Uit je dierlijke instincten kun je denk ik ook wel voldoening halen. Alleen op een geheel ander niveau. Dieren doen niet aan voldoening hebben, het enige wat dieren doen is ZIJN. Dat is alles, zonder reden, alleen hun instinct volgen. Daarom geloof ik niet dat je dmv instinctieve driften ware voldoening kunt halen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Denk dat je uit beiden wel voldoening kan halen. Maar voor mij is de voldoening op basis van ratio een voldoening die beter voelt en meer geeft op langere termijn. Simpel omdat ratio meer kost van je lichaam en geest, dus de duur ook langer mag zin
Het is dan ook een vette plaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:29 schreef MisterO het volgende:
Britney staat op #1 in Amerika met Womanizer!!!
Dieren bevredigen in hun behoeften. Mensen kunnen dit ook doen, volgens Freud doen wij dit ook en als we dit onvoldoende doen kommen we ik conflict en worden we neurotisch.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:23 schreef MrBrightside het volgende:
Dat duurde lang. Maar goed, ik had iets heel langs getypt.
[..]
Uit je dierlijke instincten kun je denk ik ook wel voldoening halen. Alleen op een geheel ander niveau. Dieren doen niet aan voldoening hebben, het enige wat dieren doen is ZIJN. Dat is alles, zonder reden, alleen hun instinct volgen. Daarom geloof ik niet dat je dmv instinctieve driften ware voldoening kunt halen.
Bij rationaliteit ligt dat anders. Mensen leven niet op de automatische piloot (althans dat horen ze niet doen, 't grootste gedeelte van de bevolking doet dit echter wel helaas, domme schapen zijn het). Door onze ratio zijn we zoekende, naar de waarheid, naar voldoening, naar van alles. Ik denk dat we uit de ratio uiteindelijk meer voldoening zullen halen dan uit je driften.
Al vraag ik me eigenlijk nog sterker af of voldoening wel bestaat. Het leven is in ieder geval zinloos. Dus wat dat betreft kun je net zo goed je helemaal niet bezig houden met deze discussie en wel gewoon gezellig naar the Eagle gaan, alleen dan komen we als mens zelf weinig vooruit denk ik.
En nu ga ik naar de borrel van de studievereniging.Fijne avond allen!
Ik kan mijn brein niet uitschakelen, ik ben extreem rationeel. Ik herken gevoelens pas als ik ze heb beredeneerd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:45 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben de hele week rationeel, en op zaterdagavond geef ik mijn instincten even vrij spel. Works for me..
Of te wel, een neurose. De maarschappij gaat steeds sneller en verlangt meer, dingen zijn sneller uit de mode, torens moeten steeds hoger gebouwd., Maar het prbleem is dat met deze ambitie, we onszelf steeds meer vergeten. Immers we doen er alles aan om onze beginselen te vergeten, te verbergen. En alles wat daar aan doet denken is taboo. Daarom is het zo belangrijk de rust in je zelf te vinden, te weten wie je bent en waar je voor staat. En dan niet alleen op het gebied van of rood of toch blauw je huid beter doet uit laten komen. Maar meer wat betreft de levensvragen, waar komen we vandaan, wie is de mens, en wat is er belangrijk voor de mens en zou hij zich dus mee bezig moeten houden. Maar absolute harmonie is niet mogelijk, omdat dingen om je heen veranderen en ook de indrukken die het achterlaat, Je brein grooit en ziet steeds nieuwe verbanden. En dat is het mooie aan het leven, dat we mogen groeien en dat we niet perfect hoeven te zijn, zelfs niet kunnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef wonderer het volgende:
Punt is dat veel driften geen plaats meer (mogen) hebben in de maatschappij. En daardoor wordt het allemaal krampachtig en extreem. De ratio redeneert de instincten weg.
Bij het bureau van de Cock en fledder?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef PDD het volgende:
Ik voel een [HOMO] meet op de Warmoesstraat aankomen!
Ik vind je opeens een stuk leukerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het is dan ook een vette plaat..
Overigens brachten zowel Kylie Minogue, Britney Spears als Madonna een poosje terug een nieuw album uit (steeds met een paar maanden d'r tussen). Die van Britney vond ik veruit de beste, terwijl ik haar als 'idool' het minst interessant vind. Hoe dan ook, kom maar op met 'Circus'..
Hahaha, ik zou het de eerste keer lekker nuchter ondergaan. Het leuke is dat je dan in de week erna op de vreemdste momenten ineens denkt aan de bizarre dingen die je hebt meegemaaktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:29 schreef wonderer het volgende:
Right... Dat dronken/onder invloed is dan wel een vereiste?
Ik ook, al moet ik zeggen dat ik van Toy Soldier niet zo kapot ben.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:34 schreef MisterO het volgende:
Blackout is ook een super lekkere plaat, ik draai hem nog steeds... Toy Soldier
We zijn nette mensenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:23 schreef MisterO het volgende:
cocking, daar durf ik niet eens naar binnen
Misschien schrijft ik er nog eens een boek overquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:38 schreef PDD het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou het de eerste keer lekker nuchter ondergaan. Het leuke is dat je dan in de week erna op de vreemdste momenten ineens denkt aan de bizarre dingen die je hebt meegemaakt
Met andere woorden kroegen voor best wel kansloze mensenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:06 schreef PDD het volgende:
Daar om de hoek ja, Argos, Eagle, Cockring. Je kunt er ook een kroegentocht(je) van maken
Dat laat je zelf toe he?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:43 schreef samjustme het volgende:
en trouwens al die ouwe mensen die aan je zitten godverdomme
Waar naar toe? wat heb je gedaan? Waar ben je geweest?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:47 schreef hierissieweer het volgende:
Remind me de volgende keer glijmiddel mee te nemen...
Mag ik je aanraken, mijn god?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat laat je zelf toe he?
Er zit nooit iemand aan mij van wie ik dat niet hebben wil.
Geen commentaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar naar toe? wat heb je gedaan? Waar ben je geweest?
Ik heb het vermoeden dat dat daar gratis verstrekt wordt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:47 schreef hierissieweer het volgende:
Remind me de volgende keer glijmiddel mee te nemen...
Foto?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is Leonardo diCaprio lelijk geworden zeg
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:53 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het vermoeden dat dat daar gratis verstrekt wordt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Alleen als je glijmiddel meeneemt.
Ow dat scheelt al een hoop...quote:
Spuugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:55 schreef hierissieweer het volgende:
Wat is eigenlijk de beste glijmiddel (is het nou de of het eigenlijk?)
Dat hangt er vanaf wat je zelf prettig vindt. Ik hou van glijmiddel op silicionenbasis, PDD van op waterbasis.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:55 schreef hierissieweer het volgende:
Wat is eigenlijk de beste glijmiddel (is het nou de of het eigenlijk?)
That doesn't always do the trickquote:
Ik zei niet hoeveelquote:
Wat is pdd?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je zelf prettig vindt. Ik hou van glijmiddel op silicionenbasis, PDD van op waterbasis.
Pjederdy is geen kloon van mij, nee.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:00 schreef wonderer het volgende:
Maar PDD is je vriend dus? Dacht een kloon
Het ene vreet condooms en het andere niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef hierissieweer het volgende:
Wat is pdd?
En wat is het vverschil tussen siliconen en water?
Silicionen glijdt meer. Is ook handig voor rubber kleding enzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef hierissieweer het volgende:
Siliconen spoelt niet weg met water (dus ook handig onder de douche) en droogt niet uit. Maar als je nog mondeling werk wil doen is het niet zo handig want je lichaam kan er niet zo goed tegen. Waterbasis droogt sneller op en spoelt makkelijk weg met water, maar is veilig om op te likken. Op waterbasis is ook goedkoper geloof ik, maar siliconen heb je minder van nodig dus dat gaat langer mee.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat is pdd?
Ehhhh? Dit klopt niet hoor. Allebei zijn prima veilig.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:03 schreef PJORourke het volgende:
Het ene vreet condooms en het andere niet.
Maar goed, bij anaal werk komt het ook in je lichaam, dat is geen probleem?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Siliconen spoelt niet weg met water (dus ook handig onder de douche) en droogt niet uit. Maar als je nog mondeling werk wil doen is het niet zo handig want je lichaam kan er niet zo goed tegen. Waterbasis droogt sneller op en spoelt makkelijk weg met water, maar is veilig om op te likken. Op waterbasis is ook goedkoper geloof ik, maar siliconen heb je minder van nodig dus dat gaat langer mee.
Neeeee, onzin onzin onzin.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef hierissieweer het volgende:
Dus water voor met condooms en siliconen voor bare-backing?
Mensen die naartoe gaan zijn per definitie niet hotquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat laat je zelf toe he?
Er zit nooit iemand aan mij van wie ik dat niet hebben wil.
Het was mij wel bekend van olie gedragen glijmiddelenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Neeeee, onzin onzin onzin.
Aaaaaaaaaaargh. See, this way people get misinformed..
Dat weet je uit ervaring?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef samjustme het volgende:
Mensen die naartoe gaan zijn per definitie niet hot
Ik vind mijzelf best wel hotquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik hoef niet naar een tent met lelijke oude mannenquote:
Nee, dat lijkt me nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar goed, bij anaal werk komt het ook in je lichaam, dat is geen probleem?
Dat is bij vaginaal werk dan, neem ik aan. Maar goed, als er een lul in mijn kont heeft gezeten, vind ik het niet zo prettig om hem weer terug mijn mond in te krijgen, eigenlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me nietGaat echt om via de mond. Vrouwen kunnen er schimmelinfecties van krijgen, maar daar hoef jij je niet druk over te maken
PDD ben ik!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat is pdd?
Ow hoi! Ken ik je? Vul anders even een lijstje in!quote:
Ik heb wel eens een foto van binnen in de Cockring gezien, en bijna niemand had hoofdhaar.quote:
Zag net bewijsquote:
je hebt lage maatstavenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:12 schreef hierissieweer het volgende:
gellar is noch lelijk, noch oud, naar mijn maatstaven
over vooroordelen gesproken! Je bent er zelf nooit geweest, maar weet precies wat voor soort mensen er komen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er zijn nog meer dingen die je met glijmiddel kan doen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is bij vaginaal werk dan, neem ik aan. Maar goed, als er een lul in mijn kont heeft gezeten, vind ik het niet zo prettig om hem weer terug mijn mond in te krijgen, eigenlijk.
't Is sam, bespaar je de moeite.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef PDD het volgende:
[..]
over vooroordelen gesproken! Je bent er zelf nooit geweest, maar weet precies wat voor soort mensen er komen?
Omdat jij graag in werelden van zwart-wit en goed-slecht denkt geef ik je maar gelijk. Maar wij zijn verschillende mensen en hebben gewoon andere dingen die wij fijn/prettig/mooi/etc vindenquote:
Wat heeft iedereen het nou toch steeds over die Cockring?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb wel eens een foto van binnen in de Cockring gezien,
Ik heb ook geen hoofdhaar.quote:en bijna niemand had hoofdhaar.
Ligt eraan wat je smaak is qua mannen, en gezien jou foto's weet ik dat wij qua mannen niet dezelfde smaak hebbenquote:
Ik hoef niet heen ben niet kansloos en per defintie jongens waar ik op viel gingen nooit heen, ze hielden andere normen op naquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef PDD het volgende:
[..]
over vooroordelen gesproken! Je bent er zelf nooit geweest, maar weet precies wat voor soort mensen er komen?
? ik heb een lege bladzijde wat betreft deze toepassing?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn nog meer dingen die je met glijmiddel kan doen...
Tekenen van het oud worden. Geef mij maar gewoon mensen met hoofdhaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hoofdhaar.
Military crew cuts zijn geil..
Joh, ik vertel je toch gewoon dat d'r van alles en nog wat rondloopt?quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
wat een misvattingen weer lees ik hier! jullie zijn toch homo's?
VAN ALLES EN NOG WAT.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef MisterO het volgende:
Ligt eraan wat je smaak is qua mannen
Heeft JT ook hoor Sam...quote:
Post het dan gewoon niet...quote:
Wanneer ga je jankbeurt dat liefde maar niet voor je is weggelegd weer starten danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat jij graag in werelden van zwart-wit en goed-slecht denkt geef ik je maar gelijk. Maar wij zijn verschillende mensen en hebben gewoon andere dingen die wij fijn/prettig/mooi/etc vinden
Het feit dat ik graag een tondeuse gebruik houdt in dat ik oud word?quote:
hahahaha okquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het homo-toelatings-eindexamen maar op het randje gehaald...
Doel je nu echt op de normen? of meer op de waarden?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik hoef niet heen ben niet kansloos en per defintie jongens waar ik op viel gingen nooit heen, ze hielden andere normen op na
Schattebout ik viel op medetiriaans vaak of donker getint, cute, gespierd kan niet voorstellen dat mensen met enig potentie aanwezig kunnen zijn in een ranzig tentquote:
quote:
Kijk maar uit, want voor je het weet wordt je beschuldigd van een lage moraal.quote:
Ik ga er niet over janken, ik heb het geaccepteerdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wanneer ga je jankbeurt dat liefde maar niet voor je is weggelegd weer starten dan
Als je 30 gepaseerd bent, zegt het al genoegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het feit dat ik graag een tondeuse gebruik houdt in dat ik oud word?.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Joh, ik vertel je toch gewoon dat d'r van alles en nog wat rondloopt?.
Jong, oud, dik, dun, leer, sportswear, jeans. Heel lelijk, en heel knap.
Jij kiest uit met wie je wil neuken en klaar. Niks geen lelijke ouwe mannen dus. Of wel, maar alleen als jij dat geil vindt.
Ja, ehhhh, dat ben ik dan ook niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:22 schreef samjustme het volgende:
Als je 30 gepaseerd bent, zegt het al genoeg
Nee, maar over het algemeen gebruiken 'jonge' homo's geen tondeuse, omdat zij hun haar nog mooi in model kunnen houdenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het feit dat ik graag een tondeuse gebruik houdt in dat ik oud word?.
quote:
Niet iedereen gaat naar een kroeg voor een neukbeurtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef PDD het volgende:
kansloos is ook maar een mening.
Bovendien kun je je afvragen wat "kanslozer" is, de hele avond in een kroeg / club rondhangen en hopen dat iemand je leuk genoeg vindt of dronken genoeg is om je leuk te vinden om er daarna sec mee te hebben. Of weten waar je voor komt endat ook krijgen...
De jonge homo's die ik ken milimeteren allemaal hun kop, omdat dat stoer staat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef MisterO het volgende:
Nee, maar over het algemeen gebruiken 'jonge' homo's geen tondeuse, omdat zij hun haar nog mooi in model kunnen houden
Leeftijd zegt ook niet allesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, ehhhh, dat ben ik dan ook niet..
Ik weet het niet, ben er niet geweest, maar denk dat daar ook mensen zullen lopen van jou gading.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Schattebout ik viel op medetiriaans vaak of donker getint, cute, gespierd kan niet voorstellen dat mensen met enig potentie aanwezig kunnen zijn in een ranzig tent
ik heb geen moraalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kijk maar uit, want voor je het weet wordt je beschuldigd van een lage moraal.
Hijs 28...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
je spreekt in verleden tijd. Is het over dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Schattebout ik viel op medetiriaans vaak of donker getint, cute, gespierd kan niet voorstellen dat mensen met enig potentie aanwezig kunnen zijn in een ranzig tent
Hallo je vergeet non nummer 2quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:25 schreef MisterO het volgende:
Ik heb de allerminste gehad hier denk ik![]()
de zoen teller staat wel redelijk hoog, maar verder dan dat ga ik niet zo gauw
Snap het nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]de teller staat nu op 6,,, More to come, maar ik wou dit toch wel graag weten voor de volgende keer dat ik 23cm te verwerken krijg,...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dus zonder dat kapsel zijn het eigenlijk watjes? :quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:24 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De jonge homo's die ik ken milimeteren allemaal hun kop, omdat dat stoer staat..
Ik ben bezet met een schat van een meidquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:25 schreef PDD het volgende:
[..]
je spreekt in verleden tijd. Is het over dan?
Oh en de darkrooms staan vol met twintigjarige mediterrane spieretypes! :p
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
euh ik ben over de 30![]()
![]()
Ik heb dan weer niet zo veel mannen gezoend... Break even?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:25 schreef MisterO het volgende:
Italianenquote:
De teller van het aantal mannen die ik "gekend" hebquote:
Geen idee, ik ken ze niet anders.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:26 schreef MisterO het volgende:
Dus zonder dat kapsel zijn het eigenlijk watjes? :
Wie heeft nou eigenlijk welke rol in jullie relatie?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben bezet met een schat van een meidheb geen interesse in gozers
Ow er lopen ook nog mensen rond die maagd zijn in dit topic...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:25 schreef MisterO het volgende:
Ga je met andere homo's dan ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken ze niet anders..
Idd bijvoorbeeld K heeft anders gekruld haarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga je met andere homo's dan ikDé homo's die ik ken die hun haar met een tondeuse modelleren, doen dat alleen maar omdat ze hun kapsel niet normaal kunnen krijgen.
Dat zal ongetwijfeld.quote:
Echt, ook nooit iemand anders gekust, ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:31 schreef wonderer het volgende:
Mijn teller staat in alle opzichten op 1. Dus tja
Ah, dat verklaart een hoop!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben bezet met een schat van een meidheb geen interesse in gozers
get a roomquote:
Mocht ie willen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef PDD het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop!
Je bent dus zo'n onnozele hokjesdenkende hetero die een mening heeft over hoe homo's hun leven in moeten richten?
Nope. De eerste was meteen de bestequote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Echt, ook nooit iemand anders gekust, ofzo?
Trouwens wat ik mij afvraag. Heeft iemand nog wat van stroek gehoord, of is hij bezweken aan de wijn?
Nee kind, ik ben bijna bezeken aan de wijn...zit nu aan mijn tweede flesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Echt, ook nooit iemand anders gekust, ofzo?
Trouwens wat ik mij afvraag. Heeft iemand nog wat van stroek gehoord, of is hij bezweken aan de wijn?
Haha, de jongetjes met Big Hair en voornamelijk de hele tijd bezig zijn ervoor te zorgen dat die ene lok precies goed zitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga je met andere homo's dan ikDé homo's die ik ken die hun haar met een tondeuse modelleren, doen dat alleen maar omdat ze hun kapsel niet normaal kunnen krijgen.
Haha, jij blijft mij verassen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. De eerste was meteen de beste
ben jij hetero dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef PDD het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop!
Je bent dus zo'n onnozele hokjesdenkende hetero die een mening heeft over hoe homo's hun leven in moeten richten?
nou dan ken je leker in die badkuip gaanlige mice whehehequote:
Mag ik mee zuipen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee kind, ik ben bijna bezeken aan de wijn...zit nu aan mijn tweede fles
![]()
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Haha, jij blijft mij verassen!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef PDD het volgende:
[..]
Haha, de jongetjes met Big Hair en voornamelijk de hele tijd bezig zijn ervoor te zorgen dat die ene lok precies goed zit
Niets zo vervelend als een jongen waarbij je niet aan zn haar mag komen omdat het anders niet meer gestyled is!
Doet me denken aan een usert hier, die had ook 2 flessen wijn per dag nodig. Is wel dood nuquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee kind, ik ben bijna bezeken aan de wijn...zit nu aan mijn tweede fles
![]()
Waarom moet je mij nou weer meteen beschrijven. (trouwens tis heel lastig je haar in model te houden in de gehandicaptenzorg, af en toe gaan ze in je haar hangen enzo... Not Funny)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef PDD het volgende:
[..]
Haha, de jongetjes met Big Hair en voornamelijk de hele tijd bezig zijn ervoor te zorgen dat die ene lok precies goed zit
Niets zo vervelend als een jongen waarbij je niet aan zn haar mag komen omdat het anders niet meer gestyled is!
quote:
Het zit je nog hoog he?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:37 schreef PDD het volgende:
Doet me denken aan een usert hier, die had ook 2 flessen wijn per dag nodig. Is wel dood nu.
Omdat ik een bepaalde visie over jou hebt, maar dat je er soms niet aan voldoet.quote:
Een urn?quote:
De laatste 3 jaar niet meer neequote:
Gooi er maar cola bij dan is het goed...quote:
Ja, aantal vrouwen: 3, aantal mannen: 600.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:39 schreef PDD het volgende:
het aantal mannen heeft inmiddels het aantal vrouwen waarmee ik sex heb gehad al wel ruimschoots overstegen.
Ook een praktische reden om je haar kort te houden!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom moet je mij nou weer meteen beschrijven. (trouwens tis heel lastig je haar in model te houden in de gehandicaptenzorg, af en toe gaan ze in je haar hangen enzo... Not Funny)
Namen, namen, wij willen namen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:37 schreef PDD het volgende:
[..]
Doet me denken aan een usert hier, die had ook 2 flessen wijn per dag nodig. Is wel dood nu.
Visiesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat ik een bepaalde visie over jou hebt, maar dat je er soms niet aan voldoet.
Waarvan de laatste 50 in de afgelopen 4 weken!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, aantal vrouwen: 3, aantal mannen: 600..
Haha, nee meestal ben ik wel redelijk goed in het inschatten. Maar bij jou sta ik soms voor een mysteriequote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Visies
Gooi maar lekker overboord. Verwachting zijn stom en ik wil er niet aan voldoen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:37 schreef PDD het volgende:
[..]
Je eigen, hoop ik?quote:
Mag ik een hapje, past lekker bij mijn whisky!quote:
Lage moraal. *wijs*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:42 schreef PDD het volgende:
Waarvan de laatste 50 in de afgelopen 4 weken!![]()
![]()
been there, done that...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:36 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
nou dan ken je leker in die badkuip gaanlige mice whehehe.
ieuw...quote:
Haha!quote:
jij welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mag ik een hapje, past lekker bij mijn whisky!
JAAAAA!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Haha!
Waar is dat eigenlijk? Dirty Dicks?
Dat krijg je met dsm-ivquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Haha, nee meestal ben ik wel redelijk goed in het inschatten. Maar bij jou sta ik soms voor een mysterie
omg ken je dat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Haha!
Waar is dat eigenlijk? Dirty Dicks?
Ik vind 't prima hoor. Wil 't wel een keertje zien.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:45 schreef PDD het volgende:
JAAAAA!!
Daar wil ik ook nog eens heen!!
Komend weekend?
*lief kijkt*
Ik weet waar 't zit, vlak naast de Eagle.quote:
Hoezo ranzige verhalen? hahgahah tis net wat je gewend bentquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik weet waar 't zit, vlak naast de Eagle.
Maar ik hoor er ZULKE ranzige verhalen over dat ik nooit gegaan ben. Maar op zich wil ik 't best een keertje zien.
Ga je ook mee?.
lijkt me sterk dat je niks gewend bent, jij was toch van de Eagle? die heerlijke ranzigheid?quote:
Ik komen uit het Noorden, maar heb ook in Amsterdam gewoond en daar ben ik daar kwam ik ook voornamelijk in de Soho en YouII. Ook wel Multisexi en trut.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld.. Waar woon je?
De enige homo's die ik ken zijn de homo's die actief zijn in het Amsterdamse gayscene (minus Soho en Arc).
Ik wel ja, maar ik hoor niet meer tot de harde kern hier. En daar doelde ik in dit geval op.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:52 schreef mike_hunt het volgende:
lijkt me sterk dat je niks gewend bent, jij was toch van de Eagle? die heerlijke ranzigheid?![]()
Danku!quote:
\quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik wel ja, maar ik hoor niet meer tot de harde kern hier. En daar doelde ik in dit geval op..
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:54 schreef Pjederdy het volgende:
Ik heb nog steeds de striemen op mn rug staan van de eerste keerdat ik in de Eagle was!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:54 schreef Pjederdy het volgende:
Ik heb nog steeds de striemen op mn rug staan van de eerste keerdat ik in de Eagle was!
Volgens mij komt volgend jaar versie 5 uit. En voor wie het nog niet wist, tot 1973 was homoseksualiteit gewoon een stoornis. (volgens de DSM)quote:
Ha! Beginnen we gewoon een subcultuur. De overjarige (want ouder dan 25) homosquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
\
![]()
das waar...ik word ook genegeerd hier...... geeft niet, those fucking bitches
*schenkt nog wat whiskey in*
Valt wel mee toch? Iedereen is reuze geinteresseerd in je porno carriere. Mijzelf incluis.quote:
Oh, maar dat is het nog steeds hoor! Maar met voldoende medicatie in de vorm van alcohol en drugs is het aardig in de hand te houden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij komt volgend jaar versie 5 uit. En voor wie het nog niet wist, tot 1973 was homoseksualiteit gewoon een stoornis. (volgens de DSM)
Teach me! Fuck me!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik wel ja, maar ik hoor niet meer tot de harde kern hier. En daar doelde ik in dit geval op..
Dat is het bij sommigen nog steeds.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij komt volgend jaar versie 5 uit. En voor wie het nog niet wist, tot 1973 was homoseksualiteit gewoon een stoornis. (volgens de DSM)
He he Vergeet mij niet! (over negeren gesproken...)quote:
ben je ook ouder dan 25? lk heb heb het gevoel dat hier iedereen onder de 20 isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:57 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ha! Beginnen we gewoon een subcultuur. De overjarige (want ouder dan 25) homos
Ik had laatst al iemand op Gay.nl die tegen me zei dat hij geen behoefte had aan een opa.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:57 schreef Pjederdy het volgende:
Ha! Beginnen we gewoon een subcultuur. De overjarige (want ouder dan 25) homos
Ja! Dat gegeven intrigeert mij ook enorm!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Iedereen is reuze geinteresseerd in je porno carriere. Mijzelf incluis..
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je ook ouder dan 25? lk heb heb het gevoel dat hier iedereen onder de 20 is
Ik wil nog wel eens een reli-kamp proberen, kijken of het nut heeft. Volgens mij kan niemand mij van mijn homoseksualiteit afhelpen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:58 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Oh, maar dat is het nog steeds hoor! Maar met voldoende medicatie in de vorm van alcohol en drugs is het aardig in de hand te houden.
We hebben thuis een levensgrote poppenkast, met een vuist in elkaars hol spelen we wel eens Jan Klaassen en Katrijn na. Zoiets bedoel je?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is het bij sommigen nog steeds.
GB/PDD, spelen jullie dingen thuis ook weer na, kom je op leuke ideeen in die tenten?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Iedereen is reuze geinteresseerd in je porno carriere. Mijzelf incluis..
Nee ik ben 32quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
"Ietsje".quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
*schenkt in* ben je wel een whiskey drinker ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
He he Vergeet mij niet! (over negeren gesproken...)
Doe je ook aan poepseks dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat een ophef hier over mijn shit....
Wat dat betreft voel ik me 18, ik heb alleen wat meer ervaringquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef wonderer het volgende:
Ik voel me nog steeds 20, telt dat ook?
Nee niet echt, maar alcohol is alcoholquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
*schenkt in* ben je wel een whiskey drinker ?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef wonderer het volgende:
Ik voel me nog steeds 20, telt dat ook?
Oeh! Ben jij die lekkere neger in de Reguliersbreestraat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Carriere? valt mee........ben een beginneling hahahahaha
wat een ophef hier over mijn shit....kunnen jullie niet gewoon aannemen dat ik bij Jamin achter de kassa zit?
Dit vraagt om een foto van PDDquote:
hahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:01 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
We hebben thuis een levensgrote poppenkast, met een vuist in elkaars hol spelen we wel eens Jan Klaassen en Katrijn na. Zoiets bedoel je?
Al zag je d'r uit als 431 dan hield ik nog van je. Sterker nog, ik zou je helemaal kapot neuken, tot de vellen er aan hingen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:06 schreef Pjederdy het volgende:
Behalve dan dat tondeuze kapsel, maakt je meteen een stuk ouder...
Nee, ik laat me niet onder schijten. hahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Doe je ook aan poepseks dan?
Hoe houd je dat gescheiden, liefde en seks?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Al zag je d'r uit als 431 dan hield ik nog van je. Sterker nog, ik zou je helemaal kapot neuken, tot de vellen er aan hingen..
Nee, ben geen negerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:06 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Oeh! Ben jij die lekkere neger in de Reguliersbreestraat?
Fecaliën en urine zijn voor mij ook not done, ik ben sowieso meer van de vanilla.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet onder schijten. hahaha
that were i draw the line...
pis sex heb ik geen moeite meee. .
Waarom zouden we dat gescheiden houden terwijl we een vaste relatie hebben?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
Hoe houd je dat gescheiden, liefde en seks?
Vertel, wie heeft jou genomen in de cockring?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:09 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Dat was weer een enerverende avond (en dit is een TVP)
gaat alleen maar weer over sex hahahahquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:09 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Dat was weer een enerverende avond (en dit is een TVP)
Gespierd, behaard, donker haar, Dirrek!! Jouw afdeling!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ben geen neger![]()
Ben een spanjaard
Ik bedoel meer: Als je het doet met iemand anders, vind je dat geen probleem voor je partner?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat gescheiden houden terwijl we een vaste relatie hebben?
Wehehehe, alsof je me nu met rust laat! (lang leven het glijmiddel!)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Al zag je d'r uit als 431 dan hield ik nog van je. Sterker nog, ik zou je helemaal kapot neuken, tot de vellen er aan hingen..
wat bedoel je met vanilla? dat je je laat ondergieten met vla?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Fecaliën en urine zijn voor mij ook not done, ik ben sowieso meer van de vanilla.
OP siliconen basis hè!?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:12 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Wehehehe, alsof je me nu met rust laat! (lang leven het glijmiddel!)
Als je het zo plastisch uitdrukt heb ik er ook helemaal geen zin meer inquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Fecaliën en urine zijn voor mij ook not done, ik ben sowieso meer van de vanilla.
De standaard werkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat bedoel je met vanilla? dat je je laat ondergieten met vla?
Jawel. Toen we hier net heen verhuisden hadden we een open relatie. Maar het wilde leven in Amsterdam werd iets te wild en dat trok ik niet zo goed. Dus daar moesten we even een nieuwe modus in zoeken. Nu doen we het zo dat we alleen iets met anderen mogen als we samen naar een van bovengenoemde tenten gaan. Alleen is dus uit den boze. Maarrrrrr, zodra we daar zijn mogen we wel ieder ons eigen ding doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:11 schreef hierissieweer het volgende:
Ik bedoel meer: Als je het doet met iemand anders, vind je dat geen probleem voor je partner?
En daarna laatíe zich in zijn bek schijten. Hey! Maar wel vanille he!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat bedoel je met vanilla? dat je je laat ondergieten met vla?
Hoe noem jij het dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:13 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Als je het zo plastisch uitdrukt heb ik er ook helemaal geen zin meer in
Heb je een vaste relatie? is dat een open relatie?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jawel. Toen we hier net heen verhuisden hadden we een open relatie. Maar het wilde leven in Amsterdam werd iets te wild en dat trok ik niet zo goed. Dus daar moesten we even een nieuwe modus in zoeken. Nu doen we het zo dat we alleen iets met anderen mogen als we samen naar een van bovengenoemde tenten gaan. Alleen is dus uit den boze. Maarrrrrr, zodra we daar zijn mogen we wel ieder ons eigen ding doen.
Werkt perfect. Voor ons dan, ieder z'n ding..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:14 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En daarna laatíe zich in zijn bek schijten. Hey! Maar wel vanille he!
Of waterbasis! Als je nog wat orale diensten wil verrichten nadat eea onder het glijmiddel zit, dan is waterbasis prettiger, niet dat ik met door de siliconen laat stoppen overigenquote:
Jaja, met Pjederdy, die hier ook post.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:14 schreef mike_hunt het volgende:
Heb je een vaste relatie? is dat een open relatie?
Ja, naspelen is een beetje een suf woord, maar dat je daar dus ideeen opdoet van "hee, dat kunnen we thuis ook wel eens doen".quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:03 schreef Gellarboy het volgende:
Maar wat bedoel je precies met naspelen, wonderer?
Dat zo nooit voor mij werken, ik vind monogamie erg belangrijk, dat is voor mij een van de tekenen van liefde...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jawel. Toen we hier net heen verhuisden hadden we een open relatie. Maar het wilde leven in Amsterdam werd iets te wild en dat trok ik niet zo goed. Dus daar moesten we even een nieuwe modus in zoeken. Nu doen we het zo dat we alleen iets met anderen mogen als we samen naar een van bovengenoemde tenten gaan. Alleen is dus uit den boze. Maarrrrrr, zodra we daar zijn mogen we wel ieder ons eigen ding doen.
Of we doen dus samen iets met een derde. *naar Mike wijst* :quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Neuh, want d'r gebeurt daar nooit iets heel geinspireerds ofzo. 't Is gewoon een vleesmarkt. Leuk voor even en daarna weer klaar. Inspiratie voor thuis haal ik uit mijn relatie.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:16 schreef wonderer het volgende:
Ja, naspelen is een beetje een suf woord, maar dat je daar dus ideeen opdoet van "hee, dat kunnen we thuis ook wel eens doen".
Geïnspireerd raakt...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, naspelen is een beetje een suf woord, maar dat je daar dus ideeen opdoet van "hee, dat kunnen we thuis ook wel eens doen".
Nou Mike, maak je borst maar nat, want hier kom je niet meer vanaf tot je toegeeft.quote:
Okquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:15 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Of waterbasis! Als je nog wat orale diensten wil verrichten nadat eea onder het glijmiddel zit, dan is waterbasis prettiger, niet dat ik met door de siliconen laat stoppen overigen
mongamie is niet menselijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat zo nooit voor mij werken, ik vind monogamie erg belangrijk, dat is voor mij een van de tekenen van liefde...
Ik zou uit de grond van mijn hart en wezen monogaam kunnen zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat als je van iemand houd een ander an hebben/houden/neuken, dat is gewoon van mij een teken dat die liefde er niet is...quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:16 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Of we doen dus samen iets met een derde. *naar Mike wijst* :
Als dat voor jou werkt, helemaal prima. Zeker doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:16 schreef hierissieweer het volgende:
ik vind monogamie erg belangrijk, dat is voor mij een van de tekenen van liefde...
Liefde toon je niet door je sex te beperken tot 1 persoon (alhoewel het voor veel mensen werkt). Liefde zit in andere dingen, genegenheid, verbondenheid, voor elkaar zorgen, dat soort dingen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat zo nooit voor mij werken, ik vind monogamie erg belangrijk, dat is voor mij een van de tekenen van liefde...
Indd, als het werkt voor je moet je het doen!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als dat voor jou werkt, helemaal prima. Zeker doen.
Ik vind het bewonderenswaardig. Voor mij is 't alleen niks.
ik geef je helemaal gelijk.....voor de een werkt het prima , maar voor de ander....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als dat voor jou werkt, helemaal prima. Zeker doen.
Ik vind het bewonderenswaardig. Voor mij is 't alleen niks.
Hier spreekt de ervaring!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou Mike, maak je borst maar nat, want hier kom je niet meer vanaf tot je toegeeft..
quote:
Ik zou liever hebben dat mijn vent het met een ander doet dan dat ie knus op de bank zijn diepste zieleroerselen aan een ander opbiecht.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:21 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Liefde toon je niet door je sex te beperken tot 1 persoon (alhoewel het voor veel mensen werkt). Liefde zit in andere dingen, genegenheid, verbondenheid, voor elkaar zorgen, dat soort dingen.
Ik heb bij veel stellen vaak het idee dat ze elkaar niet vrij durven te laten omdat ze bang zijn dat de ander iemand tegenkomt die beter is in bed. Als dat het enige is wat je aan elkaar bindt, Get the Hell out of there!!!
Voor mij gaat het er niet om dat hij een betere kan krijgen. Meer m het gevoel dat hij dan niet genoeg van mij houd. Puur omdat ik mijzelf niet kan voorstellen dat je lust in een ander kan hebben als je van iemand houdt... En als hij het beter kan krijgen, moet hij het ook zeker doen. En daarom zal ik ook nooit een relatie krijgen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:21 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Liefde toon je niet door je sex te beperken tot 1 persoon (alhoewel het voor veel mensen werkt). Liefde zit in andere dingen, genegenheid, verbondenheid, voor elkaar zorgen, dat soort dingen.
Ik heb bij veel stellen vaak het idee dat ze elkaar niet vrij durven te laten omdat ze bang zijn dat de ander iemand tegenkomt die beter is in bed. Als dat het enige is wat je aan elkaar bindt, Get the Hell out of there!!!
Mijn idee.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:24 schreef wonderer het volgende:
Ik zou liever hebben dat mijn vent het met een ander doet dan dat ie knus op de bank zijn diepste zieleroerselen aan een ander opbiecht.
dus je laat em vrij in zijn doen en laten?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou liever hebben dat mijn vent het met een ander doet dan dat ie knus op de bank zijn diepste zieleroerselen aan een ander opbiecht.
Inderdaad!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog wel een gradatie erger.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat je uitzendt, krijg je terug. Wist je dat al?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:25 schreef hierissieweer het volgende:
En daarom zal ik ook nooit een relatie krijgen.
Voor monogamie is een relatie nodig...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zou uit de grond van mijn hart en wezen monogaam kunnen zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat als je van iemand houd een ander an hebben/houden/neuken, dat is gewoon van mij een teken dat die liefde er niet is...
das bullshit!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Voor mij gaat het er niet om dat hij een betere kan krijgen. Meer m het gevoel dat hij dan niet genoeg van mij houd. Puur omdat ik mijzelf niet kan voorstellen dat je lust in een ander kan hebben als je van iemand houdt... En als hij het beter kan krijgen, moet hij het ook zeker doen. En daarom zal ik ook nooit een relatie krijgen.
En er zijn dus ook allerlei tussenvormen. Die moet je zoeken en vinden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Voor mij gaat het er niet om dat hij een betere kan krijgen. Meer m het gevoel dat hij dan niet genoeg van mij houd. Puur omdat ik mijzelf niet kan voorstellen dat je lust in een ander kan hebben als je van iemand houdt... En als hij het beter kan krijgen, moet hij het ook zeker doen. En daarom zal ik ook nooit een relatie krijgen.
Daar zou hij ook mee ophouden had hij beloofd...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat je uitzendt, krijg je terug. Wist je dat al?
Als jij de hele dag roept dat je ziek wordt, dan praat je het jezelf aan en dan zul je ook ziek worden.
Dus als je nu eens ophoudt met continu roepen dat je nooit een relatie krijgt dan ben je al een goed eind op weg.
Er is een verschil in een self-fulfilling profesie en zelfkennis. Ik weet wie ik ben en hoe ik eruit zie, dus in dit geval is het zelfkennis.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat je uitzendt, krijg je terug. Wist je dat al?
Als jij de hele dag roept dat je ziek wordt, dan praat je het jezelf aan en dan zul je ook ziek worden.
Dus als je nu eens ophoudt met continu roepen dat je nooit een relatie krijgt dan ben je al een goed eind op weg.
Het is in de acht jaar dat onze relatie duurt niet ter sprake gekomen, dus daar durf ik niks over te zeggen. Maar theoretisch ja dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus je laat em vrij in zijn doen en laten?
Zou je het dan eigenlijk wel doen met iemand die gebonden is?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
h0oud hij van drama?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar zou hij ook mee ophouden had hij beloofd...
Dat is zo, maar er over nadenken is wel leukquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor monogamie is een relatie nodig...
die zul je nooit hebben dus niet druk over maken
(zijn je eigen woorden!)
Zelfde principe: wat je uitzendt, krijg je terug.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
Ik weet wie ik ben en hoe ik eruit zie, dus in dit geval is het zelfkennis.
nee, ik bed9oel niet die packagequote:
Hij IS drama...quote:
Als er 1 ding is wat ik heb geleerd hier in Amsterdam dan is het wel dat er voor alles en iedereen een markt is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Er is een verschil in een self-fulfilling profesie en zelfkennis. Ik weet wie ik ben en hoe ik eruit zie, dus in dit geval is het zelfkennis.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is in de acht jaar dat onze relatie duurt niet ter sprake gekomen, dus daar durf ik niks over te zeggen. Maar theoretisch ja dus.
Lieve schat, ik heb toch wel eens verteld dat ik bijna 2 jaar lang een relatie heb gehad met een jongen die een vriendin had. En daar heb ik goed mijn neus aan gestoten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zou je het dan eigenlijk wel doen met iemand die gebonden is?
amenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zelfde principe: wat je uitzendt, krijg je terug.
Als jij dit uitstraalt dan is het logisch dat er nooit iemand op je afstapt, want je zou zelf ook niet op jezelf afstappen. Maar op het moment dat jij uitstraalt dat je een leuke, lekkere vent bent dan is dat exact wat je terug krijgt. En het werkt ECHT..
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gaat ie vreemd dan? je hebt al 8 jaar samen met hem?
*ik ben jaloers*
Uhm. volgens mij wordt je wat te zweverig nu...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zelfde principe: wat je uitzendt, krijg je terug.
Als jij dit uitstraalt dan is het logisch dat er nooit iemand op je afstapt, want je zou zelf ook niet op jezelf afstappen. Maar op het moment dat jij uitstraalt dat je een leuke, lekkere vent bent dan is dat exact wat je terug krijgt. En het werkt ECHT..
quote:
Goed standpunt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daarnaast, ik zou het wel doen met iemand die al in een relatie zit. Het is zijn keuze en hij moet het uitleggen aan zijn relatie. Op dat moment is het zijn en mijn beslissing en ik ga mij niet verder mengen in de relatie tussen hun 2.
ow oke... dat verhaal van die vriendin ken ik heul nie...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb toch wel eens verteld dat ik bijna 2 jaar lang een relatie heb gehad met een jongen die een vriendin had. En daar heb ik goed mijn neus aan gestoten.
Daarnaast, ik zou het wel doen met iemand die al in een relatie zit. Het is zijn keuze en hij moet het uitleggen aan zijn relatie. Op dat moment is het zijn en mijn beslissing en ik ga mij niet verder mengen in de relatie tussen hun 2.
True.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:33 schreef Pjederdy het volgende:
Als er 1 ding is wat ik heb geleerd hier in Amsterdam dan is het wel dat er voor alles en iedereen een markt is.
Hoe je ook bent en hoe je er ook uitziet, er zijn altijd mannen die je leuk&lekker vinden. Je zult het niet geloven, maar ik heb mijn ogen uitgekeken naar de soorten en maten die hier met elkaar aan de haal gaan.
Iedereen heeft het hier voor het uizoeken, je moet er alleen een beetje voor openstaan.
Basics: wie goed doet die goed ontmoet. Ben overtuigd van jezelf, dan volgt de rest.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Uhm. volgens mij wordt je wat te zweverig nu...
Nee maar als je een relatie met hem wilt en hij wilt van beide walletjes eten..... je kiest zijn geluk boven de jouwe (is dit wel nederlands?)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb toch wel eens verteld dat ik bijna 2 jaar lang een relatie heb gehad met een jongen die een vriendin had. En daar heb ik goed mijn neus aan gestoten.
Nha dat kun je best hebben...quote:
Nee, dat maak je er zelf van. Het is juist superconcreet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
Uhm. volgens mij wordt je wat te zweverig nu...
Da's slecht voor je rug.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
True..
Voordat ik hierheen verhuisde was ik rete onzeker over mijn uiterlijk. Altijd maar aan het dieeten en proberen om af te vallen, had allerlei hobbezakken aan om mijn gewicht maar te verbergen. Toen ik hierheen kwam ging er een wereld voor me open. Granted, ik ben niet meer zo moddervet als vroeger, maar ik heb nog steeds een klein buikje. Alleen ze zijn d'r gek op hier. Daardoor kreeg ik meer zelfvertrouwen. Tegenwoordig ga ik wel naar de sportschool, maar da's alleen om mijn borst te trainen. Het restant van mijn buikje laat ik zitten, omdat ik het nu zelfs MOOI vind. Ik draag strakke shirts en de kerels hier vreten me op..
Als je me dat anderhalf jaar geleden verteld had dan had ik je vierkant uitgelachen.
Dat bedoelde ik ook inderdaad...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee maar als je een relatie met hem wilt en hij wilt van beide walletjes eten..... je kiest zijn geluk boven de jouwe (is dit wel nederlands?)
Dat is de ex die mij nog wel eens "lastig valt" ook vel vaak dat verteld dt hij een vriendin had. Maar goed, als je weet dat iemand niet serieus in jou is, zou jij je dan alsnog verliezen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow oke... dat verhaal van die vriendin ken ik heul nie...
maar wij verschillen hier dus eigenlijk niet zoveel van mening
Ik zou alleen wel bang zijn dat ik mezelf dan in de ander verlies
Letterlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als je me dat anderhalf jaar geleden verteld had dan had ik je vierkant uitgelachen.
Dat kleine randje vet van mij? Zal wel meevallen.quote:
Dat ben ik ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:38 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Basics: wie goed doet die goed ontmoet. Ben overtuigd van jezelf, dan volgt de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |