Maar die nick hebben ze dan natuurlijk al wel 25 jaar geleden gekozen he.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
30 is de magische grens waarna je jezelf geen JONGEN meer mag noemen
Op gay.nl ... af en toe .... huppeldepup-boy, ditte-boy, datte-boy... en dan zijn ze 38 of 45 ofzo...
Jij hebt nog 9 jaar en dan mag je j egeen boy meer noemenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
30 is de magische grens waarna je jezelf geen JONGEN meer mag noemen
Op gay.nl ... af en toe .... huppeldepup-boy, ditte-boy, datte-boy... en dan zijn ze 38 of 45 ofzo...
Nee joh, als ik jou zie, dan denk ik gelijk: that's a woman, a whole lot of woman (wow, 1.82 m)quote:Op zondag 22 januari 2006 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij vindt het niet vreemd of vervelend, hij vindt het grappig. Hij is de mannelijke vrouwelijke tegenovergestelde versie van mij
9 van de 10x NIETquote:Op zondag 22 januari 2006 17:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar die nick hebben ze dan natuurlijk al wel 25 jaar geleden gekozen he.
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij hebt nog 9 jaar en dan mag je j egeen boy meer noemen
Ja, inderdaad, voor mij ben je gewoon 21![]()
Hoe hij loopt maakt niet uit, áls hij maar loopt en zn kontje maar heen en weer gaatquote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef Dave het volgende:
En Serge loopt continu alsof ie varkens aan het vangen is.
als dit echt een jongen isquote:
1.86quote:Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee joh, als ik jou zie, dan denk ik gelijk: that's a woman, a whole lot of woman (wow, 1.82 m)
Waarom sorry?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja sorry hoor, maar dit vind ik dus echt bloedmooi
ik had veel negatieve reacties verwachtquote:
Als ik je 19,5 cm erbij mag?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:05 schreef Dave het volgende:
1.86? Ruilen?
1 Keer tikte een oud vrouwtje me aan en sprak me aan met 'mevrouw'. Ik had toen nog langer haar dan nu, dat zal de oorzaak wel zijn geweest. Wel vreemd dat de brede rug geen hint was voor haarquote:Op zondag 22 januari 2006 18:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
1.86
En het komt regelmatig voor dat ze meneer tegen me zeggen.
Dus verontschuldig je je maar preventief voor je smaak?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had veel negatieve reacties verwacht
Er zijn vrouwen die breedgebouwd zijn...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
1 Keer tikte een oud vrouwtje me aan en sprak me aan met 'mevrouw'. Ik had toen nog langer haar dan nu, dat zal de oorzaak wel zijn geweest. Wel vreemd dat de brede rug geen hint was voor haar![]()
Ga je altijd naar gaytenten?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:10 schreef Jerruh het volgende:
amsterdam was leuk.
maar de YOUII is en blijft echt een kuttent!!!
hoezo die smiley?quote:
Sommige wel, maar ze kijken allemaal wazig voor zich uit, allemaal hetzelfde kapsel etcquote:
Welke smiley?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hoezo die smiley?
en nee, eens in het kwart jaar ofzo. (trut en betty ford uitgezonderd)
Peteyquote:Op zondag 22 januari 2006 18:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sommige wel, maar ze kijken allemaal wazig voor zich uit, allemaal hetzelfde kapsel etc
In Brussel leken ze echt allemaal op elkaar.. doe mij Petey maar![]()
AFBLIJVEN!quote:
engheidquote:Op zondag 22 januari 2006 18:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Welke smiley?<--- Dit is geen smiley, dit ben ik: BB
Ik vroeg het me gewoon af, veel homo's gaan vaak naar gaytenten (enigszins zie ik een logica terwijl ik dit tik). Zelf ben ik nooit naar een gaytent geweest, maar ja, ik ben dan ook bang voor homo's
Wat biedt een gaytent wat een heterotent niet biedt?
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
Vind je ook niet, davidov?
owja, geweldigenoten...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
Pann is ook geinig, alleen is het te druk... lange rij buiten.
Vind je ook niet, davidov?
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dat herken jij dan weer....
is dat niet een soort Amsterdamse toedeloe?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
engheid.
ik ging mee met maarten en wat vrienden die ik lang niet had gezien en we zijn maar naar de YOUII gegaan, zodat we daar nog wat bekenden tegenkwamen... voor de rest stelt het gay uitgaansleven bar weinig voor: je komt alleen wat homos tegen in een wat homovriendelijkere sfeer. voor de rest zuigt de mzuiek meestal en is het publiek vaak ook jammerlijk.
maar goed, de trut en betty ford zijn weer twee positievere uitzonderingen, waar een wat minder overheersend vleesindekuipchecksfeer hangt of waar de muziek wat beter is....
Daar gaat het beeld dat ik heb van superhippe, supermooie gays die in hun nieuwe Armani kleren en Prada schoenen de hort op gaan naar nóg hippere tenten die de gemiddelde hetero zouden weigeren omdat die bij lange na niet mee zou kunnen komen met het hippe volk daarbinnen.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
engheid.
ik ging mee met maarten en wat vrienden die ik lang niet had gezien en we zijn maar naar de YOUII gegaan, zodat we daar nog wat bekenden tegenkwamen... voor de rest stelt het gay uitgaansleven bar weinig voor: je komt alleen wat homos tegen in een wat homovriendelijkere sfeer. voor de rest zuigt de mzuiek meestal en is het publiek vaak ook jammerlijk.
maar goed, de trut en betty ford zijn weer twee positievere uitzonderingen, waar een wat minder overheersend vleesindekuipchecksfeer hangt of waar de muziek wat beter is....
hoezo heb jij eigenlijk nog nooit sex gehad?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daar gaat het beeld dat ik heb van superhippe, supermooie gays die in hun nieuwe Armani kleren en Prada schoenen de hort op gaan naar nóg hippere tenten die de gemiddelde hetero zouden weigeren omdat die bij lange na niet mee zou kunnen komen met het hippe volk daarbinnen.
Maar het beeld dat ik heb van die tenten , dat ze dikwijls een slettenverzamelingspunt zijn, wordt weer bevestigd![]()
![]()
de meeste tenten wel maar je hebt ook nog van die leuke oer hollandse kroegjes zoals de toedeloe en de youII en de mont martrequote:Op zondag 22 januari 2006 18:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daar gaat het beeld dat ik heb van superhippe, supermooie gays die in hun nieuwe Armani kleren en Prada schoenen de hort op gaan naar nóg hippere tenten die de gemiddelde hetero zouden weigeren omdat die bij lange na niet mee zou kunnen komen met het hippe volk daarbinnen.
Maar het beeld dat ik heb van die tenten , dat ze dikwijls een slettenverzamelingspunt zijn, wordt weer bevestigd![]()
![]()
er zijn za tleuke tenten hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 18:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |