Ik kan het goed hebben en beschil ik ook wel over enig zelfspot, hoop alleen ook dat je mij wel op waarde weet te schatten (met mijn positieve kanten)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nha dat kun je best hebben...
en dat weet je zelf ook best een beetje...
toch?
Ik ben topquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
maar WTF !
jullie zijn nog allemaal jong
niks relatie..
rond neuken
face down, ass up
Nee, alleen je borst trainen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat kleine randje vet van mij? Zal wel meevallen.
Ik ben 27 hoor. En niet het type voor rondneuken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
ik bedoel alleen maar te zeggen de mensen hier, geloof ik, zijn rond de 20.. don't need to worry 'bout relationships..... gewoon rondneuken.....
Ik vraag me wel af hoe dat gaat, wonderer die brad topt...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:48 schreef mike_hunt het volgende:
[quote]Op donderdag 16 oktober 2008 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben top
[..]
geen bottom? je weet niet wat je mist hahahah
Oh! Joh, ik ben niet aan 't bodybuilden ofzo.quote:
Is dat uit ervaring of "gewoon zo"?quote:
hahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben 27 hoor. En niet het type voor rondneuken.
De Eagle?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
looking for love in all the wrong places
Inderdaad! En als dat in een relatie kan, ook goed!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
ik bedoel alleen maar te zeggen de mensen hier, geloof ik, zijn rond de 20.. don't need to worry 'bout relationships..... gewoon rondneuken.....
Gewoon liggen en je adem inhouden...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:49 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Is dat uit ervaring of "gewoon zo"?
Veel jongens zijn top omdat ze niet weten hoe ze bottom moeten zijn.
Kwestie van oefenen!!
Gebruik je fantasie maarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe dat gaat, wonderer die brad topt...
Jap, ik ben dom en kan niet tellen...quote:
juist!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:49 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Kwestie van oefenen!!
Aaaaaaaargh!quote:
Depending on what kind of Love you're looking for!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha
kan waar zijn
ik leef een leeg bestaan looking for love in all the wrong places
hahah zelfs dat ...quote:
Hoeft ook niet en als toch zijn er ook leuke blaas-balgjes te koopquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
juist!!
de hele kwestie van uitspoelen etc...valt ze tegen..hahah
Nasty sweaty dirty pig luuuuuurve.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:51 schreef Pjederdy het volgende:
Depending on what kind of Love you're looking for!
Terwijl je juist beter "penetreert"(wat een plastisch kutwoordquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gewoon liggen en je adem inhouden...
Jap, maar dat lukt mij niet. Ik kan de pijn beter verdragen met ingehouden adem...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Aaaaaaaargh!.
Juist goed blijven in- en uitademen.
Het ligt iets gecompliceerderquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:49 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Kwestie van oefenen!!
Hoest met je keuken? Wel beter dat je die schouw hebt lasten zitten! Geeft meer karakter!quote:
Lijkt mij ook leuk, maar lukt nooit. Ben steeds weer uitgekeken aan het eind van de eerste avond.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:52 schreef mike_hunt het volgende:
heb wel fuckbuddies eraan overgehouden. haha
Kijk maar in m'n topicquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoest met je keuken? Wel beter dat je die schouw hebt lasten zitten! Geeft meer karakter!
Jap, daarom de vraag, hoe top jij brad?quote:
Echt, geloof me nou. Door je adem in te houden verkrampt je lijf helemaal. Vooral heel diep uitademen, op dat moment relaxt je hele lijf, inclusief rear end.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
Jap, maar dat lukt mij niet. Ik kan de pijn beter verdragen met ingehouden adem...
[heterovrouw]quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, maar dat lukt mij niet. Ik kan de pijn beter verdragen met ingehouden adem...
Pff... maar wel een leuk huisje hoor, zou er wel een moord voor doen om in zoiets te kunnen wonen!quote:
als ik het zo lees, heb je een relatie maar mag je buiten de deur 'snoepen'?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk, maar lukt nooit. Ben steeds weer uitgekeken aan het eind van de eerste avond.
Nou ja, eeeeen keertje was er echt de ultieme gozer. Maar die zit nu weer in Londen..
Pijn is niet fijn, okay, een beetje dan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Echt, geloof me nou. Door je adem in te houden verkrampt je lijf helemaal. Vooral heel diep uitademen, op dat moment relaxt je hele lijf, inclusief rear end.
En anders... Popperrrrrrrs!.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[heterovrouw]
Ik kan het juist heel goed aan als ik ontspan en de ademhaling rustig hou[/heterovrouw]
Let je wel op, Mike?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
als ik het zo lees, heb je een relatie maar mag je buiten de deur 'snoepen'?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:13 schreef Gellarboy het volgende:
Toen we hier net heen verhuisden hadden we een open relatie. Maar het wilde leven in Amsterdam werd iets te wild en dat trok ik niet zo goed. Dus daar moesten we even een nieuwe modus in zoeken. Nu doen we het zo dat we alleen iets met anderen mogen als we samen naar een van bovengenoemde tenten gaan. Alleen is dus uit den boze. Maarrrrrr, zodra we daar zijn mogen we wel ieder ons eigen ding doen.
Werkt perfect. Voor ons dan, ieder z'n ding..
Mits glijmiddel en geen 23cmheb ik er nooit zo heel veel last van. Maar de afgelopen keer was dat het geval (plus dat ik die vent helemaal niet leuk vond en ik alleen zoiets had van goh, tja ben er nou toch dus kunnen we maar beter van bil gaan) De hele gedachte aan de wittekool die hij die eerder op de avond had gegeten en ik weer proefde tijdens het tongen waren ook allemaal niet echt bevorderlijk...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Echt, geloof me nou. Door je adem in te houden verkrampt je lijf helemaal. Vooral heel diep uitademen, op dat moment relaxt je hele lijf, inclusief rear end.
En anders... Popperrrrrrrs!.
Naja, een moord gaat wel erg ver hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Pff... maar wel een leuk huisje hoor, zou er wel een moord voor doen om in zoiets te kunnen wonen!
Ik was er bijquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als ik het zo lees, heb je een relatie maar mag je buiten de deur 'snoepen'?
Dan mot je het gewoon meteen afkappen en naar huis gaanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mits glijmiddel en geen 23cm heb ik er nooit zo heel veel last van. Maar de afgelopen keer was dat het geval (plus dat ik die vent helemaal niet leuk vond en ik alleen zoiets had van goh, tja ben er nou toch dus kunnen we maar beter van bil gaan) De hele gedachte aan de wittekool die hij die eerder op de avond had gegeten en ik weer proefde tijdens het tongen waren ook allemaal niet echt bevorderlijk...
zit nu aan me tweede fles wijn dus nee,,, ik let ik niet goed op hahahahahahahaquote:
Nee maar het is wel super!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, een moord gaat wel erg ver hoor
Alcoholquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zit nu aan me tweede fles wijn dus nee,,, ik let ik niet goed op hahahahahahaha
![]()
![]()
Hahahaha, getver! Op het moment dat je zoiets meemaakt : maak dat je wegkomt! Dat gaat echt nooit meer goedkomen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mits glijmiddel en geen 23cm heb ik er nooit zo heel veel last van. Maar de afgelopen keer was dat het geval (plus dat ik die vent helemaal niet leuk vond en ik alleen zoiets had van goh, tja ben er nou toch dus kunnen we maar beter van bil gaan) De hele gedachte aan de wittekool die hij die eerder op de avond had gegeten en ik weer proefde tijdens het tongen waren ook allemaal niet echt bevorderlijk...
Nou, Pjederdy en ik hebben dus al 6 jaar een relatie (en we hebben elkaar overigens HIER leren kennenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
zit nu aan me tweede fles wijn dus nee,,, ik let ik niet goed op hahahahahahaha
Heb je nou gekeken? Keuken staat in mijn deel 2quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee maar het is wel super!
Nee, dat klinkt niet als de ideale situatie voor een ontspannen spier. Run screaming!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
23 cm? ik heb het wel eens gehad...moest me wel uitspoelen ......quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jullie daten? o wat grappigquote:
hehe, ja als ik onder invloed ben typ ik bijna zo slecht als jij wehehehehehe,.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:03 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
jesus mr brightsick jij ken ech tneit type man wheheheheheeeeeeeee.
WE HEBBEN AL ZES JAAR EEN RELATIE!!!!!!quote:
Saar had ik het lef niet zo voorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan mot je het gewoon meteen afkappen en naar huis gaan
Hij bedoelt of we samen daten!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
WE HEBBEN AL ZES JAAR EEN RELATIE!!!!!!
Jezus.
Was ook de slechtste seks ooit!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:01 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hahahaha, getver! Op het moment dat je zoiets meemaakt : maak dat je wegkomt! Dat gaat echt nooit meer goedkomen.
Dan verdien je het ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Saar had ik het lef niet zo voor
Is er al een deel 2quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je nou gekeken? Keuken staat in mijn deel 2
*fotoboek kijkt*quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:02 schreef MrBrightside het volgende:
[schattig verhaal]
En duss ja, ander onderwerp dan seks aub, ik wil weer meepraten. ><
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou, Pjederdy en ik hebben dus al 6 jaar een relatie (en we hebben elkaar overigens HIER leren kennen.).
Hoi wondererquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:06 schreef wonderer het volgende:
Hey MrB
En hoi SQ, ook lang niet gezien.
quote:
Neeeuuu-heeeeeeuhj!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:06 schreef Pjederdy het volgende:
Hij bedoelt of we samen daten!
Lezuh!!
maar jullie zijn toch een item?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:06 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hij bedoelt of we samen daten!
Lezuh!!
Heeft niks met moeten te maken, maar doe waar jij je goed bij voelt en anders nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
Moet ik ook maar de seksdates opgeven dan? Ik ga wel het klooster in!
Als je een slechte ervaring hebt, dan moet je gewoon, hop hop hop, op naar de volgende!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
Moet ik ook maar de seksdates opgeven dan? Ik ga wel het klooster in!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:02 schreef MrBrightside het volgende:
Jezus, i kben een paar uurtjes weg om bier te drinke nen hoeps, toipic vol. :S
Maar goed e borrel was leuk voor de genen die geinteresseerd zijn. Was nog wel geinig, vorige week was er ee nfeest van de studievereniging en ik was toen met zo'n potentiele faghag aan het praten en uiteindelijk kwam het er op neer dat ik homo was en zo'n jongen naast haar zei oooh jij hebt een vieze ziekte en toen zei ik OMG JA AIDS, e ntoen vroeg ik waarom hij dat vond en toen zei hij, ja je doet vieze dingen met mannen, en toen zei ik dat ik nog nooit wat gedaan had met mannen, en ook niet met meisjes, en dat ik dus schoner was dan hij.
En toen ging ik weg en zei ik Doeiii H. (dat meisje) en doeiii VIEZE ZIEKTE.
Maar goed, H. liep dat uitgebreid te vertellen vanavond, ook tegen andere jongens (vooral uit het bestuur) en die vonden dat allemaal heel stom. Ik ging toe nop een geegeven moment bier halen en toen stond die jonge nvan de vieze ziekte achter de bar en toen zei zo'n andere gast, heeee jij moet trouwens niet zo lullig doen jongen, anders douw ik je in de vuilnisbak.nu heb ik het niet nodig dat iemand het voor me opneemt maar ik ovn dhet wel vet schattig
!! i kverwacht sowieso niet zo snel dat hetero jongens ruimdenkend zijn, maar dat viel weer behoorlij kmee.
dus je hebt hem niet ff meegenomen naar het toilet?![]()
En duss ja, ander onderwerp dan seks aub, ik wil weer meepraten. ><
Kweenie, ga morgen maar es kijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoi wonderer
Hoe staat het in de Staten?
wat? natuurlijk!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:11 schreef Stormqueen het volgende:
mijn kat wordt boos als ik 'm in z'n poot bijt
Ik dacht dat jij dacht (volg je het nog?) dat wij samen met zn tweeen daten met anderen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar jullie zijn toch een item?
Niet naar hem luisteren.quote:
Ok, wie wil?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:11 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Als je een slechte ervaring hebt, dan moet je gewoon, hop hop hop, op naar de volgende!
Je moet nog ff leren niet in een quote te postenquote:us je hebt hem niet ff meegenomen naar het toilet?
euh...dat jij met, ik dacht dat ie Gellarboy heet, een item zijn....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:12 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dacht (volg je het nog?) dat wij samen met zn tweeen daten met anderen.
Speciaal voor mij dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:08 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ja zeg, ik typ daar niet zon heel lang verhaal voor
vacance?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie, ga morgen maar es kijken
Helemaal goed!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...dat jij met, ik dacht dat ie Gellarboy heet, een item zijn....
Ik heb er zelfs 2quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Speciaal voor mij dan?
Wat leuk dat je een faghag hebt nu en wat leuk dat een hetero het voor je op nam
o.k. ik zal goed een quote posten...maar ik ben nieuw hier..(hoe lang kan ik dat nog zeggen ?) hahahahquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:14 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Je moet nog ff leren niet in een quote te postenmaaar neeee, niet nee. hij was ook niet echt leuk of zo. wel knap op zich maar not my kinda guy. en dan zou ik het nog niet doen..
Dat is wel een beetje een obsessie voor je he? dat uitspoelen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
23 cm? ik heb het wel eens gehad...moest me wel uitspoelen ......
Pfffffffff. Jongens!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:15 schreef mike_hunt het volgende:
euh...dat jij met, ik dacht dat ie Gellarboy heet, een item zijn....
Ik word nog steeds als newbie gezien, dus dat kun je nog wel een tijdje volhoudenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. ik zal goed een quote posten...maar ik ben nieuw hier..(hoe lang kan ik dat nog zeggen ?) hahahah
En boekpresentatiequote:
Spoelen is okay, ole oleeeee!quote:
hahahquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een obsessie voor je he? dat uitspoelen?
Euhm... jah ik kan me ergens nog altijd compleet in een bepaald iemand verliezen. dat weet ik zeker. hoewel ik weet dat hij een vriend heeft en daar niet mee wil kappen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is de ex die mij nog wel eens "lastig valt" ook vel vaak dat verteld dt hij een vriendin had. Maar goed, als je weet dat iemand niet serieus in jou is, zou jij je dan alsnog verliezen?
Maar het begint wel een beetje obsessief te wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah![]()
jaaaaaaaaa als ik geneukt word, wil ik schoon schoon zijn..
ik weet niet hoe het met jou zit,,,maar niet dat het eten van gisteren ermee uit komt..haha
geloof het wel...jullie zijn een stel, maar neuken buiten de deur? heb i khet nu goed?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Pfffffffff. Jongens!![]()
Voor eens en voor altijd:
Pjederdy en ik leerden elkaar 6 jaar geleden kennen, alhier op 't forum.
We zijn inmiddels dus niet meer in de date-fase, maar we daten wel met anderen. Echter alleen samen.
Alles helder nu?.
Dammer dat ik alleen nog steeds niet gevuld ben, heb al speciaal voor mike zitten spoelen....quote:
Ik moet om 13 uur op schiphol zijn...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:22 schreef Pjederdy het volgende:
Er gaat hier helemaal niemand slapen!
Ik moet morgen ook gewoon om 8.30 op mn werk zijn, dus we bikkelen lekker even door!
Samen, of thuis. Of apart, maar dat is alleen als we samen in een hiervoorgenoemde bar zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geloof het wel...jullie zijn een stel, maar neuken buiten de deur? heb i khet nu goed?
HAHA!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
geloof het wel...jullie zijn een stel, maar neuken buiten de deur? heb i khet nu goed?
Waarom hebben jullie daarvoor gekozen dan eigenlijk?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:23 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Samen, of thuis. Of apart, maar dat is alleen als we samen in een hiervoorgenoemde bar zijn.
Hahaha, het wordt er niet duidelijker op!
HOU JIJ JE D'R NOU EENS BUITEN, WANT ELKE KEER ALS JIJ ZIJN VRAGEN AAN MIJ GAAT LOPEN BEANTWOORDEN IS D'R AL HELEMAAL GEEN TOUW MEER AAN VAST TE KNOPEN!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:23 schreef Pjederdy het volgende:
Samen, of thuis. Of apart, maar dat is alleen als we samen in een hiervoorgenoemde bar zijn.
mja, maar ik moet morgen ook nog de hele nacht in paradiso los gaan, dus ik ga slapen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:22 schreef Pjederdy het volgende:
Ik moet morgen ook gewoon om 8.30 op mn werk zijn, dus we bikkelen lekker even door!
Hahaha!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:23 schreef hierissieweer het volgende:
heb al speciaal voor mike zitten spoelen....
zo is het!1quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:22 schreef Pjederdy het volgende:
Wat is er morgen in Paradiso?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:25 schreef MrBrightside het volgende:
mja, maar ik moet morgen ook nog de hele nacht in paradiso los gaan, dus ik ga slapen.
Omdat het niet zo in gellars aard lag om het anders te doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie daarvoor gekozen dan eigenlijk?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar het begint wel een beetje obsessief te worden
En die gaat bij jou het een en ander aan draden doortrekken?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo is het!1
hoef niet te werken, maar er komt een pool werken in mijn huis voor eletriciteti o.i.d.
zo'n lekkere gast.
Heb je die andere nog gehad dan eigenlijk?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo is het!1
hoef niet te werken, maar er komt een pool werken in mijn huis voor eletriciteti o.i.d.
zo'n lekkere gast.
Au!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
voor mij wel![]()
helemaal als er een vuist in gaat...
Dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
voor mij wel![]()
Ik ben knetterjaloers van aard. En ik heb echt geprobeerd om er mee om te gaan, maar als hij de halve avond weg is en ik weet dat hij ligt te krikken, dat trek ik gewoon niet. Dus nu gaan we er samen op uit en doen aldaar ons eigen ding. En dat vind ik prima.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:26 schreef hierissieweer het volgende:
Omdat het niet zo in gellars aard lag om het anders te doen.
Polski Batski!! RRRRrrrrRRRrrquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo is het!1
zo'n lekkere gast.
Trek je dat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dammer dat ik alleen nog steeds niet gevuld ben, heb al speciaal voor mike zitten spoelen....
Nee die vuist gaat erin...quote:
Hahaha!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:28 schreef Pjederdy het volgende:
Polski Batski!!
Waarom werd je contract niet verlengt?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:28 schreef Stormqueen het volgende:
2 dagen voor mijn klusverlof kreeg ik te horen dat mijn contract niet verlegnd wordt. "Werk" is een eng woord nu voor mij
Maar... waarom beide erop uit met die intentie?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben knetterjaloers van aard. En ik heb echt geprobeerd om er mee om te gaan, maar als hij de halve avond weg is en ik weet dat hij ligt te krikken, dat trek ik gewoon niet. Dus nu gaan we er samen op uit en doen aldaar ons eigen ding. En dat vind ik prima..
Nee, een vuist moet je duwen, trekken doe je pas altie er weer uitmoet.quote:
In nederlandquote:
OMG was jij niet die gast die schrijver is? Keb je wel eens eerder voorbij zien komen...gaf je me ook die link naar je website...je bent toch schrijver?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Over een homoStaat ook seks in
Maar meer info op www.michameinderts.nl
Nee, trekken is weer wat anders. Kan ook met een vuist maar niet erin.quote:
Liever jij dan ik, sweetie.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:30 schreef Pjederdy het volgende:
Nee, een vuist moet je duwen, trekken doe je pas altie er weer uitmoet.
En het alleen even het moment dat het breedste stukje van de hand erin gaat he, daarna is er weer de opluchting.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG was jij niet die gast die schrijver is? Keb je wel eens eerder voorbij zien komen...gaf je me ook die link naar je website...je bent toch schrijver?
Ik kan mij absoluut niet voorstellen dat iemand dat maar ook echt lekker vindt...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:30 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Nee, een vuist moet je duwen, trekken doe je pas altie er weer uitmoet.
En het alleen even het moment dat het breedste stukje van de hand erin gaat he, daarna is er weer de opluchting.
Ermmm... Dat kan wel, eigenlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:30 schreef wonderer het volgende:
Nee, trekken is weer wat anders. Kan ook met een vuist maar niet erin.
quote:
Bij mijn ouders.quote:
No, ik ben nu echt confused!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:23 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat denk je hoe intens dat is?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:31 schreef hierissieweer het volgende:
Ik kan mij absoluut niet voorstellen dat iemand dat maar ook echt lekker vindt...
Leg even uit...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ermmm... Dat kan wel, eigenlijk..
.
Nogmaals, gewoon niet naar luisteren die vent van mij. Maakt alles veel te ingewikkeld.quote:
Omdat mijn baas niet met mijn persoonlijkheid overweg kanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom werd je contract niet verlengt?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ermmm... Dat kan wel, eigenlijk..
.
nee, zelfs met mijn badjas open.....maar zijn baas liep er de hele tijd rond....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je die andere nog gehad dan eigenlijk?
Nou, je kunt je aftrekken terwijl je iemand aan het fisten bent. Dat hol staat dan natuurlijk toch al open als een koelkastdeur, dus dan kun je net zo goed je leuter even door je vuist heen steken.quote:
Ik ben schrijverquote:
Hm. Morgen maar even proberen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou, je kunt je aftrekken terwijl je iemand aan het fisten bent. Dat hol staat dan natuurlijk toch al open als een koelkastdeur, dus dan kun je net zo goed je leuter even door je vuist heen steken..
Jij had serieus de hele tijd je badjas open en daar onder verder niks aan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, zelfs met mijn badjas open.....maar zijn baas liep er de hele tijd rond....
maar die lekkere gast, zat wel de hele tijd te kijken..hahaha wat een slet ben ik hahah
Je meent het. Sef is de zoon van mijn collega.quote:
De tranen staan in mijn ogen. En de geur van wikttekool komt weer in mij op,. NEEEEquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat denk je hoe intens dat is?
Ik heb er ook niks mee, maar ik snap wel dat het lekker is om ZO ONTZETTEND gevuld te worden.
ben nog lerendequote:
Oke er is altijd wel een andere werkgever en anders het uitzendbureauquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat mijn baas niet met mijn persoonlijkheid overweg kan
halfzacht snot-ei
Waar had je die kerel eigenlijk vandaan dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De tranen staan in mijn ogen. En de geur van wikttekool komt weer in mij op,. NEEEE
Zeg dat tegen iemand die net een huis heeft gekochtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Oke er is altijd wel een andere werkgever en anders het uitzendbureau
Via een chatkanaal...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar had je die kerel eigenlijk vandaan dan?
Er is altijd nog ander werk en anders is het ook naar het uitzendbureauquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg dat tegen iemand die net een huis heeft gekocht
hahahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nogmaals, gewoon niet naar luisteren die vent van mij. Maakt alles veel te ingewikkeld..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Er is altijd nog ander werk en anders is het ook naar het uitzendbureau
Heb je die post in dit topic van 00:58u nou gelezen? Dan is het voor eens en voor altijd duidelijk.quote:
In gedachten gaat alles snellerquote:
ja, heb de vorige keer wel sex gehad met de loodgieter..... iets met de boiler ofzo....was ook zo'n geile pool ...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij had serieus de hele tijd je badjas open en daar onder verder niks aan?
Klopt! En soms gebeurt het voor je het in de gaten hebt!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
In gedachten gaat alles sneller
Maaruh... Hoe doe je dat? Ik bedoel hij komt langs en dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, heb de vorige keer wel sex gehad met de loodgieter..... iets met de boiler ofzo....was ook zo'n geile pool ...
Je zei gatenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:40 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Klopt! En soms gebeurt het voor je het in de gaten hebt!
Nee, dat kan alleen met dat tochtige hol van jou, lief.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:40 schreef Pjederdy het volgende:
Klopt! En soms gebeurt het voor je het in de gaten hebt!
Dozen heb je in het geheel niet nodig, je hebt nu onsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil een dvd kijken maar alles zit al in dozen
*echoot* Dat soort dingen gebeuren alleen in porno-films/-verhalen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maaruh... Hoe doe je dat? Ik bedoel hij komt langs en dan?
whaha gaychat of zo?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:40 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Klopt! En soms gebeurt het voor je het in je gat hebt!
En de drugs, en de sling en die militair die ineens opdook en, en, en,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, dat kan alleen met dat tochtige hol van jou, lief..
Jamaar, mijn doos is aangeborenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:41 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Dozen heb je in het geheel niet nodig, je hebt nu ons
kep het gelezen hahahquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heb je die post in dit topic van 00:58u nou gelezen? Dan is het voor eens en voor altijd duidelijk.
(. Het kost even wat moeite.)
Ik hoor het al. Voor boek twee moet ik bij jullie zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:42 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En de drugs, en de sling en die militair die ineens opdook en, en, en,![]()
![]()
Daarom istie ook pornosterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
*echoot* Dat soort dingen gebeuren alleen in porno-films/-verhalen...
Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:42 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En de drugs, en de sling en die militair die ineens opdook en, en, en,![]()
![]()
Phalloplastiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar, mijn doos is aangeboren
STOP DE PERSEN!!! MIKE HEEFT HET GELEZEN!!!quote:
Kun je wel wat aan doen. Als ik mijn neus nou laat rechtzetten, laat jij een piemel aanmeten...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar, mijn doos is aangeboren
Whahaha, ja, die kleine met die handjes (of vuistjes) was majoor bij Unesco oid.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Militair? Was er een militair???
Mijn vader is Kolonel. Met snor. en hij heeft een gaybar verhaalquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Militair? Was er een militair???
Oh, dat is het natuurlijk, ja! Het was op de set!quote:
Nee... Dat zou ik zonde vinden...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Voor boek twee moet ik bij jullie zijn
ik huur mijn apartement van een tante van een vriendin. Aangezien ik officieel in New York woon.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maaruh... Hoe doe je dat? Ik bedoel hij komt langs en dan?
Heeft hij mijn vriend gefist??quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:44 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vader is Kolonel. Met snor. en hij heeft een gaybar verhaal
Lezen is 1, heeftie het ook begrepen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
STOP DE PERSEN!!! MIKE HEEFT HET GELEZEN!!!.
heeft hij PDD gefistfucked?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vader is Kolonel. Met snor. en hij heeft een gaybar verhaal
Nee, dat dan weer net nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heeft hij mijn vriend gefist??.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:45 schreef mike_hunt het volgende:
Tis niet echt sex ofzo...hij heeft mij afgezogen en ik hem hahah
A dat is seks. Maar wat zitter tussen douche en afzuigen...Wat is er gebeurt?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik huur mijn apartement van een tante van een vriendin. Aangezien ik officieel in New York woon.
Er moest iets aan de boiler gedaan worden destijds...ik kwam uit de douche...tis net een slechte pornofilm..hahahah
Tis niet echt sex ofzo...hij heeft mij afgezogen en ik hem hahah
Het was in Amerika!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:46 schreef Pjederdy het volgende:
En dat is inderdaad geen echte sex nee.![]()
![]()
Was jij erbij dan?quote:
Nee, heb je over mij? * moet toch echt minder whiskey drinken*quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:45 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Lezen is 1, heeftie het ook begrepen?
Nou, die boiler monteur had het over 'pipes' en toen verstond Mike 'pijp 's'.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:46 schreef hierissieweer het volgende:
A dat is seks. Maar wat zitter tussen douche en afzuigen...Wat is er gebeurt?
Wees maar niet bang. Arthur doet niet aan ONS-jes, hij wil niet als Frederik worden, voor wie de seks niks betekent.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee... Dat zou ik zonde vinden...
AAAAAAAAAAARGH!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:47 schreef mike_hunt het volgende:
Nee, heb je over mij? * moet toch echt minder whiskey drinken*
En je hebt nog steeeds niet voor mij ingeschonken!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, heb je over mij? * moet toch echt minder whiskey drinken*
Ja? Uitgebreider en met details aub...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou, die boiler monteur had het over 'pipes' en toen verstond Mike 'pijp 's'.
Of hij moest betalen maar had geen cash in huis en toen heeft'ie het in natura voldaanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik snap hem nou pas. "to have sex" is inderdaad neuken... en dat deed ie niet.quote:
graag, dan kan ik naar bed.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:48 schreef hierissieweer het volgende:
Als ff doorposten is deze ook weer vol...
Boilermonteur: "I'm here to fix your, ermmmm, pipes."quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:49 schreef hierissieweer het volgende:
Ja? Uitgebreider en met details aub...
ONS-jes? Maar hij gaat dus ook liefdeloos rondneuken? Jammer, zou het leuk vinden als hij die virend van die academie verteld dat hij ho is en dat die vriend het accepteerd enzo.. (ben even de naam kwijt) En dat hij dan op zoek gaat naar de ware liefde o.i.d.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Arthur doet niet aan ONS-jes, hij wil niet als Frederik worden, voor wie de seks niks betekent.
hahah nee, loodgieter was bezig...en ik zat op het internet met mijn badjas.....ik had em open gedaan. (dat was al in vorig topic, bitches) en toen ging we aan de slag.....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja wat wil je. Als hij in dat geile leger fetish pakje zo'n bar binnenstapt!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vaders Gaybar verhaal is dat hij met een goede maat op stap ging tijdens een militaire oefening... die maat was homo en koos een gaybar uit. En mijn vader werd dus versierd door slierten mannen
En toen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vaders Gaybar verhaal is dat hij met een goede maat op stap ging tijdens een militaire oefening... die maat was homo en koos een gaybar uit. En mijn vader werd dus versierd door slierten mannen
Nee, gewoon in Amsterdam.. hahaquote:
Dan heb je het niet helemaal goed begrepen. Lees de laatste pagina's nog evenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ONS-jes? Maar hij gaat dus ook liefdeloos rondneuken? Jammer, zou het leuk vinden als hij die virend van die academie verteld dat hij ho is en dat die vriend het accepteerd enzo.. (ben even de naam kwijt) En dat hij dan op zoek gaat naar de ware liefde o.i.d.
Mannen in uniform....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:50 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ja wat wil je. Als hij in dat geile leger fetish pakje zo'n bar binnenstapt!
Ik vind het een wazig verhaal, we willen de film zien anders begrijp ik er nog steeds geen hol van...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah nee, loodgieter was bezig...en ik zat op het internet met mijn badjas.....ik had em open gedaan. (dat was al in vorig topic, bitches) en toen ging we aan de slag.....
hmmmmmm als ik er aan denk aan die lekkere gast...
Sodemieters zeg.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:51 schreef wonderer het volgende:
Dan heb je het niet helemaal goed begrepen.
Jap, maar ik wil wat anders. En ik wil ook dat hij Tim nog eens tegenkomt...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan heb je het niet helemaal goed begrepen. Lees de laatste pagina's nog even
ken het !1 een half pakje peuken en een fles whiskey....can i be more hetero? hahahquote:
Ik heb het nu over mijn boekquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sodemieters zeg..
.
Geen wonder dat we zo hard gaan, niemand leest meer, iedereen post alleen maar..
Dan ga je maar fanfic schrijven of zoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, maar ik wil wat anders. En ik wil ook dat hij Tim nog eens tegenkomt...
En dat ene meiske met die vader die archeoloog(was het toch) isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zal een verhaal schrijven over de reunie van school, goed?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En dat ene meiske met die vader die archeoloog(was het toch) is
Zeker, vooral naast de wilde verhalen van de andere 3 heren in dit topicquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen niks, mijn vader is redelijk overtuigd hetero.
Sorry voor de matige climax
filmn?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vind het een wazig verhaal, we willen de film zien anders begrijp ik er nog steeds geen hol van...
{zweverig}quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sodemieters zeg..
.
Geen wonder dat we zo hard gaan, niemand leest meer, iedereen post alleen maar..
Morgenavond gaan we het over drugs hebben. Gaan we weer zo hard.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:55 schreef hierissieweer het volgende:
Zeker, vooral naast de wilde verhalen van de andere 3 heren in dit topic
Fanfic is dat fans aanvullingen op het boek schrijven ofzo?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan ga je maar fanfic schrijven of zo
Ik doe geen drugs, ben al dom, wil niet nog dommer wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Morgenavond gaan we het over drugs hebben. Gaan we weer zo hard..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
filmn?![]()
![]()
![]()
ik heb em niet gefilmd...
ik maak vrij weinig home sex movies
? was het niet op de set?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
filmn?![]()
![]()
![]()
ik heb em niet gefilmd...
ik maak vrij weinig home sex movies
Yep. En meestal wordt het dan slash maar dat is in deze dus niet mogelijk (slash is m/m fic, bijvoorbeeld Snape en Harry of Will Turner en Captain Jack Sparrow).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Fanfic is dat fans aanvullingen op het boek schrijven ofzo?
"Harry stak zijn hete toverstaf diep in de gespoelde aars van Ron."quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:56 schreef hierissieweer het volgende:
Fanfic is dat fans aanvullingen op het boek schrijven ofzo?
Ik wil heel veel, de vraag is of ik het krijg...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:55 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
{zweverig}
Maar heb jij iets te willen in deze?
/zweverig
Huh?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik doe geen drugs, ben al dom, wil niet nog dommer worden
Morgen om deze tijd zit ik in de bus naar huis dus...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. En meestal wordt het dan slash maar dat is in deze dus niet mogelijk (slash is m/m fic, bijvoorbeeld Snape en Harry of Will Turner en Captain Jack Sparrow).
iPhone?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:57 schreef wonderer het volgende:
Morgen om deze tijd zit ik in de bus naar huis dus...
Nee, was gewoon thuis...Er werden nieuwe leidingen gelegd...en ik kreeg een nieuwe boiler...quote:
Oh, maar je kunt prima met een iPhone Fok!ken hoor. Heb ik aan het begin van de avond ook gedaanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Morgen om deze tijd zit ik in de bus naar huis dus...
hmmmmmmmmm ik hang graag ik de vimquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
quote:
Leuke verhaal lijn, maar vind dat porno dat meestal niet echt nodig heeftquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, was gewoon thuis...Er werden nieuwe leidingen gelegd...en ik kreeg een nieuwe boiler...
coke u dumb bitch.. hahaquote:
't Is bij je abonnement inbegrepen.quote:
ik hang graagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hmmmmmmmmm ik hang graag ik de vim
hmmmmmm
quote:
Met een T-Mobile abbo onbeperkt traffic!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]Mobiel internet, veel te duur.
Misschien is dat niet zo in de USA...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
't Is bij je abonnement inbegrepen..
moest hardop lachen hahahahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hang graag
[ afbeelding ]
ik de VIM
[ afbeelding ]
Even gokken wie wie gaat neuken...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Leuke verhaal lijn, maar vind dat porno dat meestal niet echt nodig heeftDit is de perfecte porn
Kun je als glijmiddel gebruiken, is het tenminste echt goed schoon, of niet Mike!?quote:
Oh, dat is inderdaad niet inbegrepen daar inderdaad. Meen ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:02 schreef hierissieweer het volgende:
Misschien is dat niet zo in de USA...
Gagequote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Even gokken wie wie gaat neuken...
Gelukkig, made someone's day at lastquote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moest hardop lachen hahahahaha
Jap is dichten! dan slapen!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:05 schreef Gellarboy het volgende:
Jongens, als het topic zo dichtgaat... Welterusten, het was me een genoegen..
Idem!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:05 schreef Gellarboy het volgende:
Jongens, als het topic zo dichtgaat... Welterusten, het was me een genoegen..
Hier niet. $10 per maand extra en da's dan niet eens onbeperkt geloof ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
't Is bij je abonnement inbegrepen..
Mike houd meer van spoelenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:05 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Idem!
Moet ik je hol nog even doorblazen?
Hellyeah!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:05 schreef Pjederdy het volgende:
Moet ik je hol nog even doorblazen?
Jeutje, dat wordt een trio!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:06 schreef mike_hunt het volgende:
das waar, bitches...
morgen weer een dag.... moet vroeg op.....
ik krijg een nieuwe keuken ...en ze komen tussen 8 en 12 uur ...dus god knows haha
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kun je als glijmiddel gebruiken, is het tenminste echt goed schoon, of niet Mike!?
Kom maar op!quote:
Nieuwe keukensquote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:06 schreef mike_hunt het volgende:
das waar, bitches...
morgen weer een dag.... moet vroeg op.....
ik krijg een nieuwe keuken ...en ze komen tussen 8 en 12 uur ...dus god knows haha
ben jij de enige vrouw hier?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig, made someone's day at last
Sodemieters.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:06 schreef mike_hunt het volgende:
Even spoelen en daarna schuren met vimquote:
Nee dat is ze nietquote:
Komt door al die pornofilms hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sodemieters.. Heb jij weleens een dag zonder werklui over de vloer?
.
moet nog de hele week... tis niet zoals in de fillm hahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sodemieters.. Heb jij weleens een dag zonder werklui over de vloer?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |