Herken je iets uit de TT?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
o ik vond het al raar dat ik niet kon reageren. Ik dacht dat ik er uit was gegooid hahah
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Toritoch?
nah, kweet wel leukerequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:37 schreef MisterO het volgende:
Zo, wat stonden er toch foute mannen in het vorige topic! niet echt mijn ding...
Dit wel:
[ afbeelding ]
Die aderen van hem zijn zo engquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:37 schreef MisterO het volgende:
Zo, wat stonden er toch foute mannen in het vorige topic! niet echt mijn ding...
Dit wel:
[ afbeelding ]
Daar moest ik ook aan denken...quote:
Nee dank je ik eet geen hamburgersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:57 schreef Gellarboy het volgende:
Huuuuuu, wat een eng lichaam. Geef die jongen een hamburger.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
Iemand ook fan van Chase Crawford? (die van Gossip Girl) wel een beetje jong, maar geeft niet
Schat, vergeleken met de exemplaren van mij zijn ieders ogen de bestequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik snap het wel hoor. En normaal val ik ook niet op die overdreven gespierde mannen, maar Francois heeft gewoon iets. Combi van lijf, stoerheid, huidskleur, extreem sexy accent en.... een erg schattig karakterEn dat zie je, vind ik, gewoon in z'n ogen en dara val ik echt extreem op.
Vandaar ook
mijn Rein-fetish... die ogen zijn echt het beste. Vraag maar aan Stroekie!
Die valt in de categorie belachelijkgroteadamsappel..quote:
nergens voor nodig, jouw favo ligt toch elke nacht naast je,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:43 schreef Nuno_G het volgende:
moeten we nu allemaal onze favo mannen posten, dan moet ik even zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |