Alcoholquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zit nu aan me tweede fles wijn dus nee,,, ik let ik niet goed op hahahahahahaha
![]()
![]()
Hahahaha, getver! Op het moment dat je zoiets meemaakt : maak dat je wegkomt! Dat gaat echt nooit meer goedkomen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mits glijmiddel en geen 23cm heb ik er nooit zo heel veel last van. Maar de afgelopen keer was dat het geval (plus dat ik die vent helemaal niet leuk vond en ik alleen zoiets had van goh, tja ben er nou toch dus kunnen we maar beter van bil gaan) De hele gedachte aan de wittekool die hij die eerder op de avond had gegeten en ik weer proefde tijdens het tongen waren ook allemaal niet echt bevorderlijk...
Nou, Pjederdy en ik hebben dus al 6 jaar een relatie (en we hebben elkaar overigens HIER leren kennenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
zit nu aan me tweede fles wijn dus nee,,, ik let ik niet goed op hahahahahahaha
Heb je nou gekeken? Keuken staat in mijn deel 2quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee maar het is wel super!
Nee, dat klinkt niet als de ideale situatie voor een ontspannen spier. Run screaming!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
Mits glijmiddel en geen 23cm heb ik er nooit zo heel veel last van. Maar de afgelopen keer was dat het geval (plus dat ik die vent helemaal niet leuk vond en ik alleen zoiets had van goh, tja ben er nou toch dus kunnen we maar beter van bil gaan) De hele gedachte aan de wittekool die hij die eerder op de avond had gegeten en ik weer proefde tijdens het tongen waren ook allemaal niet echt bevorderlijk...
23 cm? ik heb het wel eens gehad...moest me wel uitspoelen ......quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jullie daten? o wat grappigquote:
hehe, ja als ik onder invloed ben typ ik bijna zo slecht als jij wehehehehehe,.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:03 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
jesus mr brightsick jij ken ech tneit type man wheheheheheeeeeeeee.
WE HEBBEN AL ZES JAAR EEN RELATIE!!!!!!quote:
Saar had ik het lef niet zo voorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan mot je het gewoon meteen afkappen en naar huis gaan
Hij bedoelt of we samen daten!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
WE HEBBEN AL ZES JAAR EEN RELATIE!!!!!!
Jezus.
Was ook de slechtste seks ooit!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:01 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hahahaha, getver! Op het moment dat je zoiets meemaakt : maak dat je wegkomt! Dat gaat echt nooit meer goedkomen.
Dan verdien je het ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Saar had ik het lef niet zo voor
Is er al een deel 2quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je nou gekeken? Keuken staat in mijn deel 2
*fotoboek kijkt*quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:02 schreef MrBrightside het volgende:
[schattig verhaal]
En duss ja, ander onderwerp dan seks aub, ik wil weer meepraten. ><
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou, Pjederdy en ik hebben dus al 6 jaar een relatie (en we hebben elkaar overigens HIER leren kennen.).
Hoi wondererquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:06 schreef wonderer het volgende:
Hey MrB
En hoi SQ, ook lang niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |