die er uitverkocht zijn
das pronto ?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een stukje klei? Van dat playdoh of van die enorm dure zelf af te bakken hoe heet dat spul ook alweer klei?
En voor de rest hou ik er over op.
Voor je 't weet staat er een kamper met vrienden voor de deur
Hoe vind je dit soort filmpjes in vredesnaam?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:24 schreef mike_hunt het volgende:
Ik weet het niet, hoor. Maar ik veeg mijn reet het liefst met mijn hand af, dan met zo'n raar ding.![]()
Maar Mike, je kunt hem óók gebruiken als dildo!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:24 schreef mike_hunt het volgende:
Ik weet het niet, hoor. Maar ik veeg mijn reet het liefst met mijn hand af, dan met zo'n raar ding.![]()
you've got a dirty mindquote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar Mike, je kunt hem óók gebruiken als dildo!
Die spoofs die erbij staan zijn ook echt te ergquote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe vind je dit soort filmpjes in vredesnaam?
Ken het, ben er ook vaak te lui voor.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:18 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet me echt hoognodig scheren, maar ik heb echt geen zin!
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ken het, ben er ook vaak te lui voor.
Gewoon laten staan, een 1 dagsbaardje (of twee dagen) ziet er altijd goed uit!
(We hebben het toch wel over je gezicht, he? )
das wel lang.. dan gaat het bij mij jeuken.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm ja, m'n gezicht
Oh, 't is al een 5-daags baardje ofzo nu
En dat is waar?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh wat hou ik van dit gebouw
Rarwquote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm ja, m'n gezicht
Oh, 't is al een 5-daags baardje ofzo nu
Eindhoven (lichtstad), naast de kerk bij Stratum.quote:
het eerste wat me te binnen schiet is. OP EEN ONBEWOOND EILAND.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Keukenkast het volgende:
Mijn nichtje was de hele tijd kinderen voor kinderen liedjes aan het zingen gisteren en nu zitten ze in mijn hoofd
Zo ver is het nog niet bij mijquote:Op maandag 22 juni 2009 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das wel lang.. dan gaat het bij mij jeuken.
ZIet er mooi uit.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh wat hou ik van dit gebouw
Alleen 's nachts.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ZIet er mooi uit.
Brandt dat 's nachts ook?
zij zingt liedjes genaamd; jij bent goed zoals je bent en meisje in het middenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
het eerste wat me te binnen schiet is. OP EEN ONBEWOOND EILAND.![]()
O ja, ik kom wel een keer kijkenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindhoven (lichtstad), naast de kerk bij Stratum.
Ik moet steeds wachten tot woensdag om het te kijken omdat ik beloofd heb aan een vriend het samen te kijken. Dus dan is ie op maandag al binnen en dan moet ik hem 2 dagen brandend in de download map hebben staanquote:
Ohh fuck me senseless babyquote:Op maandag 22 juni 2009 20:38 schreef Vlarp het volgende:
In de categorie "walgelijke foto's":
[ afbeelding ]
Nee morgen moet ik trainen, woensdag speel ik Vampire, donderdag ga ik uit eten met Serge, vrijdag moet ik trainen en daarna Friso, zaterdag heeeel misschien Giga Pann.quote:
Ik heb een kaartje voor Giga Pann maar ik heb de volgende dag kei vroeg opnamesquote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee morgen moet ik trainen, woensdag speel ik Vampire, donderdag ga ik uit eten met Serge, vrijdag moet ik trainen en daarna Friso, zaterdag heeeel misschien Giga Pann.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |