Maybe maybe. Misschien met Rik.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:09 schreef Gellarboy het volgende:
Geil.
Geilgeilgeil.
Gemaakt door een van mijn favo fotografen, Joe Oppedisano.
Vriend van ang3l waar ik mee gezoend hebquote:
Ik doelde op een fotoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vriend van ang3l waar ik mee gezoend heb
De jongen waarmee ik naar berlijn ben gegaan:quote:
ja, dat ook jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vriend van ang3l waar ik mee gezoend heb
Wat een lang haar!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De jongen waarmee ik naar berlijn ben gegaan:
[ afbeelding ]
Je bent er zelf bijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:31 schreef Gellarboy het volgende:
(dat naar bed gaan lukt weer prrrrima)
Come out and play with the boys!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:31 schreef Gellarboy het volgende:
(dat naar bed gaan lukt weer prrrrima)
Jep. Beide. Hij nog langer dan ik.quote:
Soms is lang haar wel leukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Beide. Hij nog langer dan ik.
Beide blond. Hij stijl, ik krullen.
Dat viel best op in donkere Berlijnse kroegen
Naja gezond niet... maar...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dacht je dat het heel gezond was?.
Ze zitten uren met een naald vol inkt in je te prikken. Nou ja, prikken... Ploegen..
.
.
Ik laat wel ff weten als we gaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Soms is lang haar wel leuk
Maar ik moet gewoon naar lang blond haar zoeken morgen
Hoor ik nou een denigerend lachje!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:27 schreef MrBrightside het volgende:
Hahahahaha COC disco in Zwolle!!
Dat sommige mensen tijdens het zetten liggen te kotsen van de pijn wil je dan vast ook niet horen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja gezond niet... maar...![]()
Dit vind ik echt niet zo grappig
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat sommige mensen tijdens het zetten liggen te kotsen van de pijn wil je dan vast ook niet horen?
Haha, nou, ik heb wel eens foto's gezien op hun site.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoor ik nou een denigerend lachje!![]()
Zwolle is hip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |