In dat geval ga ik maar slapen... ik zie het morgen wel.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:37 schreef samjustme het volgende:
ik ben in Brandy mood het wordt sowieso een latertje zucht
sorry wist niet dat je op me wachttequote:Op maandag 13 oktober 2008 23:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In dat geval ga ik maar slapen... ik zie het morgen wel.
Ja hoor ga maar los!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:36 schreef Xiance het volgende:
alle drie?
mag ik bitcehn over een piemel waar het drama mee was?
Wie of wat was er met de piemel???quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:36 schreef Xiance het volgende:
alle drie?
mag ik bitcehn over een piemel waar het drama mee was?
Oow what about us is zo tof!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:37 schreef samjustme het volgende:
ik ben in Brandy mood het wordt sowieso een latertje zucht
Ik ben meer van de cranberries:quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:43 schreef Xiance het volgende:
de piemel was te klein, de persoon die m erin moest stoppen was incapabel, dus ik lag er nog voor niets ook nog es,
en net toen ie erin zat werdt ie slap!
WTF???
ik verlies mn sexapeal.. t kan niet anders
Das niet best, maar hebben we het nu over "de Mof" of?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:43 schreef Xiance het volgende:
de piemel was te klein, de persoon die m erin moest stoppen was incapabel, dus ik lag er nog voor niets ook nog es,
en net toen ie erin zat werdt ie slap!
WTF???
ik verlies mn sexapeal.. t kan niet anders
Zoo das lastig!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
De jongen uit Berlijn zou eigenlijk met vrienden naar Amsterdam komen en vroeg of ik er dan ook zou zijn. SMS't ie net at zijn vrienden niet meer gaan, maar dat ie wel alleen kan komen.......
Uuuuh...uuuh....
Indd, gewoon voor het plezier gaan!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zoo das lastig!!what to do, what to do....... I would say.. screw Rein!
Je hebt nog niks officieels met hem toch?
Das niet veelquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:47 schreef Xiance het volgende:
nee.. met de mof heb ik 'slechts' 3x sex gehad
We hebben bijna dezelfde muzieksmaak I knowquote:
Sexdates zijn eenmaal verschrikkelijk vanaf blijven houd jezelf rein!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:54 schreef Xiance het volgende:
een mislukte sexdate eerder deze week..
Cranberriesquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben meer van de cranberries:
Nee niks officieels nee. Maar toch voelt het een beetje stom (en ik heb dit weekend al 1 FLINKE blunder gemaakt, dus....). Maar goed, heb Jérémy geSMS't dat ie maar moet laten weten wanneer ie precies naar Amsterdam gaat en dat we dan .. ow, mailtjequote:Op maandag 13 oktober 2008 23:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zoo das lastig!!what to do, what to do....... I would say.. screw Rein!
Je hebt nog niks officieels met hem toch?
Hij is wat agezaagd, maar deze blijft ook altijd nog wel mooi:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cranberries
Salvation, salvation, salvationb is freeeeeeuhuhu uhuhu uhuhu uhuhu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |