Wiequote:nee, die (erg lonsdale achtig) donkere
Ik moest 'm eerst spankenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:56 schreef tech het volgende:
Duurt effe, maar dan heb je ook niks. FIPO!
Die komt uit Amsterdamquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:57 schreef Cybart het volgende:
ik bedoelde natuurlijk XMan
Ow die..quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:57 schreef Cybart het volgende:
zou wel lekker veel lurkers opleverenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk het topic gaat "pleurop vieze pedo" heten
Die komt uit A'dam en is heel lief.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:57 schreef Cybart het volgende:
nee gewoon de term van een kleur gebruiken om iets duidelijk te makenvan mijn kant sloeg daar opquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een nazi neger nicht?Bestaan die dan?
Ja ik moet iets snels verzinnen joh.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk het topic gaat "pleurop vieze pedo" heten
Niet echt creatief heh?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik moet iets snels verzinnen joh.
Pleurop vieze pedo zou beter zijn geweest...
Ik vraag wel ff.
Volgens mij heb je dan wel meer dan 1 veer of 1 kip nodigquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:00 schreef Cybart het volgende:
laat maar trouwens
en toen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:01 schreef creno het volgende:
ik heb een zwart-witte legerbroek....
Door Jos?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
en ik ben gevraagd om Jos brinks kont te vullen als frank sanders in het buitenland zit om daar met willem alexander een potje backgammon te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |