Als je voor ene gezellige avond gaat, dan kan je inderdaad overal gaan. Het grootste pluspunt is denk ik dat je daar wel leuk kan flirten als je een leuke jongen zietquote:Op zondag 22 januari 2006 18:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het gebeurt ook in heterokroegen ofzo, maar als ik uitga, ga ik voor MIJN vrienden, soms leuk mensne ontmoeten etc en dat kan ook gewoon in een heteroclub of kroeg waar die drang naar het ontmoeten van het eigen geslacht niet zon grote rol speelt...
zat je nou echt alleen de hele tijd te wachten om een nieuw topic te openen?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:49 schreef TehRockstar het volgende:
Kuthoer. Teringslet.
Ik vind het wel wat hebben als mensen op de ware wachten, jij niet? Dan ontdek je alles met een persoon op wie je echt heel gek bent ipv met die lekkere gozer/dame uit de discotheek.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo heb jij eigenlijk nog nooit sex gehad?
wacht jij echt op de ware???
ja tuurlijk, maar dat is het: juist veel mensne gaan er heen om te flirten, om andere homo's te zien. en dat merk je vaak gewoon: je kan gewoon geen kant opkijken zonder dat mensen denken dat je naar hen kijkt en als je zelf niet kikt, zijne r anderen wel die naar jou of andere potenten starenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je voor ene gezellige avond gaat, dan kan je inderdaad overal gaan. Het grootste pluspunt is denk ik dat je daar wel leuk kan flirten als je een leuke jongen ziet![]()
Of je gunt je ware liefde gewoon een door de jaren getrainde sex-ervaring i.p.v. een stuntelig miserabel eerste keertjequote:Op zondag 22 januari 2006 18:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben als mensen op de ware wachten, jij niet? Dan ontdek je alles met een persoon op wie je echt heel gek bent ipv met die lekkere gozer/dame uit de discotheek.
Wanneer wordt het de eerste keer dat je het GOED doet?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[url=http://forum.fok.nl/topic/808919/1/50#34351428[/url]]http://forum.fok.nl/topic/808919/1/50#34351428[/url][/url]
de eerste keer
een nieuw topic neerzetten, deze had ik natuurlijk al voorbereid, ze vinden me toch al zo vaak zo traag
"AU! Okay en nu nog een keer zonder tanden!!"quote:Op zondag 22 januari 2006 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of je gunt je ware liefde gewoon een door de jaren getrainde sex-ervaring i.p.v. een stuntelig miserabel eerste keertje
Kuthoer, Teringslet had ik het willen noemen.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zat je nou echt alleen de hele tijd te wachten om een nieuw topic te openen?
terwijl je al de hele tijd niets meer poste
hoe had je het willen noemen dan, dan delen we de TT
maar je verkwist wel je vireelste jaren johquote:Op zondag 22 januari 2006 18:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben als mensen op de ware wachten, jij niet? Dan ontdek je alles met een persoon op wie je echt heel gek bent ipv met die lekkere gozer/dame uit de discotheek.
In heterotenten hangt vaker een agressieve sfeer. Dronken haantjes die zich willen bewijzen.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:50 schreef BB_Koning het volgende:
Als je voor ene gezellige avond gaat, dan kan je inderdaad overal gaan. Het grootste pluspunt is denk ik dat je daar wel leuk kan flirten als je een leuke jongen ziet
hij wacht tottie bejaard is met uitneembare tanden?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:56 schreef xman het volgende:
[..]
"AU! Okay en nu nog een keer zonder tanden!!"
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 22 januari 2006 18:56 schreef xman het volgende:
[..]
"AU! Okay en nu nog een keer zonder tanden!!"
also sprak de ervaring, die in deze later winter van zijn leven weemoedig terugkijkt op de vergane jaren van viriliteit, gespendeerd in de eenzaamheid van een kamer, met een hand en een vies boekje.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar je verkwist wel je vireelste jaren joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |