Da's pyramid head en pyramid head vind ik NIET lief. Maar hij mij ook niet, dat scheeltquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:22 schreef hierissieweer het volgende:
pardon, wat is dat voor een gruwelijkheid Ang3l?
Mn tt bestaat uit allemaal onderwerpen die in dit topic voorkomen, creatief he? jajaquote:
och och gaan we op die toer...quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mn tt bestaat uit allemaal onderwerpen die in dit topic voorkomen, creatief he? jaja![]()
Bitchen, drama's én piemels. wat wil een homo nog meerquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
och och gaan we op die toer...
Ik weet weer genoeg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:39 schreef MisterO het volgende:
Mn tt bestaat uit allemaal onderwerpen die in dit topic voorkomen, creatief he? jaja![]()
Ik vind tongzoenen echt het lekkerste wat er is. Ik zou het liefst dagelijks iemand willen zoenenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:06 schreef hierissieweer het volgende:
Eigenlijk vind ik tongzoenen maar niets, die lap vlees in je mond... Bah!
Ik vind zoenen wel lekker, maar ik heb niks met die tong achter in mijn strot) Ik vind aan elkaars lippen sabbelen veel erotischer...quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind tongzoenen echt het lekkerste wat er is. Ik zou het liefst dagelijks iemand willen zoenen
Nou sorry hoor, dan heb je gewoon nog nooit met iemand gezoend die 't kan... of je kunt ;t zelf nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vind zoenen wel lekker, maar ik heb niks met die tong achter in mijn strot) Ik vind aan elkaars lippen sabbelen veel erotischer...
Die tong moet ook niet achter in je strot zijn, maar rustig en smooth om de andermans tong zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vind zoenen wel lekker, maar ik heb niks met die tong achter in mijn strot) Ik vind aan elkaars lippen sabbelen veel erotischer...
Ik heb met niet zo heel veel jongens gezoend, maar goed de geen met wie ik het deed was het niet lekker. Daarbij sluit ik natuurlijk niet uit dat ik ook gewoon niet kan zoenen. Maar vind het de meeste van de tijd ook niet echt lekker smaken en de gedachte van een lap in mijn mond maakt het er ook niet beter op...quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, dan heb je gewoon nog nooit met iemand gezoend die 't kan... of je kunt ;t zelf niet
Nop, het doet het, het gewoon niet voor mij...quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die tong moet ook niet achter in je strot zijn, maar rustig en smooth om de andermans tong zijn.
Lekkerder is er niet...quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:13 schreef hierissieweer het volgende:
Nop, het doet het, het gewoon niet voor mij...
Tututututututquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:18 schreef Xiance het volgende:
ELLLAAAAAAAAAAAAAAAAAA ELLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL''AAAAAAAAAAAAAAAAA
*wiegel*
Piemels, gebitch of drama?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:24 schreef Xiance het volgende:
ohhh.. ik ben vooral in een freedom's mood..
In dat geval ga ik maar slapen... ik zie het morgen wel.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:37 schreef samjustme het volgende:
ik ben in Brandy mood het wordt sowieso een latertje zucht
sorry wist niet dat je op me wachttequote:Op maandag 13 oktober 2008 23:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In dat geval ga ik maar slapen... ik zie het morgen wel.
Ja hoor ga maar los!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:36 schreef Xiance het volgende:
alle drie?
mag ik bitcehn over een piemel waar het drama mee was?
Wie of wat was er met de piemel???quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:36 schreef Xiance het volgende:
alle drie?
mag ik bitcehn over een piemel waar het drama mee was?
Oow what about us is zo tof!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:37 schreef samjustme het volgende:
ik ben in Brandy mood het wordt sowieso een latertje zucht
Ik ben meer van de cranberries:quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:43 schreef Xiance het volgende:
de piemel was te klein, de persoon die m erin moest stoppen was incapabel, dus ik lag er nog voor niets ook nog es,
en net toen ie erin zat werdt ie slap!
WTF???
ik verlies mn sexapeal.. t kan niet anders
Das niet best, maar hebben we het nu over "de Mof" of?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:43 schreef Xiance het volgende:
de piemel was te klein, de persoon die m erin moest stoppen was incapabel, dus ik lag er nog voor niets ook nog es,
en net toen ie erin zat werdt ie slap!
WTF???
ik verlies mn sexapeal.. t kan niet anders
Zoo das lastig!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
De jongen uit Berlijn zou eigenlijk met vrienden naar Amsterdam komen en vroeg of ik er dan ook zou zijn. SMS't ie net at zijn vrienden niet meer gaan, maar dat ie wel alleen kan komen.......
Uuuuh...uuuh....
Indd, gewoon voor het plezier gaan!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zoo das lastig!!what to do, what to do....... I would say.. screw Rein!
Je hebt nog niks officieels met hem toch?
Das niet veelquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:47 schreef Xiance het volgende:
nee.. met de mof heb ik 'slechts' 3x sex gehad
We hebben bijna dezelfde muzieksmaak I knowquote:
Sexdates zijn eenmaal verschrikkelijk vanaf blijven houd jezelf rein!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:54 schreef Xiance het volgende:
een mislukte sexdate eerder deze week..
Cranberriesquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben meer van de cranberries:
Nee niks officieels nee. Maar toch voelt het een beetje stom (en ik heb dit weekend al 1 FLINKE blunder gemaakt, dus....). Maar goed, heb Jérémy geSMS't dat ie maar moet laten weten wanneer ie precies naar Amsterdam gaat en dat we dan .. ow, mailtjequote:Op maandag 13 oktober 2008 23:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zoo das lastig!!what to do, what to do....... I would say.. screw Rein!
Je hebt nog niks officieels met hem toch?
Hij is wat agezaagd, maar deze blijft ook altijd nog wel mooi:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cranberries
Salvation, salvation, salvationb is freeeeeeuhuhu uhuhu uhuhu uhuhu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |