Ah, oké. Duidelijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij vlagen.. Als de wind de geuren van jonge blaadjes over het land doet waaien, dan worden de H's tochtig en gaan mekkeren in hun stal en schuren met hun achterwerkjes tegen een hekje tegen de jeuk
Anders duurt het nog ff een uurtje langer?quote:
Een uurtje maar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anders duurt het nog ff een uurtje langer?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:02 schreef Peter het volgende:
[..]
En dat zonder wolven die het op makke lammetjes hebben voorzien!
Issie knap, begint zijn naam met een D of is hij barman?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:02 schreef creno het volgende:
een ex van me doet mee met xfactor (en hij is door naar de campus), wordt zijn auditie niet uitgezonden, dan zal ie de liveshows wel niet halen.
Het zijn the good old daysquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:04 schreef wonderer het volgende:
Holy shit die ging hardIk heb niet eens meegelezen (dan ben ik nooit op tijd klaar met mijn manuscript, vanavond is ook nog eens TV-avond).
Hij is inmiddels al getrouwd, net als 3 anderen exen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Issie knap, begint zijn naam met een D of is hij barman?moet ang3l hem troosten?
Wraf werd woef!quote:
Jep, hoe smaakt het bier na de wijn?quote:
Jij en ang3l zijn nog de beste wapens van de katholieke kerk zo!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:04 schreef creno het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al getrouwd, net als 3 anderen exen.
Kende nie efkes iets met mij neme?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:04 schreef creno het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al getrouwd, net als 3 anderen exen.
geheugen moet je opfrissen... je gaf een massage en pats zomaar een spier verrekt waardor ik twee dagen lang last had van m'n schouderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik jou een keer een (onbedoeld) knietje heb gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |