Wat heeft iedereen het nou toch steeds over die Cockring?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb wel eens een foto van binnen in de Cockring gezien,
Ik heb ook geen hoofdhaar.quote:en bijna niemand had hoofdhaar.
Ligt eraan wat je smaak is qua mannen, en gezien jou foto's weet ik dat wij qua mannen niet dezelfde smaak hebbenquote:
Ik hoef niet heen ben niet kansloos en per defintie jongens waar ik op viel gingen nooit heen, ze hielden andere normen op naquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef PDD het volgende:
[..]
over vooroordelen gesproken! Je bent er zelf nooit geweest, maar weet precies wat voor soort mensen er komen?
? ik heb een lege bladzijde wat betreft deze toepassing?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn nog meer dingen die je met glijmiddel kan doen...
Tekenen van het oud worden. Geef mij maar gewoon mensen met hoofdhaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hoofdhaar.
Military crew cuts zijn geil..
Joh, ik vertel je toch gewoon dat d'r van alles en nog wat rondloopt?quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
wat een misvattingen weer lees ik hier! jullie zijn toch homo's?
VAN ALLES EN NOG WAT.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef MisterO het volgende:
Ligt eraan wat je smaak is qua mannen
Heeft JT ook hoor Sam...quote:
Post het dan gewoon niet...quote:
Wanneer ga je jankbeurt dat liefde maar niet voor je is weggelegd weer starten danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat jij graag in werelden van zwart-wit en goed-slecht denkt geef ik je maar gelijk. Maar wij zijn verschillende mensen en hebben gewoon andere dingen die wij fijn/prettig/mooi/etc vinden
Het feit dat ik graag een tondeuse gebruik houdt in dat ik oud word?quote:
hahahaha okquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het homo-toelatings-eindexamen maar op het randje gehaald...
Doel je nu echt op de normen? of meer op de waarden?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik hoef niet heen ben niet kansloos en per defintie jongens waar ik op viel gingen nooit heen, ze hielden andere normen op na
Schattebout ik viel op medetiriaans vaak of donker getint, cute, gespierd kan niet voorstellen dat mensen met enig potentie aanwezig kunnen zijn in een ranzig tentquote:
quote:
Kijk maar uit, want voor je het weet wordt je beschuldigd van een lage moraal.quote:
Ik ga er niet over janken, ik heb het geaccepteerdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wanneer ga je jankbeurt dat liefde maar niet voor je is weggelegd weer starten dan
Als je 30 gepaseerd bent, zegt het al genoegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het feit dat ik graag een tondeuse gebruik houdt in dat ik oud word?.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Joh, ik vertel je toch gewoon dat d'r van alles en nog wat rondloopt?.
Jong, oud, dik, dun, leer, sportswear, jeans. Heel lelijk, en heel knap.
Jij kiest uit met wie je wil neuken en klaar. Niks geen lelijke ouwe mannen dus. Of wel, maar alleen als jij dat geil vindt.
Ja, ehhhh, dat ben ik dan ook niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:22 schreef samjustme het volgende:
Als je 30 gepaseerd bent, zegt het al genoeg
Nee, maar over het algemeen gebruiken 'jonge' homo's geen tondeuse, omdat zij hun haar nog mooi in model kunnen houdenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het feit dat ik graag een tondeuse gebruik houdt in dat ik oud word?.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |