Eh, ik ben nog zo groen als een blaadjequote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
muur in een darkroom?
met gloryholes?
of wat bedoel je?
nee dat bedoel ik dus niet neequote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
muur in een darkroom?
met gloryholes?
of wat bedoel je?
das een gat in de muur en als je daar dan je snikkel in steekt ga je van zelf Glory glory halelujah zingenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh, ik ben nog zo groen als een blaadje, dus, wat is een gloryhole?
kraagje op laat je rijdenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
he ajuu met een duu!
Beav heeft 't tegenwoordig vaak erg druk, dubbele kraagjes enzo, je snapt 't wel.
Soms komt ie nog wel eens binnenvallen.
Ik ga liever niet naar darkroomsquote:Op zondag 22 januari 2006 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
das een gat in de muur en als je daar dan je snikkel in steekt ga je van zelf Glory glory halelujah zingen
maar wat is dan de kick? dat je niet ziet wie er aan je lul zit? of zing je beter als er iemand zuigt? tis zingen of zuigenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
das een gat in de muur en als je daar dan je snikkel in steekt ga je van zelf Glory glory halelujah zingen
dat soort dingen mis ik dus allemaalquote:Op zondag 22 januari 2006 17:21 schreef Ang3l het volgende:Ik ben nog maar 5 blubjes verwijderd van lvl 15
Ja ik zat in Brussel.quote:
Haske goed van jouquote:Op zondag 22 januari 2006 17:33 schreef BB_Koning het volgende:
ik heb mn documentaire over tijgers in india binnen(<-- geheel zonder hoofdletters
)
World of Warcraftquote:Op zondag 22 januari 2006 17:30 schreef Dave het volgende:
Blubjes? :S.
Ik ook maar die zijn even niet voorhandenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:34 schreef Dave het volgende:
Ah, ok, ik speel liever andere spelletjes.
Van dinsdagquote:
quote:
Ik ben door heel veel jongens aangeraakt gisteravond..maar jij was er nietquote:Op zondag 22 januari 2006 17:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer iets voorzichtiger zijn..
Dat klopt. Ik heb gekeken hoe Christon er uit gestemd werd.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben door heel veel jongens aangeraakt gisteravond..maar jij was er niet
jaquote:Op zondag 22 januari 2006 17:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb gekeken hoe Christon er uit gestemd werd.
Het zingt op zich wel goed, maar de stem kan gewoon niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:43 schreef davidov het volgende:
my god dat filmpje...
Dave is dan ook geen jongen meer hequote:Op zondag 22 januari 2006 17:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben door heel veel jongens aangeraakt gisteravond..maar jij was er niet
Dan had je hem waarschijnlijk gemistquote:Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef wonderer het volgende:
Hallo allemaal!
Dacht nog even, zal ik bij Ryan_R in het BeaThea langsgaan, maar toch maar niet.
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb gekeken hoe Christon er uit gestemd werd.
Ja gelukkig is Ellen er nogquote:
Hij vindt het niet vreemd of vervelend, hij vindt het grappig. Hij is de mannelijke vrouwelijke tegenovergestelde versie van mijquote:Op zondag 22 januari 2006 17:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het zingt op zich wel goed, maar de stem kan gewoon niet.
Wel vreemd dat het het vreemd vindt als mensen het voor een meisje aanzien![]()
![]()
Ze ziet er uit als een goedkope opgepimpte straathoer ..... die lippen, die ogen, die blok. Brrrrr.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Mja, kantje boord geloof ik vanwege een wat ongelukkige keuze van haar song.
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En uiteraard Creno![]()
2 Om het goed te maken![]()
30 is de magische grens waarna je jezelf geen JONGEN meer mag noemenquote:
Ja daar kan ik me ook wel in vindenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:55 schreef creno het volgende:
elke keer als ik Ellen zie denk ik: Travestiet !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |