Ik kan het goed hebben en beschil ik ook wel over enig zelfspot, hoop alleen ook dat je mij wel op waarde weet te schatten (met mijn positieve kanten)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nha dat kun je best hebben...
en dat weet je zelf ook best een beetje...
toch?
Ik ben topquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
maar WTF !
jullie zijn nog allemaal jong
niks relatie..
rond neuken
face down, ass up
Nee, alleen je borst trainen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat kleine randje vet van mij? Zal wel meevallen.
Ik ben 27 hoor. En niet het type voor rondneuken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
ik bedoel alleen maar te zeggen de mensen hier, geloof ik, zijn rond de 20.. don't need to worry 'bout relationships..... gewoon rondneuken.....
Ik vraag me wel af hoe dat gaat, wonderer die brad topt...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:48 schreef mike_hunt het volgende:
[quote]Op donderdag 16 oktober 2008 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben top
[..]
geen bottom? je weet niet wat je mist hahahah
Oh! Joh, ik ben niet aan 't bodybuilden ofzo.quote:
Is dat uit ervaring of "gewoon zo"?quote:
hahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben 27 hoor. En niet het type voor rondneuken.
De Eagle?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
looking for love in all the wrong places
Inderdaad! En als dat in een relatie kan, ook goed!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
ik bedoel alleen maar te zeggen de mensen hier, geloof ik, zijn rond de 20.. don't need to worry 'bout relationships..... gewoon rondneuken.....
Gewoon liggen en je adem inhouden...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:49 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Is dat uit ervaring of "gewoon zo"?
Veel jongens zijn top omdat ze niet weten hoe ze bottom moeten zijn.
Kwestie van oefenen!!
Gebruik je fantasie maarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe dat gaat, wonderer die brad topt...
Jap, ik ben dom en kan niet tellen...quote:
juist!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:49 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Is dat uit ervaring of "gewoon zo"?
Veel jongens zijn top omdat ze niet weten hoe ze bottom moeten zijn.
Kwestie van oefenen!!
Aaaaaaaargh!quote:
Depending on what kind of Love you're looking for!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha
kan waar zijn
ik leef een leeg bestaan looking for love in all the wrong places
hahah zelfs dat ...quote:
Hoeft ook niet en als toch zijn er ook leuke blaas-balgjes te koopquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
juist!!
de hele kwestie van uitspoelen etc...valt ze tegen..hahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |