Nasty sweaty dirty pig luuuuuurve.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:51 schreef Pjederdy het volgende:
Depending on what kind of Love you're looking for!
Terwijl je juist beter "penetreert"(wat een plastisch kutwoordquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gewoon liggen en je adem inhouden...
Jap, maar dat lukt mij niet. Ik kan de pijn beter verdragen met ingehouden adem...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Aaaaaaaargh!.
Juist goed blijven in- en uitademen.
Het ligt iets gecompliceerderquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:49 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Is dat uit ervaring of "gewoon zo"?
Veel jongens zijn top omdat ze niet weten hoe ze bottom moeten zijn.
Kwestie van oefenen!!
Hoest met je keuken? Wel beter dat je die schouw hebt lasten zitten! Geeft meer karakter!quote:
Lijkt mij ook leuk, maar lukt nooit. Ben steeds weer uitgekeken aan het eind van de eerste avond.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:52 schreef mike_hunt het volgende:
heb wel fuckbuddies eraan overgehouden. haha
Kijk maar in m'n topicquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoest met je keuken? Wel beter dat je die schouw hebt lasten zitten! Geeft meer karakter!
Jap, daarom de vraag, hoe top jij brad?quote:
Echt, geloof me nou. Door je adem in te houden verkrampt je lijf helemaal. Vooral heel diep uitademen, op dat moment relaxt je hele lijf, inclusief rear end.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
Jap, maar dat lukt mij niet. Ik kan de pijn beter verdragen met ingehouden adem...
[heterovrouw]quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, maar dat lukt mij niet. Ik kan de pijn beter verdragen met ingehouden adem...
Pff... maar wel een leuk huisje hoor, zou er wel een moord voor doen om in zoiets te kunnen wonen!quote:
als ik het zo lees, heb je een relatie maar mag je buiten de deur 'snoepen'?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk, maar lukt nooit. Ben steeds weer uitgekeken aan het eind van de eerste avond.
Nou ja, eeeeen keertje was er echt de ultieme gozer. Maar die zit nu weer in Londen..
Pijn is niet fijn, okay, een beetje dan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Echt, geloof me nou. Door je adem in te houden verkrampt je lijf helemaal. Vooral heel diep uitademen, op dat moment relaxt je hele lijf, inclusief rear end.
En anders... Popperrrrrrrs!.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[heterovrouw]
Ik kan het juist heel goed aan als ik ontspan en de ademhaling rustig hou[/heterovrouw]
Let je wel op, Mike?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
als ik het zo lees, heb je een relatie maar mag je buiten de deur 'snoepen'?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:13 schreef Gellarboy het volgende:
Toen we hier net heen verhuisden hadden we een open relatie. Maar het wilde leven in Amsterdam werd iets te wild en dat trok ik niet zo goed. Dus daar moesten we even een nieuwe modus in zoeken. Nu doen we het zo dat we alleen iets met anderen mogen als we samen naar een van bovengenoemde tenten gaan. Alleen is dus uit den boze. Maarrrrrr, zodra we daar zijn mogen we wel ieder ons eigen ding doen.
Werkt perfect. Voor ons dan, ieder z'n ding..
Mits glijmiddel en geen 23cmheb ik er nooit zo heel veel last van. Maar de afgelopen keer was dat het geval (plus dat ik die vent helemaal niet leuk vond en ik alleen zoiets had van goh, tja ben er nou toch dus kunnen we maar beter van bil gaan) De hele gedachte aan de wittekool die hij die eerder op de avond had gegeten en ik weer proefde tijdens het tongen waren ook allemaal niet echt bevorderlijk...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Echt, geloof me nou. Door je adem in te houden verkrampt je lijf helemaal. Vooral heel diep uitademen, op dat moment relaxt je hele lijf, inclusief rear end.
En anders... Popperrrrrrrs!.
Naja, een moord gaat wel erg ver hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Pff... maar wel een leuk huisje hoor, zou er wel een moord voor doen om in zoiets te kunnen wonen!
Ik was er bijquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als ik het zo lees, heb je een relatie maar mag je buiten de deur 'snoepen'?
Dan mot je het gewoon meteen afkappen en naar huis gaanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mits glijmiddel en geen 23cm heb ik er nooit zo heel veel last van. Maar de afgelopen keer was dat het geval (plus dat ik die vent helemaal niet leuk vond en ik alleen zoiets had van goh, tja ben er nou toch dus kunnen we maar beter van bil gaan) De hele gedachte aan de wittekool die hij die eerder op de avond had gegeten en ik weer proefde tijdens het tongen waren ook allemaal niet echt bevorderlijk...
zit nu aan me tweede fles wijn dus nee,,, ik let ik niet goed op hahahahahahahaquote:
Nee maar het is wel super!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, een moord gaat wel erg ver hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |