Linkje naar het thuis topic van de Fok! homo's in ONZ:
[HOMO] 1127- Klompen, molens, kaas, homohuwelijk, boerenkoolHet begon als een grap, maar werd ineens heel serieus. De homo's blijken graag eens naar NYC te gaan. Daarom ligt er een vaag plan om eind augustus, misschien begin september eens een hele andere meet te gaan houden.
XMN8R en ik (Vlarp) hebben onze organisator pakjes weer eens aangetrokken en gaan de boel proberen op poten te krijgen. Een meet van een halve dag op poten krijgen is al lastig, maar een meet organiseren aan de andere kant van de oceaan, en daar gelijk een vakantie van 8 dagen (onder voorbehoud) van maken is toch andere koek.
XMN8R en ik gaan binnenkort samen om tafel zitten en wat reisgidsen doornemen om te kijken wat het kost om eind augustus naar New York te vliegen en hoe duur het verblijf dan zou worden. Wellicht blijkt het onhaalbaar voor een acceptabele prijs, maar dat zal moeten blijken.
Uiteraard wordt het een tijd om eens goed te genieten van deze wereld stad. New York heeft veel te bieden, en we kunnen het vast niet allemaal gaan zien. Het is de bedoeling dat het een leuke vakantie / meet wordt.
FAQ:- Wanneer gaan we?Dat is nog niet precies bekend. Eind augustus, misschien net een stukje van september. Momenteel houden we de duur even op 8 dagen, maar hier mag over gediscussierd worden.
- Hoeveel pleuro's gaat dat kosten?Onbekend nog, we moeten nog gaan kijken in de reisfolders. New York is niet goedkoop.
- Ik heb interesse, hoe blijf ik op de hoogte?Lees dit topic zo nu en dan eens door
- Hoe zit dat met paspoort visum enzo?Je hebt sowieso een paspoort nodig. Zorg er voor dat het minstens nog 6 maanden geldig is op de datum van vertrek!
- Mogen alleen de users die regelmatig in het [HOMO] topic posten mee?Nee, maar ik denk dat je toch wel bekend moet zijn met de mensen uit het topic. Anders zou het wel eens een erg saaie vakantie kunnen worden.
- Betalen XMN8R en Vlarp dan ook?Ja, maar alleen voor ons zelf (uiteraard). Hoe we dat gaan doen om alles in 1 keer te betalen moeten we nog even uitzoeken.
- Waarom eind van de zomer als het nog zo warm is daar?Omdat we rekening willen houden met de studenten en scholieren die niet zomaar lukraak vrij kunnen nemen
Aanmeldingen:Zeker:XMN8R
Vlarp
Twijfelkontjes:Waxxer
Andyvie
beaverhausen
Interesse?Laat hieronder je naam/nickname achter.
Suggesties? (je weet maar nooit)
Laat ze hier achter
Goed, meer info volgt z.s.m. Be patient my friends
[ Bericht 2% gewijzigd door Vlarp op 20-01-2005 23:00:05 ]