Ja, echt wel. En dan duik ik vervolgens met een of ander mansletje in bed terwijl mijn gedachten bij Lief/Die andere zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik nou 1 van je 2 vriendjes beledig, kom je me dan ook opzoeken in Eindhoven om me je temperament te laten zien?
hear hearquote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Op het eerste gezicht niet nee.
Daarom vind ik dat hele "Het gaat toch om het innerlijk" zo'n bullshit. Je kan nog zo lief zijn, als je een hondenkop hebt wordt het nou eenmaal lastig. EN ja, misschien ben je enorm lief.... maar als mensen kunnen kiezen uit 2 mensen om op af te stappen dan kiezen ze de ander... en dan komen ze er nooit achter hoe lief je eigenlijk bent.
Ja absoluut mee eens dat uiteindelijk innerlijk harder telt dan uiterlijk, MAR... wat ik bedoel is: veel mooie innerlijkheden krijgen de kans niet, omdat niemand op ze af zal stappen.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Uiterlijk komt op de tweede plaats voor mij. Ik vind karakter beter. Tuurlijk, je wilt niet een gast a la Mask. (die film met Cher)![]()
Maar voor one night stands etc. telt uiterlijk wel degelijk.
da's een open deurquote:Op maandag 22 juni 2009 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. Volgens Nuno lieg je dan tegen je vriendje, ook al heb je nog niks en hem ook nog niet gesprokenEn dan ben je hee erg. Een leugenaar ben je dan. Echt waar!
O sorry
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, echt wel. En dan duik ik vervolgens met een of ander mansletje in bed terwijl mijn gedachten bij Lief/Die andere zijn
Ja, ik ga even mee.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:36 schreef Keukenkast het volgende:
![]()
![]()
Ik moet mij even terugtrekken op het toilet met deze foto
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
da's een open deur![]()
wat zei je? potflikker.ketel.zwart?
jaaaaaaaaaaaa diequote:
Als innerlijk belangrijker was dan uiterlijk, dan had God ons wel binnenstebuiten geschapen.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Op het eerste gezicht niet nee.
Daarom vind ik dat hele "Het gaat toch om het innerlijk" zo'n bullshit. Je kan nog zo lief zijn, als je een hondenkop hebt wordt het nou eenmaal lastig.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als innerlijk belangrijker was dan uiterlijk, dan had God ons wel binnenstebuiten geschapen.
LAAT ZE ERBUITENquote:Op maandag 22 juni 2009 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, niet meer doen. Dat heb je beloofd.
En beloftes moet je je aan houden hoor.
Je houdt toch van je vriendjes?
(Of toch meer van je pik?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
Seeing your twitties can never be soon enough darlingquote:
nog voorkeur voor met of zonder achternaam ?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:18 schreef Dirk het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon via die van mezelf?.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
LAAT ZE ERBUITEN![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry sorry, ik zal er niets meer over zeggen..
Ik weet niet waar ik het over heb want ik heb nog nooit zo'n intense liefde meegemaakt dat ik er mijn pik niet voor in m'n broek kon houden.
Het spijt me.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ach, daar weet God vast wel wat op te bedenken. Die is zo handig joh!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou te veel zooi geven. Hoe hou je dan alles vast?
Ja, maar zeggen dat alleen innerlijk belangrijk is is van die kul voor te zware tienermeisjes die hun benen niet mogen scheren. Dat meen ik échtquote:Op maandag 22 juni 2009 18:39 schreef wonderer het volgende:
Als je een relatie wil, kun je niet anders dan ook om innerlijk geven, lijkt me.
Klopt, dus een mooie jongen zonder enig innerlijk... dat gaat ook nooit werken. Bij mij dan he. Maar dat is niet wat ik bedoel. Er zijn ook zat mooie of iig jongens die om aan te zien zijn EN met een leuk karakter. Dan kan dat karakter van die lelijke jongen nog best veel leuker zijn.... maar wie komt daar ooit achter als ze bij de mooiere zijn blijven hangen?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:39 schreef wonderer het volgende:
Als je een relatie wil, kun je niet anders dan ook om innerlijk geven, lijkt me.
Jaquote:Op maandag 22 juni 2009 18:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, daar weet God vast wel wat op te bedenken. Die is zo handig joh!
Wil je een zakdoekje en een stuk klei, wolkje?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry sorry, ik zal er niets meer over zeggen..
Ik weet niet waar ik het over heb want ik heb nog nooit zo'n intense liefde meegemaakt dat ik er mijn pik niet voor in m'n broek kon houden.
Het spijt me.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
LAAT ZE ERBUITEN![]()
![]()
Zuidelijke temperament?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kom je vandaan?Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |