Haico.. ? DE Haiko.. die macho gozer die toch best tof is enzo?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan wel weer ff duren. Vond 't gisteren maar ... matig. Zoals Mama al zei, heel veel van die kaalgeschoren brede getattoerde shirtloze spierbundels met naar zweet stinkende lijven. Ik verveelde me te pletter tot een uur of 2 maar daarna werd de muziek leuker en was het wel weer ok.
Haiko was er ookIn een soort van vliegeniersoveral-ding dus ik vroeg 'm of ie daar nou nog wat onderaan had. Hij zei "Wil je dat weten? Voel maar." .... Hij had er iets onderaan
Jah. Die ja. De ex van 538-DJ Barry Paf. Die.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haico.. ? DE Haiko.. die macho gozer die toch best tof is enzo?
Ik ben ooit naar z'n verjaarspartijtje geweest in de Roze Wolk.. damn, da's lang geleden...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Die ja. De ex van 538-DJ Barry Paf. Die.
Ik wa s'm aan het plagen
Ik ben ooit uitgenodigd voor een trio met hem en meneer 538quote:Op zondag 22 januari 2006 15:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar z'n verjaarspartijtje geweest in de Roze Wolk.. damn, da's lang geleden...
Dat heb ik eens meegemaakt.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel alleen een boxershortje
En toen ik zei "Wat flauw!" vertelde hij me dat dat was omdat ie bang was dat ie anders klem kwam te zitten in de rits...
Ik vind het geen film die je 'even kijkt'. Neem wel de tijd ervoor en kijk met aandacht en niet gehaast ofzo. Brokeback Mountain is het echt waard.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:47 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb Brokeback Mountain
Als ik nou vanavond een beetje optijd thuis ben ga 'k die nog even kijken. Morgen toch pas om 11 uur beginnen
aaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuwwwwwwww .....quote:
Daarom ben ik van plan m rustig in de bios te kijkenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik vind het geen film die je 'even kijkt'. Neem wel de tijd ervoor en kijk met aandacht en niet gehaast ofzo. Brokeback Mountain is het echt waard.
Oei, weinig verstand van de moderne technieken ..... -2?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daarom ben ik van plan m rustig in de bios te kijken
Een andere reden is omdat ik niks snap van dat torrentsgedoe![]()
Op zoek naar een vent die alle techniek in en rondom het huis kan regelen.....quote:Op zondag 22 januari 2006 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei, weinig verstand van de moderne technieken ..... -2?
En dat heb je niet gedaan?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ooit uitgenodigd voor een trio met hem en meneer 538damn, da's lang geleden
Nu, ik ben informaticusquote:Op zondag 22 januari 2006 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei, weinig verstand van de moderne technieken ..... -2?
En ik ben:quote:Op zondag 22 januari 2006 15:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu, ik ben informaticus![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Op zoek naar een vent die alle techniek in en rondom het huis kan regelen.....
Die had ik eentje, maar jaquote:Op zondag 22 januari 2006 15:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Op zoek naar een vent die alle techniek in en rondom het huis kan regelen.....
Zie maar hoe je dat gegeven waardeert.....![]()
Nee dat heb ik niet gedaanquote:
Als je echte naam beter uit te spreken is dan je nickname dan hebben we een deal.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu, ik ben informaticus![]()
Och, daar draai ik mijn hand niet voor om, dat kan ik zonder handen en met mijn ogen dicht.quote:
Laat techniek voor wat het is.. Ik kan voor je koken..quote:Op zondag 22 januari 2006 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had ik eentje, maar ja
Ow, Paul doet wel iets mt PC's, denk dat ik 'm toch maar pak
Daar heb ik Theatermama al voorquote:Op zondag 22 januari 2006 15:44 schreef BB_Koning het volgende:
Laat techniek voor wat het is.. Ik kan voor je koken..![]()
StePHAN!quote:Doei Steven
Zonder handen? Dan ben je kennelijk goed met je mondquote:Op zondag 22 januari 2006 15:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Och, daar draai ik mijn hand niet voor om, dat kan ik zonder handen en met mijn ogen dicht.
DIT is voor mij een uitdaging: [afbeelding]
Nou en, het is een BN'erquote:Op zondag 22 januari 2006 15:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ieuwwwww, heb je Barry Paf wel eens goed bekeken![]()
Doegquote:Op zondag 22 januari 2006 15:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Laat techniek voor wat het is.. Ik kan voor je koken..![]()
Over eten gesproken: bara's zijn klaar, dus ik ga voor nu weg, maar ik zal terugkeren
Doei Steven
Doei de rest![]()
[Twin Peaks-style] Ik kan een lusje leggen in het steeltje van een kers, met m'n tong [/Twin Peaks-style]quote:Op zondag 22 januari 2006 15:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zonder handen? Dan ben je kennelijk goed met je mondDat is een heel groot pluspunt
Wat heb jij hiertegen op te bieden, Steven![]()
ik snap het niet meerquote:Op zondag 22 januari 2006 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je echte naam beter uit te spreken is dan je nickname dan hebben we een deal.
Het gaat zo lastig he: "ooooh vanitasvanitatumetomniava , jaaaah vanitasvanitatumetomniava !! Ohh OHH! vanitasvanitatumetomniava !! vanitasvanitatumetomniava !!!"
quote:
Mijn naam is zeer eenvoudig uit te spreken, of je nou uit china komt of uit Ivoorkust.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je echte naam beter uit te spreken is dan je nickname dan hebben we een deal.
Het gaat zo lastig he: "ooooh vanitasvanitatumetomniava , jaaaah vanitasvanitatumetomniava !! Ohh OHH! vanitasvanitatumetomniava !! vanitasvanitatumetomniava !!!"
Jeetje....quote:Op zondag 22 januari 2006 15:52 schreef iLOVEDICK het volgende:
7 post's gedaan vanochtend, half waker, 7! bijna 2 keer schemvullend, met toch zou ik zeggen niet geheel onintressante verhaaltjes, maar wat krijg ik als dank, nauwelijks 2 reacties, soms voel ik me zo genegeerd.
en dan die poll, is het echt zo dat de meerderheid mij het liefst als theatermamma ziet, ik heb nog niet een motivatie gelezen, of is dat gewoon uit gemakzucht omdat je anders weer aan iLOVEDICK moet wennen
[HOMO] nummertje duizendvijfhonderdendrieënzeventig
buikdans?quote:
Moet je maar niet zo lang wegblijvenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:55 schreef ajuu het volgende:
[..]
buikdans?![]()
maar belangrijker:
waar gaat het allemaal over?
en wie zijn al die gasten hier?
en waar is beaverhausen?
o dear
ik was op reis naar neverneverneverneverneverneverlandquote:Op zondag 22 januari 2006 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo lang wegblijventhings change.
tja dat is de dramatiscjhe kant in me, zeer moeilijk te beteugelen, vraag maar eens aan Ang3l die kan er een trilogie over schrijvenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeetje....
Druktemaker.. ik heb als eerste gestemd..
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
ARGH!
Koffie overdosis, alles bibbert
En 'k kan me niet meer focussen
ja blind typenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zoiets ja
Typen gaat nog wel, trouwens
muur in een darkroom?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
vieze vuile kutflikkers allemaal tegen de muur
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
vieze vuile kutflikkers allemaal tegen de muur
he ajuu met een duu!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:55 schreef ajuu het volgende:
[..]
buikdans?![]()
maar belangrijker:
waar gaat het allemaal over?
en wie zijn al die gasten hier?
en waar is beaverhausen?
o dear
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |