Hoe lang ben je daar mee bezig? 3 uur per week? 4 uur?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Het enige wat ik er tussenuit pluk zijn grijze haren.... en daar krijg ik er wel steeds meer van
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar mee bezig? 3 uur per week? 4 uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik vind het niet mooi. En het is best een knappe jongen.quote:
Ben ik de enige die hier te snel over heen las?quote:
Puber.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier te snel over heen las?
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier te snel over heen las?
"Huh, wat schrijft-ie nou? Oh...wacht, er staat er."
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De ''TV zou gezegd hebben" grappen zijn anders ook al aardig over de datumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Wat ik mij nou af vroeg he, dat furriegebeuren he, wat houdt dat nou eigenlijk in?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan Prison Break denken?
Ik had 'm al keilang niet gemaaktquote:Op maandag 28 februari 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De ''TV zou gezegd hebben" grappen zijn anders ook al aardig over de datum
Ik doe aan snellezen. Zo'n beetje globaal erover heen scannen, en daarna dingen pas nauwkeuriger lezen als dat noodzakelijk is.quote:
Dat was ik niet, maar gastwatdefok.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat ik mij nou af vroeg he, dat furriegebeuren he, wat houdt dat nou eigenlijk in?
Om op te staan?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Vlarp het volgende:
TV zou zeggen dat ik een kratje zou moeten gaan halen...
Je bent dus gewoon dyslectischquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik doe aan snellezen. Zo'n beetje globaal erover heen scannen, en daarna dingen pas nauwkeuriger lezen als dat noodzakelijk is.
En nu nog steeds niet! Ik heb de woorden "TV zou zeggen..." niet in de mond (of vingers) genomen! Ik noemde je naam niet eens! Misschien had ik het over iemand anders!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had 'm al keilang niet gemaakt!
Zeg, is jouw kwartier internettijd nog niet voorbij, of heb je het eierwekkertje gesaboteerd?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon dyslectisch
Nee, niet geloofwaardig, Erik, sorryquote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien had ik het over iemand anders!
Nee ik zit hier alleen als ik verder niks beters te doen heb... en dat komt tegenwoordig bijna niet meer voorquote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zeg, is jouw kwartier internettijd nog niet voorbij, of heb je het eierwekkertje gesaboteerd?
Welke zenderquote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Vlarp het volgende:
Met z'n allen op TV!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Hela! Hola!quote:
Ben je jezelf dit nu aan het wijsmaken terwijl je stiekem aan het internetten bent?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik zit hier alleen als ik verder niks beters te doen heb... en dat komt tegenwoordig bijna niet meer voor
Eroverheen ook?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Vlarp het volgende:
Met z'n allen op TV!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Hiquote:
Ik was vorige week in Eindhoven. Het stonk daar. Had je je niet even kunnen wassen?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht! Ik doe ook even beledigd! Ik wil er ook bijhoren!
* Tha_Erik beledigd is!
Nee, dit kan dus niet. Je zegt net nog dat je een dikke huid en zware botten hebt ...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht! Ik doe ook even beledigd! Ik wil er ook bijhoren!
* Tha_Erik beledigd is!
Nu wil ik South Park kijken. Bedanktquote:Op maandag 28 februari 2011 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dit kan dus niet. Je zegt net nog dat je een dikke huid en zware botten hebt ...
De indirecte vergelijking!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nu wil ik South Park kijken. Bedankt.
Welke dag was dat? Want doordeweeks was ik in Utrechtquote:Op maandag 28 februari 2011 23:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik was vorige week in Eindhoven. Het stonk daar. Had je je niet even kunnen wassen?
Whut whut?! Ik kijk geen South Parkquote:Op maandag 28 februari 2011 23:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De indirecte vergelijking!![]()
Ik impliceer niets natuurlijk, maar toch... ik zou bijna een topic report doen
Donderdag. En we hebben gegeten bij De Bengel.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welke dag was dat? Want doordeweeks was ik in Utrecht. Kan je nagaan hoe hard ik gestonken moet hebben
!
Slaap lekker Vlarpoesje!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen... deze oude man heeft z'n 9 uur slaap nodig
Jouw verhalen zijn altijd goed... *proest*quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Donderdag. En we hebben gegeten bij De Bengel.
Goed verhaal toch?
Er zit altijd zo'n goede clou in.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jouw verhalen zijn altijd goed... *proest*
Kan ie niks aan doen. Hij is zo lang, voordat zijn verhalen van zijn hoofd bij zijn vingers zijn (om te typen) is ie de helft al weer vergeten.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jouw verhalen zijn altijd goed... *proest*
En zuurstofgebrek... ook datquote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan ie niks aan doen. Hij is zo lang, voordat zijn verhalen van zijn hoofd bij zijn vingers zijn (om te typen) is ie de helft al weer vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |