Of hij moest betalen maar had geen cash in huis en toen heeft'ie het in natura voldaanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou, die boiler monteur had het over 'pipes' en toen verstond Mike 'pijp 's'.
Ik snap hem nou pas. "to have sex" is inderdaad neuken... en dat deed ie niet.quote:
graag, dan kan ik naar bed.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:48 schreef hierissieweer het volgende:
Als ff doorposten is deze ook weer vol...
Boilermonteur: "I'm here to fix your, ermmmm, pipes."quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:49 schreef hierissieweer het volgende:
Ja? Uitgebreider en met details aub...
ONS-jes? Maar hij gaat dus ook liefdeloos rondneuken? Jammer, zou het leuk vinden als hij die virend van die academie verteld dat hij ho is en dat die vriend het accepteerd enzo.. (ben even de naam kwijt) En dat hij dan op zoek gaat naar de ware liefde o.i.d.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Arthur doet niet aan ONS-jes, hij wil niet als Frederik worden, voor wie de seks niks betekent.
hahah nee, loodgieter was bezig...en ik zat op het internet met mijn badjas.....ik had em open gedaan. (dat was al in vorig topic, bitches) en toen ging we aan de slag.....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou, die boiler monteur had het over 'pipes' en toen verstond Mike 'pijp 's'.
Ja wat wil je. Als hij in dat geile leger fetish pakje zo'n bar binnenstapt!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vaders Gaybar verhaal is dat hij met een goede maat op stap ging tijdens een militaire oefening... die maat was homo en koos een gaybar uit. En mijn vader werd dus versierd door slierten mannen
En toen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vaders Gaybar verhaal is dat hij met een goede maat op stap ging tijdens een militaire oefening... die maat was homo en koos een gaybar uit. En mijn vader werd dus versierd door slierten mannen
Nee, gewoon in Amsterdam.. hahaquote:
Dan heb je het niet helemaal goed begrepen. Lees de laatste pagina's nog evenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ONS-jes? Maar hij gaat dus ook liefdeloos rondneuken? Jammer, zou het leuk vinden als hij die virend van die academie verteld dat hij ho is en dat die vriend het accepteerd enzo.. (ben even de naam kwijt) En dat hij dan op zoek gaat naar de ware liefde o.i.d.
Mannen in uniform....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:50 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ja wat wil je. Als hij in dat geile leger fetish pakje zo'n bar binnenstapt!
Ik vind het een wazig verhaal, we willen de film zien anders begrijp ik er nog steeds geen hol van...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah nee, loodgieter was bezig...en ik zat op het internet met mijn badjas.....ik had em open gedaan. (dat was al in vorig topic, bitches) en toen ging we aan de slag.....
hmmmmmm als ik er aan denk aan die lekkere gast...
Sodemieters zeg.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:51 schreef wonderer het volgende:
Dan heb je het niet helemaal goed begrepen.
Jap, maar ik wil wat anders. En ik wil ook dat hij Tim nog eens tegenkomt...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan heb je het niet helemaal goed begrepen. Lees de laatste pagina's nog even
ken het !1 een half pakje peuken en een fles whiskey....can i be more hetero? hahahquote:
Ik heb het nu over mijn boekquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sodemieters zeg..
.
Geen wonder dat we zo hard gaan, niemand leest meer, iedereen post alleen maar..
Dan ga je maar fanfic schrijven of zoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, maar ik wil wat anders. En ik wil ook dat hij Tim nog eens tegenkomt...
En dat ene meiske met die vader die archeoloog(was het toch) isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zal een verhaal schrijven over de reunie van school, goed?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En dat ene meiske met die vader die archeoloog(was het toch) is
Zeker, vooral naast de wilde verhalen van de andere 3 heren in dit topicquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen niks, mijn vader is redelijk overtuigd hetero.
Sorry voor de matige climax
filmn?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vind het een wazig verhaal, we willen de film zien anders begrijp ik er nog steeds geen hol van...
{zweverig}quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sodemieters zeg..
.
Geen wonder dat we zo hard gaan, niemand leest meer, iedereen post alleen maar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |