Kroeg? Was dat zo dat je ergens naar toe ging (maar niet bij mensen thuis) en dat je dan daar ging drinken enzo? Volgens mij heb ik daar weleens iets van gelezen ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef mike_hunt het volgende:
ik ben nog van de oude stempel. Kroeg etc..
............. Nou zo heel mooi zijn ze niet vind ik. Maar ze staan wel hoger op de lijst voor schoonheidsprijs dan de vaginaquote:Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Form follows function heet dat. Wat is er nou mooier design dan een prachtige penis?
Ja dat je dan mensen ontmoette die je kon voelen ademen en zo, en dat je je stem moest gebruiken i.p.v. je toetsen. O wacht, skype en zo...quote:Op maandag 22 juni 2009 18:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Kroeg? Was dat zo dat je ergens naar toe ging (maar niet bij mensen thuis) en dat je dan daar ging drinken enzo? Volgens mij heb ik daar weleens iets van gelezen ja.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Kroeg? Was dat zo dat je ergens naar toe ging (maar niet bij mensen thuis) en dat je dan daar ging drinken enzo? Volgens mij heb ik daar weleens iets van gelezen ja.
En het gesleur en gedoe met papieren en proefperiodes etc etcquote:Op maandag 22 juni 2009 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, gaat me echt klauwen met geld kosten als ik het wil laten repareren...
Daar heb je ook wel weer een punt. Eigenlijk is een pik te vergelijken met een mac, dus. Ziet er prachtig uit, maar het had wel iets beter in elkaar mogen zittenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Form follows function heet dat. Wat is er nou mooier design dan een prachtige penis?
Je bent vast gewoon een fuckwitty, bitchy,commitmentphobic manwhorequote:Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die interesse blijft vaak ergens hangen hoor.
Ik zal wel een vervelend innerlijk hebben of zo.
Gedoequote:Op maandag 22 juni 2009 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het gesleur en gedoe met papieren en proefperiodes etc etc
Fuckwitty?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je bent vast gewoon een fuckwitty, bitchy,commitmentphobic manwhore
Jahquote:
Are you kidding? Ik word van een Mac net zo geil als van een pik en zou met allebei even lief het bed delen. En dat 'ie het af en toe niet doet dat boeit niet, als het er maar geil uitziet.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:50 schreef wonderer het volgende:
Daar heb je ook wel weer een punt. Eigenlijk is een pik te vergelijken met een mac, dus. Ziet er prachtig uit, maar het had wel iets beter in elkaar mogen zitten
no regrets?quote:
bridget jones's diaryquote:Op maandag 22 juni 2009 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fuckwitty?
De rest klopt zo ongeveer wel.
Al is dat commitmentphobic wel een stuk over na 4jr single.
Maar die tijd na m'n 3jaar relatie had ik wel echt ff nodig hoor.
Soms denk ik van ja, soms denk ik van nee.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Is heaven worth giving up these kisses?
Ja, precies.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Are you kidding? Ik word van een Mac net zo geil als van een pik en zou met allebei even lief het bed delen. En dat 'ie het af en toe niet doet dat boeit niet, als het er maar geil uitziet..
Het verschilt ook per exemplaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
............. Nou zo heel mooi zijn ze niet vind ik.
exactly,om er nat van te worden.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Are you kidding? Ik word van een Mac net zo geil als van een pik en zou met allebei even lief het bed delen. En dat 'ie het af en toe niet doet dat boeit niet, als het er maar geil uitziet..
Wat valt er nou aan te verbeteren?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer een punt. Eigenlijk is een pik te vergelijken met een mac, dus. Ziet er prachtig uit, maar het had wel iets beter in elkaar mogen zitten
what's to think about? Xou met beiden daten.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:54 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ga eens eten en daarna eens goed nadenken over wat ik moet met Lief en die andere
Oppervlakkige hoer dat je d'r bent!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Size doesn't matter?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Bovendien, die Mac's worden alleen maar kleiner en dunner, terwijl...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |