Ah, oké. Duidelijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij vlagen.. Als de wind de geuren van jonge blaadjes over het land doet waaien, dan worden de H's tochtig en gaan mekkeren in hun stal en schuren met hun achterwerkjes tegen een hekje tegen de jeuk
Anders duurt het nog ff een uurtje langer?quote:
Een uurtje maar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anders duurt het nog ff een uurtje langer?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:02 schreef Peter het volgende:
[..]
En dat zonder wolven die het op makke lammetjes hebben voorzien!
Issie knap, begint zijn naam met een D of is hij barman?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:02 schreef creno het volgende:
een ex van me doet mee met xfactor (en hij is door naar de campus), wordt zijn auditie niet uitgezonden, dan zal ie de liveshows wel niet halen.
Het zijn the good old daysquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:04 schreef wonderer het volgende:
Holy shit die ging hardIk heb niet eens meegelezen (dan ben ik nooit op tijd klaar met mijn manuscript, vanavond is ook nog eens TV-avond).
Hij is inmiddels al getrouwd, net als 3 anderen exen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Issie knap, begint zijn naam met een D of is hij barman?moet ang3l hem troosten?
Wraf werd woef!quote:
Jep, hoe smaakt het bier na de wijn?quote:
Jij en ang3l zijn nog de beste wapens van de katholieke kerk zo!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:04 schreef creno het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al getrouwd, net als 3 anderen exen.
Kende nie efkes iets met mij neme?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:04 schreef creno het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al getrouwd, net als 3 anderen exen.
geheugen moet je opfrissen... je gaf een massage en pats zomaar een spier verrekt waardor ik twee dagen lang last had van m'n schouderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik jou een keer een (onbedoeld) knietje heb gegeven
Hij zag er wel goed uit, zijn naam begint met een P, geen barman, ang3l hoeft hem niet te troosten (zie paar posts terug), en hij was meer een rebound.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Issie knap, begint zijn naam met een D of is hij barman?moet ang3l hem troosten?
Lekker.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jep, hoe smaakt het bier na de wijn?![]()
Wat geef je trouwens (op school)?
Ohja, het was wel zoietsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
geheugen moet je opfrissen... je gaf een massage en pats zomaar een spier verrekt waardor ik twee dagen lang last had van m'n schouder
Om te beginnen he!quote:
En dan nog Risk erna.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om te beginnen he!
Ik weet dat monopoly normaal gesproken langer duurt.
hetero's zijn ang3ls specialiteit toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:05 schreef creno het volgende:
[..]
Hij zag er wel goed uit, zijn naam begint met een P, geen barman, ang3l hoeft hem niet te troosten (zie paar posts terug), en hij was meer een rebound.
Erg sonata arctica van je.quote:
quote:
Hoe gaat ie trouwens met jou en ryanr?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:05 schreef creno het volgende:
[..]
Hij zag er wel goed uit, zijn naam begint met een P, geen barman, ang3l hoeft hem niet te troosten (zie paar posts terug), en hij was meer een rebound.
En Once upon a time!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Vampire: Prince of the City
(soort van bitchy gothic risk)
Hij is getrouwd met een man.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij en ang3l zijn nog de beste wapens van de katholieke kerk zo!
Na mij kregen ze eerst nog een giga-slet-periode, heb je daar ook behoefte aanquote:
en dan 6 uur later nog niet uitgespeeld zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik pijp niet zonder condoom.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:07 schreef Ang3l het volgende:
Of bedoelde je met risk seks zonder condoom?
Nou...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef creno het volgende:
Na mij kregen ze eerst nog een giga-slet-periode, heb je daar ook behoefte aan
Dat geef je in 2-havo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Lekker.
CATIA. 3D CAD-tekenprogramma. Is wel leuk.
Dit is wel het ONZ-subforum he!quote:
Speaking of which....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:06 schreef Peter het volgende:
[..]
hetero's zijn ang3ls specialiteit toch?
Ken ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, top! ( of niet?quote:
Erik tha Slet!quote:[..]
Na mij kregen ze eerst nog een giga-slet-periode, heb je daar ook behoefte aan
Voor Tomasso gebruik ik graag de hele nachtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en dan 6 uur later nog niet uitgespeeld zijn
Eerstejaars HBO Luchtvaarttechnologie studentenquote:
Zijn er bij je werkgever ook nieuwe krachten die jij niet al van eerder kent?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Speaking of which....
Vandaag kwam een collega van inkoop me de groeten doen van de invaller-klusjesjongen
Da's een hetero met wie ik wel eens gezoend heb
Ik daag je uit om 5 hetero's te noemen die jij NIET gezoend hebt! Inclusief vrouwen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Speaking of which....
Vandaag kwam een collega van inkoop me de groeten doen van de invaller-klusjesjongen
Da's een hetero met wie ik wel eens gezoend heb
quote:
De hele nacht oersaaie spelletjes doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor Tomasso gebruik ik graag de hele nacht
alleen maar nerdjes?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eerstejaars HBO Luchtvaarttechnologie studenten.
Ooooh Peter het leven dat we hadden kunnen hebbenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn er bij je werkgever ook nieuwe krachten die jij niet al van eerder kent?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik daag je uit om 5 hetero's te noemen die jij NIET gezoend hebt! Inclusief vrouwen!
Ik dacht al.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eerstejaars HBO Luchtvaarttechnologie studenten.
Dat vind ik serieus wel leuk. Nou ja, niet oersaaie spelletjes, maar spelletjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De hele nacht oersaaie spelletjes doen.
Ja hoor. Alle anderenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn er bij je werkgever ook nieuwe krachten die jij niet al van eerder kent?
Je bent welkomquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik dacht al.![]()
Mm.. toch maar eens Luchtvaarttechnologie gaan overwegen.
vampire is NOOIT saaiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:10 schreef creno het volgende:
@ peter, quote knop doet het niet dus maar effe zo, hij magwaarschijnlijk heeft ie binnekort een eigen auto.
@ erik, dan we toch net alsof, nu is het uit, ga en slet
Is ook wel tof ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus wel leuk. Nou ja, niet oersaaie spelletjes, maar spelletjes.
Vorige spelletjesavond mislukte omdat het over ging in een soort psychologenpraatuurtjes.
• Ari Boomsmaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik daag je uit om 5 hetero's te noemen die jij NIET gezoend hebt! Inclusief vrouwen!
In pyjamaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[Centraal] Sexspellen (bord, kaart, etc.) ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus wel leuk. Nou ja, niet oersaaie spelletjes, maar spelletjes.
Vorige spelletjesavond mislukte omdat het over ging in een soort psychologenpraatuurtjes.
Met z'n moeder heb je wel gezoend?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
• Ari Boomsma
• Alexander (snuitebolletje)
• De buurman
• Die man van shoarma Aladdin
• Je vader
Je weet heul niet wie mijn vader is! Zijn naam begint met de D!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
• Ari Boomsma
• De buurman
• Je vader
Dizer noem je niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
• Ari Boomsma
• De buurman
• Je vader
In mijn zicht.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet heul niet wie mijn vader is! Zijn naam begint met de D!
quote:
Briefjes-battlequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Vorige spelletjesavond mislukte omdat het over ging in een soort psychologenpraatuurtjes.
top!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:10 schreef creno het volgende:
@ peter, quote knop doet het niet dus maar effe zo, hij magwaarschijnlijk heeft ie binnekort een eigen auto.
@ erik, dan we toch net alsof, nu is het uit, ga en slet
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je bent welkom. Woensdag geef ik weer les, kom er gewoon bij zitten
.
Shhhhht!quote:
Neeeeeeee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
Maar nu duik ik mijn bed in. Welterusten allemaal.
Hebben we het over anorexia gehadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het met eef zaterdag nog over.
Persoonlijk falen en anorexia
Nee die noem ik niet neequote:
Dat vind ik veel te persoonlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hebben we het over anorexia gehad?
Zonder het hier op te willen rakelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hebben we het over anorexia gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja. Maar ach, misschien vind ik wel wat beters dan dit oude verrotte huisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef creno het volgende:
Tha-erik, had ik nou ergens gelezen dat jij je huis uit moest ofzo ?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder het hier op te willen rakelenAh ja. Dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
komt ryan's kamer vrij bij markiemark?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef creno het volgende:
Woonde jij bij een Pieter in huis ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Maar ach, misschien vind ik wel wat beters dan dit oude verrotte huis.
Ik ben jaloersquote:
Ja ze hebben z'n secret story geraden en nu moet ie wegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef creno het volgende:
Precies. Wat fruit op z'n tijd kan geen kwaad.quote:
Hij laat vast wat voor je over.. docenten en hun gedeelde leerlingenquote:
Banaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies. Wat fruit op z'n tijd kan geen kwaad.
Ik heb je al een keer voorgesteld om er samen heen te gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Maar dat ben ik wel vaker.
Mits geen kiwiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies. Wat fruit op z'n tijd kan geen kwaad.
Oh ja?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je al een keer voorgesteld om er samen heen te gaan
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oké, eerst tandenpoetsen dan.
Ryanr krijgt een nieuwe huisgenoot, en die moest ook het huis uit, dus ik dacht das misschien hetzelfde huis.quote:
en dat is terecht, want ik ga met een kei-leuk iemand!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Maar dat ben ik wel vaker.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en dat is terecht, want ik ga met een kei-leuk iemand!
wat is er mis met harige ballen?quote:
Kiwi is naarquote:
Best een smakelijk hapje ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
JA!quote:
pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Zeg, ga jij soms ook naar Barcelona?quote:
Ben ik allergisch voor.quote:
Be je niet zijn sugardaddy?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JA!
Maar toen was je antwoord budgettair onderbouwd.
Of nou ja, gebrek aan zegmaar.
Ik weet wie, dus ik geef de foto's wel als KK in barcelona zitquote:
Ohja, dat verandert de komende 3 jaar nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JA!
Maar toen was je antwoord budgettair onderbouwd.
Of nou ja, gebrek aan zegmaar.
Over smakelijke hapjes gesproken jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zeg, ga jij soms ook naar Barcelona?
Gebruik je verhuisvergoedingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, dat verandert de komende 3 jaar niet. Helaas
. Als ik eenmaal afgestudeerd ben gaan we hoor
. Dan krijg jij seniorenkorting en heb ik een inkomen
.
Nja, die opmerking zie ik hem nog wel over zichzelf makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over smakelijke hapjes gesproken ja.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, dat verandert de komende 3 jaar niet. Helaas
. Als ik eenmaal afgestudeerd ben gaan we hoor
. Dan krijg jij seniorenkorting en heb ik een inkomen
.
Gaat die dan naar Barcelona?quote:
Te hard met een banaan tegenaan geslagen?quote:
Rode wangetjes van opwinding en inspanning zouden anders ook wel leuk zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:22 schreef Peter het volgende:
[..]
zolang de rest van je lichaam de normale kleuren heeft is alles prima toch?
Ik ben moe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te hard met een banaan tegenaan geslagen?
Ook allergisch voor kiwi?
Er geprobeerd een risk pionnetje in te duwen?
What's up?
nee, dat niet, Tomasso lijkt op iemand ander die ik ken, van lang geledenquote:
Zolang er buiten de ogen maar niks blauw isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rode wangetjes van opwinding en inspanning zouden anders ook wel leuk zijn
Awww. Rode oortjs van vermoeiheid krijgen is zo wangknijperig aandoenlijk.quote:
Of je hebt gewoon een heel herkenbaar hoofd.quote:
Ik twijfel.. moet ik dit nou positief uitleggen of niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een heel herkenbaar hoofd.
Een beetje rough mag toch wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Zolang er buiten de ogen maar niks blauw is
Volgens mij heb ik ook rode wangetjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awww. Rode oortjs van vermoeiheid krijgen is zo wangknijperig aandoenlijk.
coochie-coo! *knijp*
Dan nog blijft het bizar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een heel herkenbaar hoofd.
Nou tijd voor bed dan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook rode wangetjes.
Dat mag, maar het moet niet. Ik laat het in het midden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik twijfel.. moet ik dit nou positief uitleggen of niet?
Hulp nodig met tanden poetsen dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou tijd voor bed dan!
Ik ben nu tanden aan het poetsen, Zie ik je zo?
Joh, je bent niet de enige hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:25 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond is weer bij uitstek een voorbeeld van mijn grote bek op internet maar IRL ho maar![]()
Ik wilde net zeggen.. wat ben ik actief. En dat aan de witte wijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
zeg Peter, heb jij iets gesnoven ofzo... wat een actie ineens!
quote:
Normaal ben je wel krapjes ja?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:25 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond is weer bij uitstek een voorbeeld van mijn grote bek op internet maar IRL ho maar![]()
Beetje rare manier van tanden poetsen, maargoed, ik werk wel mee hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je dan zo de borstel horizontaal houdt en ik met mijn hoofd heen en weer ga bewegen?
Wat ben je toch ook een nicht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.. wat ben ik actief. En dat aan de witte wijn!
niet echt... ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar je hebt gewoon een gezicht dat lijkt op het gezicht van iemand die ik vroeger kende. Misschien dat ik je ooit ergens op een feestje gezien heb.quote:
Knijp eens wat harder in die tube? Er komt niets uit..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beetje rare manier van tanden poetsen, maargoed, ik werk wel mee hoor.
Ik moest vrijdag ff een tijdje nummertjes plakken op mensen die bij Friso binnenkwamen en een aantal Friso-leden snapten niet dat ik dat eng vondquote:
Wanneer is er weer een Friso?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest vrijdag ff een tijdje nummertjes plakken op mensen die bij Friso binnenkwamen en een aantal Friso-leden snapten niet dat ik dat eng vond"Jij?! Verlegen? Flikker toch op man!"
Wat ben je toch weer heerlijk coöperatief!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beetje rare manier van tanden poetsen, maargoed, ik werk wel mee hoor.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest vrijdag ff een tijdje nummertjes plakken op mensen die bij Friso binnenkwamen en een aantal Friso-leden snapten niet dat ik dat eng vond"Jij?! Verlegen? Flikker toch op man!"
En gelijk alle nummers van leuke kerels opgeschreven die een vip-massage van je wonnen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
25 Maart.quote:
Ik stribbel ook altijd tegen als ik m'n eigen tanden aan het poetsen ben. Laat staan als ik die van jou doe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer heerlijk coöperatief!
Stribbel je na het tandenpoetsen nog wel ff tegen of lig je meteen op je rug?
geen competitie meer dus?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
25 Maart.
Maar je hebt net de grote datingshow gemist
O kut1 Nu je het zegt! Ik moet nog ff de winnaar van de La cage aux folles kaartjes bekendmakenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:28 schreef Peter het volgende:
[..]
En gelijk alle nummers van leuke kerels opgeschreven die een vip-massage van je wonnen?
Ach, ik ben toch eeuwig vrijgezel. Net alsof ik daar iets mee was opgeschoten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
25 Maart.
Maar je hebt net de grote datingshow gemist
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O kut1 Nu je het zegt! Ik moet nog ff de winnaar van de La cage aux folles kaartjes bekendmaken
Had je iig een nummertje van Ang3l gehadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch eeuwig vrijgezel. Net alsof ik daar iets mee was opgeschoten.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Get in line, sis'.quote:
jamaar dat past zo leuk bij mijn vlechtjes!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Bij mij ben je ook altijd net zo'n giechelend schoolmeisje (inclusief rokje
, doe dat toch niet meer!).
maar je hebt wel doorgezet !quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je ook rode schoentjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar dat past zo leuk bij mijn vlechtjes!
Dat kind heeft allstars in alle kleuren van de gaygenboog.quote:
Zeg je dat vaker?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
moe en even drankloos, maar je moet net doen alsof ik iets heb gezegd dat sexy en uitdagend is
En hij was niet eens bij het NSF! Doen wij beterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kind heeft allstars in alle kleuren van de gaygenboog.
Ik hou niet van makke lammetjes!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik stribbel ook altijd tegen als ik m'n eigen tanden aan het poetsen ben. Laat staan als ik die van jou doe.
Ja, graag dusquote:
Dan had je een bericht gehad van nr 77quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Rrrr.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
moe en even drankloos, maar je moet net doen alsof ik iets heb gezegd dat sexy en uitdagend is
sambal bij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan had je een bericht gehad van nr 77
Ja, rode schoentjes, dansschoentjesquote:
Dat heb ik vanavond nog in m'n mond gehad.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan had je een bericht gehad van nr 77
boerenkool met worst.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles wat Kug zegt is sexy en uitdagend.
• Witquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kind heeft allstars in alle kleuren van de gaygenboog.
Stop ze in je broek.quote:
Had je dus die avond ook kunnen hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat heb ik vanavond nog in m'n mond gehad.
Serveerden ze babi pangang daar dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je dus die avond ook kunnen hebben.
Nee er liep iemand rond met nummer 77 opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Serveerden ze babi pangang daar dan?
Wie wie wie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee er liep iemand rond met nummer 77 op
Het was de datingshow!
Was je zoetzuur die avond?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee er liep iemand rond met nummer 77 op
Het was de datingshow!
Ja dat gaf iemand dus als tip om Friso maar vol met mannen ipv vrouwen te krijgenquote:
Hela, jij was slapen!quote:
uuuhmm,jij, ik, en alle clichés uit een romantische komedie.quote:
Oh, het zou wel gasten trekken. Er zouden veel mensen komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat gaf iemand dus als tip om Friso maar vol met mannen ipv vrouwen te krijgen
Ik mag dan wel de nieuwe voorzitter zijn, maar dan wil niet zeggen dat meteen alles seks moet zijn!
Fapfapfap.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
uuuhmm,jij, ik, en alle clichés uit een romantische komedie.
Fok homo meetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:37 schreef Peter het volgende:
Alleen insiders snappen de kalkaanslag grap
Kom ik snel eens inspecteren dan!quote:
Stroekie heeft dat vaker uitgelegd dan de zon opgekomen is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:37 schreef Peter het volgende:
Alleen insiders snappen de kalkaanslag grap
Verliefde stelletjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:38 schreef Peter het volgende:
Ik ga maar slapen denk ik.. ff tegen Des aankruipen
zoalng je maar geen vlekken achterlaat mag jij fappen tot je een ons weegt, al fappen ze maar heel weinig in romantische komedies. Ben jij de Ryan Reynolds in mijn Sandra Bullock leventje?quote:
De tijd schiet juist wel op! nou hup, pak 'm in z'n achterwerk en door naar bed jij!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:39 schreef Ang3l het volgende:
Zeg tuthola's... ondertussen is het half 1 geweest, heb ik nog steeds die serie niet gekeken, moet ik al lang naar bed van mezelf en heb ik nog steeds niet Tomasso mee uitgevraagd op een date!
DAT SCHIET TOCH NIET OP ZO?!
Vind ik dus. Kan er gewoon m'n kont keren zonder dat ik alle douchespullen van het rekje af sla.quote:
Dat is nog niks. Ik kén 'm niet eensquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vind ik dus. Kan er gewoon m'n kont keren zonder dat ik alle douchespullen van het rekje af sla.
Handigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De tijd schiet juist wel op! nou hup, pak 'm in z'n achterwerk en door naar bed jij!
<opmerking>quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:38 schreef Peter het volgende:
Ik ga maar slapen denk ik.. ff tegen Des aankruipen
Nodigt Ang3l je uit mee naar barca.. ga je nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Ik kén 'm niet eens.
Jij ziet liever ruziënde stelletjes?quote:
Just choose somethink quick, people are staringquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij ziet liever ruziënde stelletjes?
Zo lekker in de supermarkt of zo?
Supermarket, what packet of crackers to pick?
They’re all the same, one brand, one name, but really they’re not
Kun je er ook mijn kont keren?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vind ik dus. Kan er gewoon m'n kont keren zonder dat ik alle douchespullen van het rekje af sla.
wanneer krijg ik mijn tweede maasage Petertje?quote:
just choose something, something, something!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Just choose somethink quick, people are staring!
werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wanneer krijg ik mijn tweede maasage Petertje?
FPquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:42 schreef Peter het volgende:
Maar maar maar!
Tha erik, kug en ik kunnen allemaal in een geheim forum!bednek ik me net
Picachu, I choose YOU!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
just choose something, something, something!!!
Ik zeg: Risken onder de douche!quote:
We've got obsessions!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
just choose something, something, something!!!
hush now! Daar mogen we niet met het plebs over praten.quote:
Het was dit:quote:
Dan worden de kaarten natquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg: Risken onder de douche!![]()
Of spoelt je legertje dan door het putje heen?
Trusten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik kom nog even welterusten zeggen. (nu echt, echt).
dan moeten we maar snel eens een afspraak maken.quote:
sinds wanneer heb jij problemen met natte kaarten... meneer de fapmajoorquote:
dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Peter het volgende:
Wonderer is ook gepubliceerdnu de rest nog ( whehe ik typte eerst nude ipv nu de )
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Jij zit in Barcelona met je lovertquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dan moeten we maar snel eens een afspraak maken.
Ik ook. Met een enkel verhaal dan wel, maar ik was vandaag in een winkel waar de bundel gewoon lagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Peter het volgende:
Wonderer is ook gepubliceerdnu de rest nog ( whehe ik typte eerst nude ipv nu de )
Nou ja, dan maar geen risk. Dan verover ik je wel zonder leger!quote:
Dan gaan ze erna aan elkaar plakken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij problemen met natte kaarten... meneer de fapmajoor
Lekker slapen dan he!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Is Stefke Mirakel dan eindelijk z'n lover?quote:
kan ook lekker zijn, beetje aan elkaar plakkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan gaan ze erna aan elkaar plakken.
Leuk gevoel lijkt mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Met een enkel verhaal dan wel, maar ik was vandaag in een winkel waar de bundel gewoon lag. Heb nog even naar mijn naam gekeken.
ik ga heulemaal niet met hem naar Barcelona, en dat is niet mijn lover.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is Stefke Mirakel dan eindelijk z'n lover?
Welke bijna tegen de mevrouw achter de kassa zeggen dat ik een van de schrijvers wasquote:
Mwa.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
kan ook lekker zijn, beetje aan elkaar plakken
Ah dan snap ik eerdere opmerkingen beterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ga heulemaal niet met hem naar Barcelona, en dat is niet mijn lover.
Ja lekker, allemaal concurrentiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Peter het volgende:
Maar je hebt er toch maar voor betaald?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welke bijna tegen de mevrouw achter de kassa zeggen dat ik een van de schrijvers was.
Ja?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah dan snap ik eerdere opmerkingen beter
Paul?
Net als de slakken blijven we plakken, jippie-a-jee!quote:
Krijg je weer zo moeilijk uit elkaar.quote:
Welke winkel was dat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Met een enkel verhaal dan wel, maar ik was vandaag in een winkel waar de bundel gewoon lag. Heb nog even naar mijn naam gekeken.
Ik bedoelde de minder knappe!quote:
Nope. Kreeg wel twee gratis exemplaren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar je hebt er toch maar voor betaald?
Krijg je royalties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |