Een stukje klei? Van dat playdoh of van die enorm dure zelf af te bakken hoe heet dat spul ook alweer klei?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wil je een zakdoekje en een stuk klei, wolkje?
Da's wel waar ja. Lang leve internet dan maar?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, dus een mooie jongen zonder enig innerlijk... dat gaat ook nooit werken. Bij mij dan he. Maar dat is niet wat ik bedoel. Er zijn ook zat mooie of iig jongens die om aan te zien zijn EN met een leuk karakter. Dan kan dat karakter van die lelijke jongen nog best veel leuker zijn.... maar wie komt daar ooit achter als ze bij de mooiere zijn blijven hangen?
Die hangt toch buiten je lijf omdat het binnen te warm is?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoewel, misschien klopt het eigenlijk ook wel. Bij mannen hangen de belangrijke delen (pik & ballen) buiten het lichaam, dus misschien is dat wel ons innerlijk. En wil God juist dat we met onze pik denken, anders had hij het allemaal wel ergens diep weggestopt, net als bij vrouwen. Ik tenminste nog iemand over een vrouw horen zeggen "Zij? Ach, zij denkt met haar clitoris."
ja een teddy van fishnetsquote:Op maandag 22 juni 2009 18:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, daar weet God vast wel wat op te bedenken. Die is zo handig joh!
Vrouwen denken niet, die voelen alleen maar.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoewel, misschien klopt het eigenlijk ook wel. Bij mannen hangen de belangrijke delen (pik & ballen) buiten het lichaam, dus misschien is dat wel ons innerlijk. En wil God juist dat we met onze pik denken, anders had hij het allemaal wel ergens diep weggestopt, net als bij vrouwen. Ik tenminste nog iemand over een vrouw horen zeggen "Zij? Ach, zij denkt met haar clitoris."
Nou serieus, ik denk dat dat wel een uitkomst is dan ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's wel waar ja. Lang leve internet dan maar?
Klei voor de creatieve therapie!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een stukje klei? Van dat playdoh of van die enorm dure zelf af te bakken hoe heet dat spul ook alweer klei?
En voor de rest hou ik er over op.
Voor je 't weet staat er een kamper met vrienden voor de deur
Ja, hoe stom kun je zijn om een voortplantingsmethode te ontwikkelen waarbij het lichaam te warm blijkt om het te laten werken?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hangt toch buiten je lijf omdat het binnen te warm is?
Zullen we dan voortaan maar zeggen: Mens je denkt met je buitenste schaamlippen!
Zonder internet was ik vast nog singlequote:Op maandag 22 juni 2009 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou serieus, ik denk dat dat wel een uitkomst is dan ja.
Zo'n Paiq bv, waar je niet metee de foto ziet maar iemand eerst moet leren "kennen".
Noem je onze piemeltjes nou een dom constructiefoutje?!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, hoe stom kun je zijn om een voortplantingsmethode te ontwikkelen waarbij het lichaam te warm blijkt om het te laten werken?"Intelligent" design my ass.
Gelukkig vind niet iedereen dezelfde jongens mooi. Ik vind mannen met een ietwat bookish uiterlijk kei schattig, terwijl bijvoorbeeld Samjustme valt op types waarbij ik de neiging zou hebben om direct 112 te bellen, omdat ze aan hun kop te zien waarschijnlijk wel een of ander zedenmisdrijf hebben begaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, dus een mooie jongen zonder enig innerlijk... dat gaat ook nooit werken. Bij mij dan he. Maar dat is niet wat ik bedoel. Er zijn ook zat mooie of iig jongens die om aan te zien zijn EN met een leuk karakter. Dan kan dat karakter van die lelijke jongen nog best veel leuker zijn.... maar wie komt daar ooit achter als ze bij de mooiere zijn blijven hangen?
Ik ookquote:Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zonder internet was ik vast nog single
Niet alleen die van julliequote:Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je onze piemeltjes nou een dom constructiefoutje?!
O gelukkig verschillen de smaken wel jaquote:Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gelukkig vind niet iedereen dezelfde jongens mooi. Ik vind mannen met een ietwat bookish uiterlijk kei schattig, terwijl bijvoorbeeld Samjustme valt op types waarbij ik de neiging zou hebben om direct 112 te bellen, omdat ze aan hun kop te zien waarschijnlijk wel een of ander zedenmisdrijf hebben begaan.
ik geloof dat ik ook maar al die sites moet afstruinen.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zonder internet was ik vast nog single
Sue the bastard!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet alleen die van jullie
De mijne is pas ECHT een constructiefout
Jij hebt tenminste nog mensen die interesse in je hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook... O wacht....
Ik BEN gvd ook nog single
Jaquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gelukkig vind niet iedereen dezelfde jongens mooi. Ik vind mannen met een ietwat bookish uiterlijk kei schattig, terwijl bijvoorbeeld Samjustme valt op types waarbij ik de neiging zou hebben om direct 112 te bellen, omdat ze aan hun kop te zien waarschijnlijk wel een of ander zedenmisdrijf hebben begaan.
Form follows function heet dat. Wat is er nou mooier design dan een prachtige penis?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, hoe stom kun je zijn om een voortplantingsmethode te ontwikkelen waarbij het lichaam te warm blijkt om het te laten werken?"Intelligent" design my ass.
Die interesse blijft vaak ergens hangen hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog mensen die interesse in je hebben.
Yeah, gaat me echt klauwen met geld kosten als ik het wil laten repareren...quote:Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sue the bastard!
Je garantie is vast al verlopen he?
Kroeg? Was dat zo dat je ergens naar toe ging (maar niet bij mensen thuis) en dat je dan daar ging drinken enzo? Volgens mij heb ik daar weleens iets van gelezen ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef mike_hunt het volgende:
ik ben nog van de oude stempel. Kroeg etc..
............. Nou zo heel mooi zijn ze niet vind ik. Maar ze staan wel hoger op de lijst voor schoonheidsprijs dan de vaginaquote:Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Form follows function heet dat. Wat is er nou mooier design dan een prachtige penis?
Ja dat je dan mensen ontmoette die je kon voelen ademen en zo, en dat je je stem moest gebruiken i.p.v. je toetsen. O wacht, skype en zo...quote:Op maandag 22 juni 2009 18:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Kroeg? Was dat zo dat je ergens naar toe ging (maar niet bij mensen thuis) en dat je dan daar ging drinken enzo? Volgens mij heb ik daar weleens iets van gelezen ja.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Kroeg? Was dat zo dat je ergens naar toe ging (maar niet bij mensen thuis) en dat je dan daar ging drinken enzo? Volgens mij heb ik daar weleens iets van gelezen ja.
En het gesleur en gedoe met papieren en proefperiodes etc etcquote:Op maandag 22 juni 2009 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, gaat me echt klauwen met geld kosten als ik het wil laten repareren...
Daar heb je ook wel weer een punt. Eigenlijk is een pik te vergelijken met een mac, dus. Ziet er prachtig uit, maar het had wel iets beter in elkaar mogen zittenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Form follows function heet dat. Wat is er nou mooier design dan een prachtige penis?
Je bent vast gewoon een fuckwitty, bitchy,commitmentphobic manwhorequote:Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die interesse blijft vaak ergens hangen hoor.
Ik zal wel een vervelend innerlijk hebben of zo.
Gedoequote:Op maandag 22 juni 2009 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het gesleur en gedoe met papieren en proefperiodes etc etc
Fuckwitty?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je bent vast gewoon een fuckwitty, bitchy,commitmentphobic manwhore
Jahquote:
Are you kidding? Ik word van een Mac net zo geil als van een pik en zou met allebei even lief het bed delen. En dat 'ie het af en toe niet doet dat boeit niet, als het er maar geil uitziet.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:50 schreef wonderer het volgende:
Daar heb je ook wel weer een punt. Eigenlijk is een pik te vergelijken met een mac, dus. Ziet er prachtig uit, maar het had wel iets beter in elkaar mogen zitten
no regrets?quote:
bridget jones's diaryquote:Op maandag 22 juni 2009 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fuckwitty?
De rest klopt zo ongeveer wel.
Al is dat commitmentphobic wel een stuk over na 4jr single.
Maar die tijd na m'n 3jaar relatie had ik wel echt ff nodig hoor.
Soms denk ik van ja, soms denk ik van nee.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Is heaven worth giving up these kisses?
Ja, precies.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Are you kidding? Ik word van een Mac net zo geil als van een pik en zou met allebei even lief het bed delen. En dat 'ie het af en toe niet doet dat boeit niet, als het er maar geil uitziet..
Het verschilt ook per exemplaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
............. Nou zo heel mooi zijn ze niet vind ik.
exactly,om er nat van te worden.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Are you kidding? Ik word van een Mac net zo geil als van een pik en zou met allebei even lief het bed delen. En dat 'ie het af en toe niet doet dat boeit niet, als het er maar geil uitziet..
Wat valt er nou aan te verbeteren?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer een punt. Eigenlijk is een pik te vergelijken met een mac, dus. Ziet er prachtig uit, maar het had wel iets beter in elkaar mogen zitten
what's to think about? Xou met beiden daten.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:54 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ga eens eten en daarna eens goed nadenken over wat ik moet met Lief en die andere
Oppervlakkige hoer dat je d'r bent!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Size doesn't matter?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Bovendien, die Mac's worden alleen maar kleiner en dunner, terwijl...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |