*bezig met poging*quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:47 schreef cemeteryslut het volgende:
ja jij ook :p
uhuh..quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:51 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
blijf dan, vet gezellig
ben jij ook homo?
Jawel, maar nu niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:54 schreef cemeteryslut het volgende:
god.... no cute straight guys hier?!
sssssssttttt!quote:
nah daar neem ik dan maar genoegn meequote:Op vrijdag 17 december 2004 01:56 schreef G_E het volgende:
[..]
Jawel, maar nu niet..
Wel cute gay guys!.
.
Nee, niet aanwezig in [HOMO]... heel vreemd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:54 schreef cemeteryslut het volgende:
god.... no cute straight guys hier?!
Bi-v!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
sssssssttttt!.
ik doe stiekem of ik bi ben.
*kans grijp*quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:56 schreef cemeteryslut het volgende:
vinden jullie johnny depp ook zo'n lekker ding?
roffelende paukenquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Bi-v!![]()
BTW: Hoor ik al roffelende pauken?
vooral met Iers accent.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:56 schreef cemeteryslut het volgende:
vinden jullie johnny depp ook zo'n lekker ding?
Kom nou maar met je lijstje, we wiebelen van ongeduld.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Bi-v!![]()
BTW: Hoor ik al roffelende pauken?
..om m'n warme bed te bezoeken..quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:00 schreef wizarddragon het volgende:
Ik heb zin..
aw hijs wel kjoetquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:58 schreef G_E het volgende:
[..]
*kans grijp*
Nou, ik vind Danny van The Real World wel aardig..
Alleen als beav ook met zijn lijstje komt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:59 schreef G_E het volgende:
[..]
Kom nou maar met je lijstje, we wiebelen van ongeduld..
quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
..om m'n warme bed te bezoeken..
Zwoele nacht nog verder lieve mensen en deugnieten.![]()
Jij wil meer zoiets zeker:quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:00 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
aw hijs wel kjoet
maar niet mijn ding
*iets roept over open deur enzo*quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Alleen als beav ook met zijn lijstje komt.![]()
*zegt dat toch iemand die moet intrappen*quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*iets roept over open deur enzo*
Nou vooruit dan:quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Alleen als beav ook met zijn lijstje komt.![]()
Heet jij Nick?quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:06 schreef Nuvole het volgende:
Niet te geloven dat ik dit nog een keer doe...
maar desalniettemin:
Lijstje.
Wat is je voornaam? Nick.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:14 schreef G_E het volgende:
[..]
En jij dacht dat ik boven lag te slapen!
Ik hb nog nooit een dvd met trailers gehad.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:15 schreef G_E het volgende:
Ik koop een DVD om een film te kijken.
Daar kan ik me dus ook dood aan ergeren..
Finding Nemo heeft er een hoop. Irritant als er kleine kinderen bij zijn denk ik, want die willen die ook allemaal zien en beginnen te krijsen als je ze afzet, wat wel kan daarbij.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hb nog nooit een dvd met trailers gehad..
Ook niet dat je eerst verplicht allerlei domme 3d logo's moet afkijken?quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hb nog nooit een dvd met trailers gehad..
Ik zei toch dat je al teveel wist.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:17 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik ben blijven wachten op Nuvole's lijstje, maar ik vind het zwaar tegenvallen..
Ja. dat krijg je he, altijd maar dat wachten en uitkijken. Dan krijg je Grote Verwachtingen en valt het bijna altijd tegen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:17 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik ben blijven wachten op Nuvole's lijstje, maar ik vind het zwaar tegenvallen..
Ja, ik vrees dat hier een onnavolgbare gedachtensprong achter zit.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:18 schreef Nuvole het volgende:
En dat boven slapen ontgaat me ook een beetje...
Ja de standaard dingen enzo. Die zijn irritant maar duren gelukkig niet zo lang als trailers.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:18 schreef G_E het volgende:
[..]
Ook niet dat je eerst verplicht allerlei domme 3d logo's moet afkijken?.
Grote Verwachtingen zijn dom.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. dat krijg je he, altijd maar dat wachten en uitkijken. Dan krijg je Grote Verwachtingen en valt het bijna altijd tegen..
Wie kijkt er dan ook dvds met kinderen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Finding Nemo heeft er een hoop. Irritant als er kleine kinderen bij zijn denk ik, want die willen die ook allemaal zien en beginnen te krijsen als je ze afzet, wat wel kan daarbij.
En dat boven slapen ontgaat me ook een beetje...
Trustenquote:Op vrijdag 17 december 2004 02:20 schreef Waxxer het volgende:
Ja naja van mijn kant ook geen openbaringen
Maar ik ga wel slapen inene, dus truste!![]()
voor de liefhebbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |