Je LIEGT!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooo, I've seen your BF's twits!
Wait... I've seen yours as well?
.... old age
you know u love me!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja nou. Het is al lastig genoeg, en jij moet nu ook niet moeder Teresa gaan uithangen, Wilma!
Mijn eerste gedachte was: Waaat?! Is het mis?1 Wat !!?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:26 schreef Dirk het volgende:
[..]
He has far nicer twits than me anyway.
My tweets are better though..
On the other hand... I don't even have a boyfriend anymore..
Ik mis 't nu alquote:
Hear hear.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:25 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Innerlijk is overrated. Who cares about a pretty pancreas?!
Nou. Als jij een hunk-a-man spot ergens denk je ook niet; 'Zou hij wel lief zijn voor dieren?'quote:Op maandag 22 juni 2009 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bunny Goddessquote:
Waarom heb je me in GODSnaam niet toegevoegd dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:26 schreef Ang3l het volgende:
Je LIEGT!
Waarom doe je ze beiden niet? Je maakt toch ook een testrit als je een auto koopt?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nou. Als jij een hunk-a-man spot ergens denk je ook niet; 'Zou hij wel lief zijn voor dieren?'
Dat zegt hij toch ook?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef Keukenkast het volgende:
Nou. Als jij een hunk-a-man spot ergens denk je ook niet; 'Zou hij wel lief zijn voor dieren?'
bitchfighten a la Ang3l en Nuno? dus ik heb weer wat gemist? Ging het weer over promiscuous gedrag etc.?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Gaan we nu even bitchfighten, a la Ang3l en Nuno?
Hannibal Lecter?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, tja. Daar zit iets in...quote:Op maandag 22 juni 2009 18:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Waarom doe je ze beiden niet? Je maakt toch ook een testrit als je een auto koopt?
ik ben ook wel benieuwd naar die sextape van Blair.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ang3l beledigde Nuno's R.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitchfighten a la Ang3l en Nuno? dus ik heb weer wat gemist? Ging het weer over promiscuous gedrag etc.?![]()
Nee popje, geen bitchfight.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef Dirk het volgende:
[..]
Waarom heb je me in GODSnaam niet toegevoegd dan?.
Ja, teruglezen is de tijd wel waardquote:Op maandag 22 juni 2009 18:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitchfighten a la Ang3l en Nuno? dus ik heb weer wat gemist? Ging het weer over promiscuous gedrag etc.?![]()
Nee popje, geen bitchfight.
Als ik nou 1 van je 2 vriendjes beledig, kom je me dan ook opzoeken in Eindhoven om me je temperament te laten zien?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben het gewoon graag oneens met Ang3l
Nee dat mag niet. Volgens Nuno lieg je dan tegen je vriendje, ook al heb je nog niks en hem ook nog niet gesprokenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Waarom doe je ze beiden niet? Je maakt toch ook een testrit als je een auto koopt?
Ben ik het niet helemaal mee eens. Uiterlijk komt op de tweede plaats voor mij. Ik vind karakter beter. Tuurlijk, je wilt niet een gast a la Mask. (die film met Cher)quote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Op het eerste gezicht niet nee.
Daarom vind ik dat hele "Het gaat toch om het innerlijk" zo'n bullshit. Je kan nog zo lief zijn, als je een hondenkop hebt wordt het nou eenmaal lastig. EN ja, misschien ben je enorm lief.... maar als mensen kunnen kiezen uit 2 mensen om op af te stappen dan kiezen ze de ander... en dan komen ze er nooit achter hoe lief je eigenlijk bent.
Ik ben ook al bijna 4 jaar single hoor, ik kan ;t weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |