Ik word nog steeds als newbie gezien, dus dat kun je nog wel een tijdje volhoudenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. ik zal goed een quote posten...maar ik ben nieuw hier..(hoe lang kan ik dat nog zeggen ?) hahahah
En boekpresentatiequote:
Spoelen is okay, ole oleeeee!quote:
hahahquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een obsessie voor je he? dat uitspoelen?
Euhm... jah ik kan me ergens nog altijd compleet in een bepaald iemand verliezen. dat weet ik zeker. hoewel ik weet dat hij een vriend heeft en daar niet mee wil kappen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is de ex die mij nog wel eens "lastig valt" ook vel vaak dat verteld dt hij een vriendin had. Maar goed, als je weet dat iemand niet serieus in jou is, zou jij je dan alsnog verliezen?
Maar het begint wel een beetje obsessief te wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah![]()
jaaaaaaaaa als ik geneukt word, wil ik schoon schoon zijn..
ik weet niet hoe het met jou zit,,,maar niet dat het eten van gisteren ermee uit komt..haha
geloof het wel...jullie zijn een stel, maar neuken buiten de deur? heb i khet nu goed?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Pfffffffff. Jongens!![]()
Voor eens en voor altijd:
Pjederdy en ik leerden elkaar 6 jaar geleden kennen, alhier op 't forum.
We zijn inmiddels dus niet meer in de date-fase, maar we daten wel met anderen. Echter alleen samen.
Alles helder nu?.
Dammer dat ik alleen nog steeds niet gevuld ben, heb al speciaal voor mike zitten spoelen....quote:
Ik moet om 13 uur op schiphol zijn...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:22 schreef Pjederdy het volgende:
Er gaat hier helemaal niemand slapen!
Ik moet morgen ook gewoon om 8.30 op mn werk zijn, dus we bikkelen lekker even door!
Samen, of thuis. Of apart, maar dat is alleen als we samen in een hiervoorgenoemde bar zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geloof het wel...jullie zijn een stel, maar neuken buiten de deur? heb i khet nu goed?
HAHA!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
geloof het wel...jullie zijn een stel, maar neuken buiten de deur? heb i khet nu goed?
Waarom hebben jullie daarvoor gekozen dan eigenlijk?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:23 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Samen, of thuis. Of apart, maar dat is alleen als we samen in een hiervoorgenoemde bar zijn.
Hahaha, het wordt er niet duidelijker op!
HOU JIJ JE D'R NOU EENS BUITEN, WANT ELKE KEER ALS JIJ ZIJN VRAGEN AAN MIJ GAAT LOPEN BEANTWOORDEN IS D'R AL HELEMAAL GEEN TOUW MEER AAN VAST TE KNOPEN!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:23 schreef Pjederdy het volgende:
Samen, of thuis. Of apart, maar dat is alleen als we samen in een hiervoorgenoemde bar zijn.
Hahaha, het wordt er niet duidelijker op!
mja, maar ik moet morgen ook nog de hele nacht in paradiso los gaan, dus ik ga slapen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:22 schreef Pjederdy het volgende:
Ik moet morgen ook gewoon om 8.30 op mn werk zijn, dus we bikkelen lekker even door!
Hahaha!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:23 schreef hierissieweer het volgende:
heb al speciaal voor mike zitten spoelen....
zo is het!1quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:22 schreef Pjederdy het volgende:
Wat is er morgen in Paradiso?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:25 schreef MrBrightside het volgende:
mja, maar ik moet morgen ook nog de hele nacht in paradiso los gaan, dus ik ga slapen.
Omdat het niet zo in gellars aard lag om het anders te doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie daarvoor gekozen dan eigenlijk?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar het begint wel een beetje obsessief te worden
En die gaat bij jou het een en ander aan draden doortrekken?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo is het!1
hoef niet te werken, maar er komt een pool werken in mijn huis voor eletriciteti o.i.d.
zo'n lekkere gast.
Heb je die andere nog gehad dan eigenlijk?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo is het!1
hoef niet te werken, maar er komt een pool werken in mijn huis voor eletriciteti o.i.d.
zo'n lekkere gast.
Au!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
voor mij wel![]()
helemaal als er een vuist in gaat...
Dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
voor mij wel![]()
Ik ben knetterjaloers van aard. En ik heb echt geprobeerd om er mee om te gaan, maar als hij de halve avond weg is en ik weet dat hij ligt te krikken, dat trek ik gewoon niet. Dus nu gaan we er samen op uit en doen aldaar ons eigen ding. En dat vind ik prima.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:26 schreef hierissieweer het volgende:
Omdat het niet zo in gellars aard lag om het anders te doen.
Polski Batski!! RRRRrrrrRRRrrquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo is het!1
zo'n lekkere gast.
Trek je dat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:27 schreef mike_hunt het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dammer dat ik alleen nog steeds niet gevuld ben, heb al speciaal voor mike zitten spoelen....
Nee die vuist gaat erin...quote:
Hahaha!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:28 schreef Pjederdy het volgende:
Polski Batski!!
Waarom werd je contract niet verlengt?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:28 schreef Stormqueen het volgende:
2 dagen voor mijn klusverlof kreeg ik te horen dat mijn contract niet verlegnd wordt. "Werk" is een eng woord nu voor mij
Maar... waarom beide erop uit met die intentie?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben knetterjaloers van aard. En ik heb echt geprobeerd om er mee om te gaan, maar als hij de halve avond weg is en ik weet dat hij ligt te krikken, dat trek ik gewoon niet. Dus nu gaan we er samen op uit en doen aldaar ons eigen ding. En dat vind ik prima..
Nee, een vuist moet je duwen, trekken doe je pas altie er weer uitmoet.quote:
In nederlandquote:
OMG was jij niet die gast die schrijver is? Keb je wel eens eerder voorbij zien komen...gaf je me ook die link naar je website...je bent toch schrijver?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Over een homoStaat ook seks in
Maar meer info op www.michameinderts.nl
Nee, trekken is weer wat anders. Kan ook met een vuist maar niet erin.quote:
Liever jij dan ik, sweetie.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:30 schreef Pjederdy het volgende:
Nee, een vuist moet je duwen, trekken doe je pas altie er weer uitmoet.
En het alleen even het moment dat het breedste stukje van de hand erin gaat he, daarna is er weer de opluchting.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG was jij niet die gast die schrijver is? Keb je wel eens eerder voorbij zien komen...gaf je me ook die link naar je website...je bent toch schrijver?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |