Silicionen glijdt meer. Is ook handig voor rubber kleding enzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef hierissieweer het volgende:
En wat is het vverschil tussen siliconen en water?
Siliconen spoelt niet weg met water (dus ook handig onder de douche) en droogt niet uit. Maar als je nog mondeling werk wil doen is het niet zo handig want je lichaam kan er niet zo goed tegen. Waterbasis droogt sneller op en spoelt makkelijk weg met water, maar is veilig om op te likken. Op waterbasis is ook goedkoper geloof ik, maar siliconen heb je minder van nodig dus dat gaat langer mee.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat is pdd?
Ehhhh? Dit klopt niet hoor. Allebei zijn prima veilig.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:03 schreef PJORourke het volgende:
Het ene vreet condooms en het andere niet.
Maar goed, bij anaal werk komt het ook in je lichaam, dat is geen probleem?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Siliconen spoelt niet weg met water (dus ook handig onder de douche) en droogt niet uit. Maar als je nog mondeling werk wil doen is het niet zo handig want je lichaam kan er niet zo goed tegen. Waterbasis droogt sneller op en spoelt makkelijk weg met water, maar is veilig om op te likken. Op waterbasis is ook goedkoper geloof ik, maar siliconen heb je minder van nodig dus dat gaat langer mee.
Neeeee, onzin onzin onzin.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:06 schreef hierissieweer het volgende:
Dus water voor met condooms en siliconen voor bare-backing?
Mensen die naartoe gaan zijn per definitie niet hotquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat laat je zelf toe he?
Er zit nooit iemand aan mij van wie ik dat niet hebben wil.
Het was mij wel bekend van olie gedragen glijmiddelenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Neeeee, onzin onzin onzin.
Aaaaaaaaaaargh. See, this way people get misinformed..
Dat weet je uit ervaring?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef samjustme het volgende:
Mensen die naartoe gaan zijn per definitie niet hot
Ik vind mijzelf best wel hotquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik hoef niet naar een tent met lelijke oude mannenquote:
Nee, dat lijkt me nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar goed, bij anaal werk komt het ook in je lichaam, dat is geen probleem?
Dat is bij vaginaal werk dan, neem ik aan. Maar goed, als er een lul in mijn kont heeft gezeten, vind ik het niet zo prettig om hem weer terug mijn mond in te krijgen, eigenlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me nietGaat echt om via de mond. Vrouwen kunnen er schimmelinfecties van krijgen, maar daar hoef jij je niet druk over te maken
PDD ben ik!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat is pdd?
Ow hoi! Ken ik je? Vul anders even een lijstje in!quote:
Ik heb wel eens een foto van binnen in de Cockring gezien, en bijna niemand had hoofdhaar.quote:
Zag net bewijsquote:
je hebt lage maatstavenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:12 schreef hierissieweer het volgende:
gellar is noch lelijk, noch oud, naar mijn maatstaven
over vooroordelen gesproken! Je bent er zelf nooit geweest, maar weet precies wat voor soort mensen er komen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er zijn nog meer dingen die je met glijmiddel kan doen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is bij vaginaal werk dan, neem ik aan. Maar goed, als er een lul in mijn kont heeft gezeten, vind ik het niet zo prettig om hem weer terug mijn mond in te krijgen, eigenlijk.
't Is sam, bespaar je de moeite.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef PDD het volgende:
[..]
over vooroordelen gesproken! Je bent er zelf nooit geweest, maar weet precies wat voor soort mensen er komen?
Omdat jij graag in werelden van zwart-wit en goed-slecht denkt geef ik je maar gelijk. Maar wij zijn verschillende mensen en hebben gewoon andere dingen die wij fijn/prettig/mooi/etc vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |