Niet iedereen gaat naar een kroeg voor een neukbeurtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef PDD het volgende:
kansloos is ook maar een mening.
Bovendien kun je je afvragen wat "kanslozer" is, de hele avond in een kroeg / club rondhangen en hopen dat iemand je leuk genoeg vindt of dronken genoeg is om je leuk te vinden om er daarna sec mee te hebben. Of weten waar je voor komt endat ook krijgen...
De jonge homo's die ik ken milimeteren allemaal hun kop, omdat dat stoer staat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef MisterO het volgende:
Nee, maar over het algemeen gebruiken 'jonge' homo's geen tondeuse, omdat zij hun haar nog mooi in model kunnen houden
Leeftijd zegt ook niet allesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, ehhhh, dat ben ik dan ook niet..
Ik weet het niet, ben er niet geweest, maar denk dat daar ook mensen zullen lopen van jou gading.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Schattebout ik viel op medetiriaans vaak of donker getint, cute, gespierd kan niet voorstellen dat mensen met enig potentie aanwezig kunnen zijn in een ranzig tent
ik heb geen moraalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kijk maar uit, want voor je het weet wordt je beschuldigd van een lage moraal.
Hijs 28...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als je 30 gepaseerd bent, zegt het al genoeg
je spreekt in verleden tijd. Is het over dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Schattebout ik viel op medetiriaans vaak of donker getint, cute, gespierd kan niet voorstellen dat mensen met enig potentie aanwezig kunnen zijn in een ranzig tent
Hallo je vergeet non nummer 2quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:25 schreef MisterO het volgende:
Ik heb de allerminste gehad hier denk ik![]()
de zoen teller staat wel redelijk hoog, maar verder dan dat ga ik niet zo gauw
Snap het nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]de teller staat nu op 6,,, More to come, maar ik wou dit toch wel graag weten voor de volgende keer dat ik 23cm te verwerken krijg,...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dus zonder dat kapsel zijn het eigenlijk watjes? :quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:24 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De jonge homo's die ik ken milimeteren allemaal hun kop, omdat dat stoer staat..
Ik ben bezet met een schat van een meidquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:25 schreef PDD het volgende:
[..]
je spreekt in verleden tijd. Is het over dan?
Oh en de darkrooms staan vol met twintigjarige mediterrane spieretypes! :p
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als je 30 gepaseerd bent, zegt het al genoeg
euh ik ben over de 30![]()
![]()
Ik heb dan weer niet zo veel mannen gezoend... Break even?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:25 schreef MisterO het volgende:
Italianenquote:
De teller van het aantal mannen die ik "gekend" hebquote:
Geen idee, ik ken ze niet anders.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:26 schreef MisterO het volgende:
Dus zonder dat kapsel zijn het eigenlijk watjes? :
Wie heeft nou eigenlijk welke rol in jullie relatie?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben bezet met een schat van een meidheb geen interesse in gozers
Ow er lopen ook nog mensen rond die maagd zijn in dit topic...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:25 schreef MisterO het volgende:
Ga je met andere homo's dan ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken ze niet anders..
Idd bijvoorbeeld K heeft anders gekruld haarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga je met andere homo's dan ikDé homo's die ik ken die hun haar met een tondeuse modelleren, doen dat alleen maar omdat ze hun kapsel niet normaal kunnen krijgen.
Dat zal ongetwijfeld.quote:
Echt, ook nooit iemand anders gekust, ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:31 schreef wonderer het volgende:
Mijn teller staat in alle opzichten op 1. Dus tja
Ah, dat verklaart een hoop!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben bezet met een schat van een meidheb geen interesse in gozers
get a roomquote:
Mocht ie willen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef PDD het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop!
Je bent dus zo'n onnozele hokjesdenkende hetero die een mening heeft over hoe homo's hun leven in moeten richten?
Nope. De eerste was meteen de bestequote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Echt, ook nooit iemand anders gekust, ofzo?
Trouwens wat ik mij afvraag. Heeft iemand nog wat van stroek gehoord, of is hij bezweken aan de wijn?
Nee kind, ik ben bijna bezeken aan de wijn...zit nu aan mijn tweede flesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Echt, ook nooit iemand anders gekust, ofzo?
Trouwens wat ik mij afvraag. Heeft iemand nog wat van stroek gehoord, of is hij bezweken aan de wijn?
Haha, de jongetjes met Big Hair en voornamelijk de hele tijd bezig zijn ervoor te zorgen dat die ene lok precies goed zitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga je met andere homo's dan ikDé homo's die ik ken die hun haar met een tondeuse modelleren, doen dat alleen maar omdat ze hun kapsel niet normaal kunnen krijgen.
Haha, jij blijft mij verassen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. De eerste was meteen de beste
ben jij hetero dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef PDD het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop!
Je bent dus zo'n onnozele hokjesdenkende hetero die een mening heeft over hoe homo's hun leven in moeten richten?
nou dan ken je leker in die badkuip gaanlige mice whehehequote:
Mag ik mee zuipen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee kind, ik ben bijna bezeken aan de wijn...zit nu aan mijn tweede fles
![]()
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Haha, jij blijft mij verassen!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef PDD het volgende:
[..]
Haha, de jongetjes met Big Hair en voornamelijk de hele tijd bezig zijn ervoor te zorgen dat die ene lok precies goed zit
Niets zo vervelend als een jongen waarbij je niet aan zn haar mag komen omdat het anders niet meer gestyled is!
Doet me denken aan een usert hier, die had ook 2 flessen wijn per dag nodig. Is wel dood nuquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee kind, ik ben bijna bezeken aan de wijn...zit nu aan mijn tweede fles
![]()
Waarom moet je mij nou weer meteen beschrijven. (trouwens tis heel lastig je haar in model te houden in de gehandicaptenzorg, af en toe gaan ze in je haar hangen enzo... Not Funny)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:35 schreef PDD het volgende:
[..]
Haha, de jongetjes met Big Hair en voornamelijk de hele tijd bezig zijn ervoor te zorgen dat die ene lok precies goed zit
Niets zo vervelend als een jongen waarbij je niet aan zn haar mag komen omdat het anders niet meer gestyled is!
quote:
Het zit je nog hoog he?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:37 schreef PDD het volgende:
Doet me denken aan een usert hier, die had ook 2 flessen wijn per dag nodig. Is wel dood nu.
Omdat ik een bepaalde visie over jou hebt, maar dat je er soms niet aan voldoet.quote:
Een urn?quote:
De laatste 3 jaar niet meer neequote:
Gooi er maar cola bij dan is het goed...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |