Dat zal ongetwijfeld.quote:
Echt, ook nooit iemand anders gekust, ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:31 schreef wonderer het volgende:
Mijn teller staat in alle opzichten op 1. Dus tja
Ah, dat verklaart een hoop!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben bezet met een schat van een meidheb geen interesse in gozers
get a roomquote:
Mocht ie willen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef PDD het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop!
Je bent dus zo'n onnozele hokjesdenkende hetero die een mening heeft over hoe homo's hun leven in moeten richten?
Nope. De eerste was meteen de bestequote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Echt, ook nooit iemand anders gekust, ofzo?
Trouwens wat ik mij afvraag. Heeft iemand nog wat van stroek gehoord, of is hij bezweken aan de wijn?
Nee kind, ik ben bijna bezeken aan de wijn...zit nu aan mijn tweede flesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Echt, ook nooit iemand anders gekust, ofzo?
Trouwens wat ik mij afvraag. Heeft iemand nog wat van stroek gehoord, of is hij bezweken aan de wijn?
Haha, de jongetjes met Big Hair en voornamelijk de hele tijd bezig zijn ervoor te zorgen dat die ene lok precies goed zitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga je met andere homo's dan ikDé homo's die ik ken die hun haar met een tondeuse modelleren, doen dat alleen maar omdat ze hun kapsel niet normaal kunnen krijgen.
Haha, jij blijft mij verassen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. De eerste was meteen de beste
ben jij hetero dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef PDD het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop!
Je bent dus zo'n onnozele hokjesdenkende hetero die een mening heeft over hoe homo's hun leven in moeten richten?
nou dan ken je leker in die badkuip gaanlige mice whehehequote:
Mag ik mee zuipen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee kind, ik ben bijna bezeken aan de wijn...zit nu aan mijn tweede fles
![]()
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Haha, jij blijft mij verassen!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef PDD het volgende:
[..]
Haha, de jongetjes met Big Hair en voornamelijk de hele tijd bezig zijn ervoor te zorgen dat die ene lok precies goed zit
Niets zo vervelend als een jongen waarbij je niet aan zn haar mag komen omdat het anders niet meer gestyled is!
Doet me denken aan een usert hier, die had ook 2 flessen wijn per dag nodig. Is wel dood nuquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee kind, ik ben bijna bezeken aan de wijn...zit nu aan mijn tweede fles
![]()
Waarom moet je mij nou weer meteen beschrijven. (trouwens tis heel lastig je haar in model te houden in de gehandicaptenzorg, af en toe gaan ze in je haar hangen enzo... Not Funny)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef PDD het volgende:
[..]
Haha, de jongetjes met Big Hair en voornamelijk de hele tijd bezig zijn ervoor te zorgen dat die ene lok precies goed zit
Niets zo vervelend als een jongen waarbij je niet aan zn haar mag komen omdat het anders niet meer gestyled is!
quote:
Het zit je nog hoog he?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:37 schreef PDD het volgende:
Doet me denken aan een usert hier, die had ook 2 flessen wijn per dag nodig. Is wel dood nu.
Omdat ik een bepaalde visie over jou hebt, maar dat je er soms niet aan voldoet.quote:
Een urn?quote:
De laatste 3 jaar niet meer neequote:
Gooi er maar cola bij dan is het goed...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |