We moeten ook nog kijken hoe we de meeste mensen mee kunnen krijgen die mee willen, en hoe we dan zo lang mogelijk voor zo min mogelijk geld kunnen gaanquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:41 schreef Waxxer het volgende:
Paspoort heb je nodig toch als je naar een land buiten Europa gaat?én je paspoort moet nog minimaal een half jaar geldig zijn
*aanmeld*![]()
Dat wordt wel sparen... dus eigenlijk: *vooralsnog aanmeld*
of jaag ik juist potentiele medereizigers weg?
Okay dan!!!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga mee!!!! Jaaaaaaaaaa!!!!!!!![]()
![]()
same here... maar ook namens mij heel veel plezier als jullie gaan, en natuurlijk uitgebreid verslag doen he ! Eventueel vanaf de plaats des onheilsquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik wens jullie veel plezieer!
Ik ga het sowieso niet halen met mn budgetje..
De smeuiigste roddels blijven - volgens goed gebruik - bij de deelnemersquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:29 schreef creno het volgende:
same here... maar ook namens mij heel veel plezier als jullie gaan, en natuurlijk uitgebreid verslag doen he ! Eventueel vanaf de plaats des onheils![]()
*happy-pil geef*quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:15 schreef error het volgende:
Ik vind het wel een beetje ver vliegen.
Ik houd niet zo van vliegen
Is dat een aanmelding?quote:
aha! een twijfelkontje dus!quote:
En jij hoeft minder ver te vliegen dan wij! toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:15 schreef error het volgende:
Ik vind het wel een beetje ver vliegen.
Ik houd niet zo van vliegen
Als je vanaf nu helemaal niks meer uitgeeft, dan moet het lukken!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:57 schreef Cazman het volgende:
Gast, ik ben student die leeft van een schammele 150 euro in de maand. Ik ga niet maar Joost wel, Alleen weet ie het niet hoe hij het moet betalen.
![]()
![]()
We willen het goedkoop houden, maar we zullen er eens een poll op los gooien de komende dagen. Zien wat de mensen die geinteresseerd zijn bereid zijn om te betalenquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:01 schreef Waxxer het volgende:duurdste
Ik ga voor Beacon!Is heeeelll ietsje duurder maar dan kan ik uit ervaring zeggen dat het een erg goed hotel is, en heeelll centraal (als je in normaal tempo wiz-ard-dra-gon zegt als je voor de deur staat en tegelijk wegloopt, sta je al op het metro-perron en 5 min later loop je op 42nd street). Naja, dat zeg ik dan he.... voor de rest is het wat mij betreft een gok. Oh ik was trouwens 825 euro kwijt 2 jr terug, dus dat klopt dan wel.
Dan boek jij maar voor jezelfquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:05 schreef G_E het volgende:
Ik ga toch niet in een 2 sterren hotel slapen!.
Ow... ja.... dat zijn drie wintersportenquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We willen het goedkoop houden, maar we zullen er eens een poll op los gooien de komende dagen. Zien wat de mensen die geinteresseerd zijn bereid zijn om te betalen
Grof gerekend: 790 + 70 (luchthaven belasting) + 50 (rest) = 910 euro voor vlucht en verblijf... beetje veel
Voor dat geld krijg je natuurlijk wél een WERELD-VAKANTIE waar nog lang over gesproken gaat worden!!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
Ow... ja.... dat zijn drie wintersporten![]()
Weet je wat, qua gelddingen laat ik de boel aan jullie overik hou m'n mond maar!
En ik neem een boekhouder voor het geval dát
Het gaat in de pijplijn. Zou inderdaad wel leuk zijn om gelijkertijd in NYC te zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:
Als jullie nou zorgen dat de 12e 13e en 14e Aug in die meet-vakantie van jullie vallen dan ben ik d'r ook bij, bij de aanmeldingen
Hotelletje nr 6, bel maar aan
quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:
Als jullie nou zorgen dat de 12e 13e en 14e Aug in die meet-vakantie van jullie vallen dan ben ik d'r ook bij, bij de aanmeldingen
"... ca 100 m van het bekende warenhuis Macy's..."quote:Hotelletje nr 6, bel maar aan
Ik denk dat het misschien een uurtje scheelt, maar niet meerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:15 schreef Andyvie het volgende:
[..]
En jij hoeft minder ver te vliegen dan wij! toch?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | A: B: C: ---- ---- ---- 1 x 2p-kamer (pp) 457 443 443 4 extra nachten 208 180 180 toeslag hotel 0 0 0 luchthaven belasting 60 60 60 (pag 18 onderaan, 2e alinea) toeslag vliegtuig 114 114 0 (pag 18 onderaan, 2e alinea) --------------------- ---- + ---- + ---- + 839 797 683 transfer hotel/lhv 28 28 28 (pag 14 linksbovenaan) metropas voor 7 dagen 21 21 21 (pag 14 linksbovenaan) --------------------- ---- + ---- + ---- + totaal: 888 846 732 |
Je mag natuurlijk ook via MSN of email melden dat je geen geld hebt om die twee te ontmoetenquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
Oh jeedas wel dé ultieme test he
daar vraag je ons wat!
Och, als we ervoor kiezen om die goedkope optie C te nemen, dan moet ze niet huilen, want ZIJ hebben dan gewoon te snel geboektquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:45 schreef Waxxer het volgende:
hahaha nou-nou-nou-nou....... je stelt iedereen voor een dilemmamaar ik baal altijd stevig als ik ergens ben en dat het dan een paar dagen later 140 euro goedkoper is....
Maar wat kun je winnen hier dan trouwens hey?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |