Het is ook niet grappig. Maar goed, je hebt een paar uur pijn en daarna heb je er (letterlijk) de rest van je leven plezier van. Small price to pay.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
Naja gezond niet... maar...![]()
Dit vind ik echt niet zo grappig
Niet!?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Yep. En het is niet het einde van de wereld..
Ja maar... ja maar... pff... dit had ik echt liever niet geweten...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het is ook niet grappig. Maar goed, je hebt een paar uur pijn en daarna heb je er (letterlijk) de rest van je leven plezier van. Small price to pay..
Nouja, ik denk dat ik me daar best wel 1 avond, of nouja, 1 uur zou kunnen vermaken hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:45 schreef MisterO het volgende:
Brighty, ik wist niet dat je er meer over wist, anders had ik het wel helemaal als 'geweldig' omschreven
which it obviously is
Net als de tandarts eigenlijk. Daar was ik dus vandaag.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het is ook niet grappig. Maar goed, je hebt een paar uur pijn en daarna heb je er (letterlijk) de rest van je leven plezier van. Small price to pay..
Hahaha. Jezus, ZO erg is het nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... pff... dit had ik echt liever niet geweten...
Het is net zo grappig als de leukste grap dat Gordon ooit gemaakt heeftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:47 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat ik me daar best wel 1 avond, of nouja, 1 uur zou kunnen vermaken hoor.Het is vast wel grappig.
En daar word je ook mooier van. Ik hou van de tandarts.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:48 schreef MrBrightside het volgende:
Net als de tandarts eigenlijk. Daar was ik dus vandaag.
Ga slapen jijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je komt vast over de schok heen..
Me neither. EN ik heb het ook nooit zo extreem gehoord hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... pff... dit had ik echt liever niet geweten...
Vind je het daar echt leuk of zo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is net zo grappig als de leukste grap dat Gordon ooit gemaakt heeft
Ik zit hier dus net bij een nieuwe in Amsterdam, en die is wel cosmetischer ingesteld iig dan die in Nunspeet. Hij ging vandaag tandsteen weghalenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En daar word je ook mooier van. Ik hou van de tandarts.. Maar ik heb een cosmetische.
Jij hebt het ook niet beter op gemaakt hoor...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:47 schreef wonderer het volgende:
Laat je vooral niet tegenhouden hoor, Bart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |