Hoe lang ben je daar mee bezig? 3 uur per week? 4 uur?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Het enige wat ik er tussenuit pluk zijn grijze haren.... en daar krijg ik er wel steeds meer van
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar mee bezig? 3 uur per week? 4 uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik vind het niet mooi. En het is best een knappe jongen.quote:
Ben ik de enige die hier te snel over heen las?quote:
Puber.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier te snel over heen las?
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier te snel over heen las?
"Huh, wat schrijft-ie nou? Oh...wacht, er staat er."
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De ''TV zou gezegd hebben" grappen zijn anders ook al aardig over de datumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Wat ik mij nou af vroeg he, dat furriegebeuren he, wat houdt dat nou eigenlijk in?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan Prison Break denken?
Ik had 'm al keilang niet gemaaktquote:Op maandag 28 februari 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De ''TV zou gezegd hebben" grappen zijn anders ook al aardig over de datum
Ik doe aan snellezen. Zo'n beetje globaal erover heen scannen, en daarna dingen pas nauwkeuriger lezen als dat noodzakelijk is.quote:
Dat was ik niet, maar gastwatdefok.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat ik mij nou af vroeg he, dat furriegebeuren he, wat houdt dat nou eigenlijk in?
Om op te staan?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Vlarp het volgende:
TV zou zeggen dat ik een kratje zou moeten gaan halen...
Je bent dus gewoon dyslectischquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik doe aan snellezen. Zo'n beetje globaal erover heen scannen, en daarna dingen pas nauwkeuriger lezen als dat noodzakelijk is.
En nu nog steeds niet! Ik heb de woorden "TV zou zeggen..." niet in de mond (of vingers) genomen! Ik noemde je naam niet eens! Misschien had ik het over iemand anders!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had 'm al keilang niet gemaakt!
Zeg, is jouw kwartier internettijd nog niet voorbij, of heb je het eierwekkertje gesaboteerd?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon dyslectisch
Nee, niet geloofwaardig, Erik, sorryquote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien had ik het over iemand anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |